Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 16 april 2019 om 07:58
Lees jezelf even terug, dan weet je het.

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 16 april 2019 om 08:12
Voor mij zou de kathedraal van Den Bosch een nog grotere impact hebben, maar de Notre Dame doet verdacht veel pijnlollypopje schreef: ↑16-04-2019 07:39
Ik zat me af te vragen of er in Nederland een gebouw is dat net zoveel impact zou hebben, maar volgens mij niet. Misschien De Dom voor de utrechters.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 16 april 2019 om 08:14
Ik vind klagen prima. Goedkoop schelden op de mods irriteert me. Zeuren dat vroeger alles beter was ooklollypopje schreef: ↑16-04-2019 07:41Lekker, had een rotnacht.
Mag ik daar wel over klagen en zeuren Jolly? :p
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 16 april 2019 om 08:16
Poeh, gelukkig hoor.JollyRider schreef: ↑16-04-2019 08:14Ik vind klagen prima. Goedkoop schelden op de mods irriteert me. Zeuren dat vroeger alles beter was ook
Dat is echt zwaar vervelend ja.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 16 april 2019 om 08:17
Als je een Bosschenaar bent kan ik mij dat voorstellen.JollyRider schreef: ↑16-04-2019 08:12Voor mij zou de kathedraal van Den Bosch een nog grotere impact hebben, maar de Notre Dame doet verdacht veel pijn
Toch bijzonder dat wij niks hebben, dat nationaal zoveel waarde heeft.
Misschien alleen als het Rijksmuseum inclusief de Nachtwacht in de brand vliegt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 16 april 2019 om 08:31
Tot die conclusie kwam ik ook. Wat de impact hiervan nog groter maakt.
dinsdag 16 april 2019 om 08:35

dinsdag 16 april 2019 om 08:44
Rijksmuseum inderdaad, als dat in de brand zou vliegen... al is dat meer vergelijkbaar met het Louvre wellicht (nah, Louvre is ook als gebouw nog wat bijzonderder dan het Rijksmuseum... geloof niet dat wij iets dergelijks hebben in Nederland).
Als niet-historicus had ik bij de vernielingen in Syrie hetzelfde gevoel Popje. Je krijgt het nooit meer terug, dat is gewoon niet te herstellen. Vreselijk.
Als niet-historicus had ik bij de vernielingen in Syrie hetzelfde gevoel Popje. Je krijgt het nooit meer terug, dat is gewoon niet te herstellen. Vreselijk.

dinsdag 16 april 2019 om 08:45
dinsdag 16 april 2019 om 09:05
Ik ben geen boschenaar, als je mijn redenen wil kennen moet dat via pblollypopje schreef: ↑16-04-2019 08:17Als je een Bosschenaar bent kan ik mij dat voorstellen.
Toch bijzonder dat wij niks hebben, dat nationaal zoveel waarde heeft.
Misschien alleen als het Rijksmuseum inclusief de Nachtwacht in de brand vliegt.

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 16 april 2019 om 09:36
Staf me dan als je kan met je stickertjelollypopje schreef: ↑16-04-2019 08:40Je doet dit gewoon omdat ik een diagnose heb.
Ik ga je staffen hoor

dinsdag 16 april 2019 om 10:55
i vond dat beeld juist heel mooi, alsof het wil zeggen, leuk hoor al die vlammetjes, maar ik blijf staan! Niemand die mij er onder krijgt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 16 april 2019 om 11:24
lollypopje schreef: ↑16-04-2019 07:53Precies dat, tot die conclusie kwam ik ook.
Dit is gewoon een nationaal verdriet daar.
Moet zeggen dat ik bij de eerste beelden van de verwoeste Syrische tempels ik dit ook had. Die pijn.
Ah precies dit! (ben verder nog niet bijgelezen). Probeerde gisteren mijn man uit te leggen hoe erg het is van de Notre Dame (zit zeg maar niet in zijn culturele bagage

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 16 april 2019 om 11:27
dinsdag 16 april 2019 om 11:30
Jolly, als je op de link klikt, kan je de foto ook zonder twitter-account zien. Als het goed is.
Grappig zijn jullie met het staffen.
Napraat heb ik al een tijd links laten liggen. Ik lees af en toe en post sporadisch maar is mijn posse al een tijd niet meer.
Grappig zijn jullie met het staffen.

Napraat heb ik al een tijd links laten liggen. Ik lees af en toe en post sporadisch maar is mijn posse al een tijd niet meer.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 16 april 2019 om 11:57

(NB. Ik ben verder best wel cultuurbarbarisch, dus dit zou mij ook kunnen gebeuren)