Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 18 april 2019 om 21:11
Nee dat is een ander gen want ik vind koriander heerlijk en heb wel aspergemeur urinePipistrello schreef: ↑18-04-2019 20:56Is dat datzelfde rotgen wat er ook voor zorgt dat ik koriander naar zeep vind smaken? Ik begrijp dat dat ook lang niet iedereen heeft.
donderdag 18 april 2019 om 21:20
Zeikerd.Betty_Slocombe schreef: ↑18-04-2019 21:17Het is toch een heugelijk feit dat ik nu van jullie allen weet hoe welriekend jullie urine is.
donderdag 18 april 2019 om 21:23
Ik ben hier anoniem, dus over mijn urine zeg ik niets.
donderdag 18 april 2019 om 21:48
Brrr, verschrikkelijk vind ik dat.Pipistrello schreef: ↑18-04-2019 20:56Is dat datzelfde rotgen wat er ook voor zorgt dat ik koriander naar zeep vind smaken? Ik begrijp dat dat ook lang niet iedereen heeft.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 18 april 2019 om 21:57
Pipistrello schreef: ↑18-04-2019 20:56Is dat datzelfde rotgen wat er ook voor zorgt dat ik koriander naar zeep vind smaken? Ik begrijp dat dat ook lang niet iedereen heeft.
Is dat een gen?? Dat roep ik dus ook al mijn hele leven. Koriander smaakt naar zeep!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 18 april 2019 om 22:13
https://www.startpagina.nl/v/eten-drink ... -asperges/
Even naar beneden scrollen voor een uitgebreid antwoord: mss maakt niet iedereen stinkende urine na asperges, of mss kan niet iedereen dat ruiken.
Ik vind asperges vies en koriander smaakt naar zeep.
Even naar beneden scrollen voor een uitgebreid antwoord: mss maakt niet iedereen stinkende urine na asperges, of mss kan niet iedereen dat ruiken.
Ik vind asperges vies en koriander smaakt naar zeep.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 19 april 2019 om 20:18
Hunnie vind ik ook wel wat
vrijdag 19 april 2019 om 20:32
Heerlijk.MotherEarth schreef: ↑19-04-2019 20:24Ja waarom niet.
Maar wat vinden JULLIE van tomaten-paprikasoep ( zelf gemaakt natuurlijk, sorry Solo) , met stokbrood met filet americain met uitjes ?
Zonder de soep dan.
vrijdag 19 april 2019 om 20:54
Tomaten-paprikasoep.