Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 18 april 2019 om 01:58
Ik denk dat als iemand het over 'klussen' heeft en jij ze gelijk door verwijst naar de sekspijler of de zwangerschapspijler dat je of gestaft wordt of door de Mods gelijk een ban krijgt. Maar ja, ik vind het achterlijk als iemand zwanger wil worden dat ze dan zegt van we zijn aan het 'klussen'.blijfgewoonbianca schreef: ↑17-04-2019 19:53Kun je op de kluspijler ook nog zoiets als foute adviezen geven en daar een ban bij oplopen ?
donderdag 18 april 2019 om 08:20
the_Wicked_Witch schreef: ↑18-04-2019 08:20Zou me niet verbazen als dat is om bepaalde adverteerders te trekken.
donderdag 18 april 2019 om 08:23
the_Wicked_Witch schreef: ↑18-04-2019 08:20Zou me niet verbazen als dat is om bepaalde adverteerders te trekken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 18 april 2019 om 08:28
Ik word agressief van dat ik (op mn telefoon) de hele tijd op zo’n debiele *lees ook* tik terwijl ik eigenlijk ergens anders op wilde tikken. Zouden ze dat expres doen om zichzelf beter te voelen.. ‘kijk, de leesooks worden echt vaak bekeken!’
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 18 april 2019 om 09:22
donderdag 18 april 2019 om 14:32
Sorry, ik zal een tas langs brengen, bedoel ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 18 april 2019 om 14:49
Soms lees ik wel eens hier, maar vziw heb ik nog nooit iets geschreven. En dan op magische wijze belandt mijn opmerking uit het Moderatortopic hier. Heel bijzonder.MinkeDeWit schreef: ↑17-04-2019 19:40Ja, die was het. Stom, ik weet natuurlijk best dat het niet mag.
donderdag 18 april 2019 om 14:52
Niks magisch aan hoor, gewoon een knopje van de mod.MinkeDeWit schreef: ↑18-04-2019 14:49Soms lees ik wel eens hier, maar vziw heb ik nog nooit iets geschreven. En dan op magische wijze belandt mijn opmerking uit het Moderatortopic hier. Heel bijzonder.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 18 april 2019 om 15:04
Gejank. Maar goed dat er geen viva-forum was toen ik klein was, dan had mijn halve klas hier elke maand kunnen komen janken. In plaats daarvan vraten we gewoon gekookte aardappels en boterhammen met pindakaas. Niets mis mee.
donderdag 18 april 2019 om 15:09
Zow, dat het maar even duidelijk isBetty_Slocombe schreef: ↑18-04-2019 15:04Gejank. Maar goed dat er geen viva-forum was toen ik klein was, dan had mijn halve klas hier elke maand kunnen komen janken. In plaats daarvan vraten we gewoon gekookte aardappels en boterhammen met pindakaas. Niets mis mee.
donderdag 18 april 2019 om 15:18
Ja, ik heb vakantie, dus ik mag even helemaal los. Hoe sommige forummers hier doen alsof je omkomt van de honger, terwijl je een voorraadkast vol voer hebt, dat stoort me.
Andersom heb ik volle voorraadkasten en weet alsnog nooit wat ik wil gaan eten. Dat is ook best dom.