Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Heb ik de seks-pijler laten blokkeren, krijg ik steeds die vervelende "lees ook"rotzooi in mijn rechter ooghoek O_o
Betty_Slocombe schreef:
18-04-2019 15:18
Ja, ik heb vakantie, dus ik mag even helemaal los. Hoe sommige forummers hier doen alsof je omkomt van de honger, terwijl je een voorraadkast vol voer hebt, dat stoort me.
Andersom heb ik volle voorraadkasten en weet alsnog nooit wat ik wil gaan eten. Dat is ook best dom.
Go Betty :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Inderdaad. Die TO heeft veel potten groenten staan. Dan haal je toch een zak aardappelen en een zak uien en met het gehakt en de fishsticks die ze ook nog heeft ben je zo een week verder. Houdt ze nog 5 euro over voor brood.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
18-04-2019 15:38
Go Betty :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Inderdaad. Die TO heeft veel potten groenten staan. Dan haal je toch een zak aardappelen en een zak uien en met het gehakt en de fishsticks die ze ook nog heeft ben je zo een week verder. Houdt ze nog 5 euro over voor brood.

Dat zeg ik daar al de hele tijd maar er geeft niemand antwoord :mrgreen:
Nouschi schreef:
18-04-2019 14:10
Benieuwd wanneer de eerste tas boodschappen wordt aangeboden.

Ja echt he.
Je wordt op je wenken bediend trouwens Noes:

viewtopic.php?f=4&t=441153&p=29828211&start=#p29828211
Ah, er wordt al wat aangeboden, pb mag gestuurd worden :lol:
Bij Lees Ook
Happy anal sex day. Met 5 tips voor dit standje van een zekere Rianne
ModeratorViva schreef:
18-04-2019 16:05
Beste nartjie,

Wij hebben het aan de online redactie doorgegeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Het is er nog steeds. Heb al uitgelogd, de koektrommel geleegd, geschiedenis gewist, opnieuw ingelogd en de koekjes geaccepteerd en nog staat het er.
nartjie schreef:
18-04-2019 18:04
Het is er nog steeds. Heb al uitgelogd, de koektrommel geleegd, geschiedenis gewist, opnieuw ingelogd en de koekjes geaccepteerd en nog staat het er.
De redactie gaat zelf bepalen of ze het gaan aanpassen of niet. Daar gaat wel even overheen helaas. Als ze het dus überhaupt al gaan aanpassen.
lise1985 schreef:
18-04-2019 19:02
De redactie gaat zelf bepalen of ze het gaan aanpassen of niet. Daar gaat wel even overheen helaas. Als ze het dus überhaupt al gaan aanpassen.

En vanavond zeker niet meer. Die zijn allemaal naar huis om anale seks te hebben. :moon:
RikM schreef:
18-04-2019 19:05
En vanavond zeker niet meer. Die zijn allemaal naar huis om anale seks te hebben. :moon:
Die kop slaat sowieso nergens op. Anale seks is geen standje, het is gewoon een ander gat. Plastisch gezegd.

Maar misschien dat ze daar vanavond zelf achterkomen.
Moemoe64 schreef:
18-04-2019 15:41
DIT! Ongeveer een uur geleden heeft mijn kleinkind van 8 (!) die titel luidop voorgelezen terwijl ik heel even naar de WC moest.
Ze was met de speelgoedpony's aan't spelen, al ruim een half uur.
Daarna riep ze wel 5 minuten lang: "anal sex, anal sex, anal sex"......
Leuk hoor : NOT! :mad:
ff serieus. Er staan op zo'n forum toch veel meer dingen die een kind van die leeftijd niet moet lezen. Waarom laat je dat open staan. Niet echt verantwoord.
nartjie schreef:
18-04-2019 15:56
Bij Lees Ook
Happy anal sex day. Met 5 tips voor dit standje van een zekere Rianne
Ik ben al driftig aan het vieren geweest, ik kan niet eens meer zitten nu. Maar ik ben wel heel gelukkig.
Lady*Voldemort schreef:
18-04-2019 19:07
Ik ben al driftig aan het vieren geweest, ik kan niet eens meer zitten nu. Maar ik ben wel heel gelukkig.
:HA:
Lady*Voldemort schreef:
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
Zij deelt 5 tips uit voor dit standje. Ik wist niet dat anale seks een standje was. Hoe stond je dan LV?
Ik wilde heel enthousiast vertellen over mijn eerste aspergemaaltijd van het jaar, maar ik vind dat hier nu heel ongepast.
Als je de asperges - ondersteund met je vork - bevallig naar je mond gebracht hebt, heb je een bruggetje.

Ik had dinsdag ook het eerste witte goud van het jaar. Heel traditioneel met geklaarde boter, aardappel, eitje, peterselie en lekkere ham. Heerlijk!
Oh bedankt voor jullie offtopic posts, ik zat net te denken wat ik dit jaar nou weer moest gaan eten met pasen :love:
Betty_Slocombe schreef:
18-04-2019 20:26
Ik wilde heel enthousiast vertellen over mijn eerste aspergemaaltijd van het jaar, maar ik vind dat hier nu heel ongepast.

Je eerste? :O Ik heb al 3x asperges gegeten. Het seizoen is zo weer voorbij :biggrin:

Alleen wat gaat je plas er van meuren!!
Oudblond schreef:
18-04-2019 20:42
Als je de asperges - ondersteund met je vork - bevallig naar je mond gebracht hebt, heb je een bruggetje.

Ik had dinsdag ook het eerste witte goud van het jaar. Heel traditioneel met geklaarde boter, aardappel, eitje, peterselie en lekkere ham. Heerlijk!

Gewoon met je 10 geboden eten. Ga niet emmeren met een vork. Maar persoonlijk vind ik de groene asperges lekkerder dan die witte.
Pipistrello schreef:
18-04-2019 20:47
Je eerste? :O Ik heb al 3x asperges gegeten. Het seizoen is zo weer voorbij :biggrin:

Dat schijnt genetisch bepaald te zijn hè bij ons helaas ook het geval.
Pipistrello schreef:
18-04-2019 20:47

Ik ben skeer en ze lagen hier ernstig afgeprijsd dus toen kon het wel.
Ik ben ook een grote vrek maar voor asperges maak ik een uitzondering. Die koop ik alleen bij de aspergeboer als ze megavers zijn.
En zij hebben een schilmachine dus ook nog supermakkelijk.
Yildizlar schreef:
18-04-2019 20:49
Dat schijnt genetisch bepaald te zijn hè bij ons helaas ook het geval.

Is dat datzelfde rotgen wat er ook voor zorgt dat ik koriander naar zeep vind smaken? Ik begrijp dat dat ook lang niet iedereen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven