Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Pipistrello schreef:
21-04-2019 19:25
Gevoel voor humor is inderdaad subjectief :yawnee:

Niet pesten :whip:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Moire schreef:
21-04-2019 19:18
Heb ik echt nooit.
Geloof ik niks van
Malagueña schreef:
21-04-2019 19:31
Niet pesten :whip:

Dus ik moet net doen of het wel grappig is?
DuchessMeganMarkle schreef:
21-04-2019 19:22
Oh jawel hoor, ik lig soms echt wel dubbel van het lachen. Zoals om Pejeka, Red Bull, LV etc.
Oh, gelukkig! :mrgreen:
Purdey161 schreef:
21-04-2019 19:33
Geloof ik niks van
Jouw keuze.
Pipistrello schreef:

Ik weet niet zo goed wat dan wel eigenlijk. Dat heb ik nog niet gelezen, hoe het wel moet. Misschien zeggen ‘wat fijn dat jij hier zo om kan lachen’. Maar dan niet sarcastisch uiteraard.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Pipistrello schreef:
Ja, doe ik ook.
Malagueña schreef:
21-04-2019 19:35
Ik weet niet zo goed wat dan wel eigenlijk. Dat heb ik nog niet gelezen, hoe het wel moet. Misschien zeggen ‘wat fijn dat jij hier zo om kan lachen’. Maar dan niet sarcastisch uiteraard.
Negeren is nog een optie. Ik oefen altijd op Dinges.
Malagueña schreef:

Sorry. Dat lukt me niet.

Ik lach ook niet als iemand tegenover me zit en een niet grappig grapje vertelt.
Moire schreef:
21-04-2019 19:36

:HA:

Dat vind ik dan wel weer geestig.
Ik heb net de ramen gelapt want mijn moeder komt morgen :facepalm: .
Wel met een nieuw gevonden lifehack, dus dat was weer winst.
Moire schreef:
21-04-2019 19:36

Ik meen ergens te gelezen te hebben dat dat ook niet aardig is. Misschien een idee als iemand komt melden dat het hier allemaal zo gemeen aan toe gaat, dat we dan allemaal vragen wat wel acceptabele reacties zijn als iemand iets achterlijks zegt waar je het niet mee eens bent of iets waar je niet om kan lachen. Heb ooit een interim directeur gehad die zei ‘je moet buigen als bamboe’.
the_Wicked_Witch schreef:
21-04-2019 19:39
Beetje jammer dan weer dat wij moeten vragen wat die lifehack dan is.
21-04-2019 19:39

Delen?
Moire schreef:
Jouw keuze.

Nee, ik zag zou wel eens reageren met een lachende smiley.
Verkeerd gezien dan, maar geen keuze.
Malagueña schreef:
21-04-2019 19:40
Ik meen ergens te gelezen te hebben dat dat ook niet aardig is. Misschien een idee als iemand komt melden dat het hier allemaal zo gemeen aan toe gaat, dat we dan allemaal vragen wat wel acceptabele reacties zijn als iemand iets achterlijks zegt waar je het niet mee eens bent of iets waar je niet om kan lachen. Heb ooit een interim directeur gehad die zei ‘je moet buigen als bamboe’.
Voor bamboe kan ik me dan nog wel voorstellen.
Op mijn werk wil ik af en toe best een beetje meeveren. Maar ik ben hier niet op mijn werk.
Malagueña schreef:

Dat moet haast mijn vader geweest zijn want ik ken niemand die die uitdrukking ook gebruikt :proud:
Moire schreef:
Beetje jammer dan weer dat wij moeten vragen wat die lifehack dan is.

Ja, dan genereer ik meer aandacht hier, duh.

Half water, half schoonmaak azijn in zo'n hogedruk plantenspuit. Tegen de ramen aan sproeien, trekker erover, klaar. Streeploos.
Mijn lifehack is dat ik de emmer vul met half water/half schoonmaakazijn en daarna aan man geef.
21-04-2019 19:42
Dat moet haast mijn vader geweest zijn want ik ken niemand die die uitdrukking ook gebruikt :proud:
Haha, ik denk dat dat qua leeftijd niet kan maar misschien is hij bij je vader in de leer geweest :biggrin:
Pipistrello schreef:
21-04-2019 19:46
Mijn lifehack is dat ik de emmer vul met half water/half schoonmaakazijn en daarna aan man geef.

Ja, maar, ik heb geen man. En mijn pubers beginnen alleen maar heel hard te lachen als ik dat doe.
Pipistrello schreef:
21-04-2019 19:46

:HA:
Malagueña schreef:
21-04-2019 19:47
Haha, ik denk dat dat qua leeftijd niet kan maar misschien is hij bij je vader in de leer geweest :biggrin:

Hij is ook al 12 jaar dood, dus qua tijdlijn kan dat inderdaad niet denk ik :proud:
Pipistrello schreef:
21-04-2019 19:37
Sorry. Dat lukt me niet.

Ik lach ook niet als iemand tegenover me zit en een niet grappig grapje vertelt.
Dat ligt er echt aan wie het betreft. Mijn lieve opa vertelt graag moppen die óf enorm goed óf echt veel te slecht zijn. Maar omdat ik hem lief vind, lach ik dan best. Ik heb hiervan geleerd dat iedereen een neplach en een echte lach heeft, want bij meerdere conversatiepartners valt op te merken dat ze anders lachen al naar gelang de oprechtheid van de lach. Het trieste is natuurlijk het moment dat iemand neplacht om jouw onwijs goede grappen. Dan rest slechts verdriet en weemoed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven