Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 april 2019 om 18:47
Haha! Nee echt niet, ook niet onder een andere nick ofzo.. gloedjenieuw. Maar ik kan me wel heel erg vinden in de humor hier, dus misschien komt het daardoor
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zondag 21 april 2019 om 18:48
Jokken mag niet van onze lieve Heer.Betty_Slocombe schreef: ↑21-04-2019 18:47Dat is een kwestie van tijd. Ik ben een zeer onhebbelijk persoon. Met een pesthumeur.
zondag 21 april 2019 om 18:48
En een pussy.Betty_Slocombe schreef: ↑21-04-2019 18:47Dat is een kwestie van tijd. Ik ben een zeer onhebbelijk persoon. Met een pesthumeur.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 21 april 2019 om 18:50
Misschien moet jij een handleiding schrijven? ‘Hoe maak je jezelf binnen korte tijd een oudgediende’.
Kan je ook nog een leuke ‘lees ook’ van maken.
zondag 21 april 2019 om 18:51
Dat klinkt veelbelovend.Betty_Slocombe schreef: ↑21-04-2019 18:50Nou, na die kerkdienst van vanochtend weet ik niet zo goed meer hoe onze verhoudingen zijn.
zondag 21 april 2019 om 18:51
Want?
zondag 21 april 2019 om 18:54
Fantastische onderbouwing.
zondag 21 april 2019 om 18:54
Woont Betty met haar kat op straat? Wat erg! Nu begrijp ik je humeur een stuk beter!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 21 april 2019 om 18:55
Ik had niet genoeg geld mee voor de collecte (wel voor de kinderen, niet voor de rest). Dat vond de eerste collectant heel grappig, de tweede raakte in de stress en bleef als een vastgelopen sim (uit dat computerspel) voor me staan, al schuddend met zijn mandje. En ik moest me echt inhouden om te zeggen dat "die stomme katholieke kerk zelf niet genoeg geld heeft en mijn gallige euro niet noodzakelijk is om de hongerdood van de Paus te voorkomen", maar dat deed ik natuurlijk niet. Ik blijf natuurlijk gewoon een Protestant, al met al.
zondag 21 april 2019 om 18:55
Kakker.
zondag 21 april 2019 om 18:56
Wat is jouw gevoel voor humor?
ik heb jou onder je huidige nick maar ook ondere je andere nicks bijna nooit zien lachen als in
zondag 21 april 2019 om 18:58
Ja maar dan heb je pláátsgeld niet betaald!Betty_Slocombe schreef: ↑21-04-2019 18:55Ik had niet genoeg geld mee voor de collecte (wel voor de kinderen, niet voor de rest). Dat vond de eerste collectant heel grappig, de tweede raakte in de stress en bleef als een vastgelopen sim (uit dat computerspel) voor me staan, al schuddend met zijn mandje. En ik moest me echt inhouden om te zeggen dat "die stomme katholieke kerk zelf niet genoeg geld heeft en mijn gallige euro niet noodzakelijk is om de hongerdood van de Paus te voorkomen", maar dat deed ik natuurlijk niet. Ik blijf natuurlijk gewoon een Protestant, al met al.
Kwam ik vanmorgen ook achter, dat er tegenwoordig twee keer een collectant voorbij komt. Eentje voor de collecte ten behoeve van Heel Zielige Mensen en eentje voor ‘plaatsgeld’. En ik had dus ook al het speciaal daarvoor meegenomen kleingeld al bij de eerste ronde in het mandje gekieperd.
Zal blij zijn als zoon eens een andere religieuze fiep krijgt.
zondag 21 april 2019 om 19:01
Je hebt wel een punt hoor.Betty_Slocombe schreef: ↑21-04-2019 18:55Ik had niet genoeg geld mee voor de collecte (wel voor de kinderen, niet voor de rest). Dat vond de eerste collectant heel grappig, de tweede raakte in de stress en bleef als een vastgelopen sim (uit dat computerspel) voor me staan, al schuddend met zijn mandje. En ik moest me echt inhouden om te zeggen dat "die stomme katholieke kerk zelf niet genoeg geld heeft en mijn gallige euro niet noodzakelijk is om de hongerdood van de Paus te voorkomen", maar dat deed ik natuurlijk niet. Ik blijf natuurlijk gewoon een Protestant, al met al.