Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Purdey161 schreef:
21-04-2019 18:44
Gebakken aardappels met boontjes en zelfgemaakte kipnuggets met een sausje :proud:

En jij?
Net Grieks gegeten. :koffie:
Life is short. Eat dessert first.
broekrok schreef:
21-04-2019 18:43
Ik al sinds de brunch aan de prosecco :cheer2:
Oh! Goed plan. Ik heb nog een fles bubbels in de koelkast liggen. Die ga ik slachten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Solomio schreef:
21-04-2019 18:37
Omdat wij nieuwelingen wegpesten.

Nee joh :)
Moire schreef:
21-04-2019 18:41
Zo grappig is dat, ik heb het idee dag jij hier al eeuwen bent.

Haha! Nee echt niet, ook niet onder een andere nick ofzo.. gloedjenieuw. Maar ik kan me wel heel erg vinden in de humor hier, dus misschien komt het daardoor :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Moire schreef:
21-04-2019 18:40
En ik heb jou niet eens geblokkeerd.
Dat is een kwestie van tijd. Ik ben een zeer onhebbelijk persoon. Met een pesthumeur.
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 18:47
Dat is een kwestie van tijd. Ik ben een zeer onhebbelijk persoon. Met een pesthumeur.
Jokken mag niet van onze lieve Heer.
Betty_Slocombe schreef:
En een pussy.
Moire schreef:
21-04-2019 18:48
Jokken mag niet van onze lieve Heer.
Nou, na die kerkdienst van vanochtend weet ik niet zo goed meer hoe onze verhoudingen zijn.
Moire schreef:
21-04-2019 18:34
En terecht. Als je je laat afschrikken ben je een watje en watjes willen we hier niet natuurlijk.

Beter een watje dan een loeder :mrgreen:
Malagueña schreef:
Haha! Nee echt niet, ook niet onder een andere nick ofzo.. gloedjenieuw. Maar ik kan me wel heel erg vinden in de humor hier, dus misschien komt het daardoor :biggrin:
Misschien moet jij een handleiding schrijven? ‘Hoe maak je jezelf binnen korte tijd een oudgediende’.
Kan je ook nog een leuke ‘lees ook’ van maken.
doornroosje9 schreef:
Hoop dat het gesmaakt heeft :-D
doornroosje9 schreef:
Hoop dat het gesmaakt heeft :-D
Oudblond schreef:
21-04-2019 18:48
En een pussy.
Tsss. Ik ben van de straat.
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 18:50
Nou, na die kerkdienst van vanochtend weet ik niet zo goed meer hoe onze verhoudingen zijn.
Dat klinkt veelbelovend.
herfstappeltaart schreef:
21-04-2019 18:50
Beter een watje dan een loeder :mrgreen:
Want?
Moire schreef:
21-04-2019 18:51
Want?

Omdat!
herfstappeltaart schreef:
21-04-2019 18:52
Omdat!
Fantastische onderbouwing.
Betty_Slocombe schreef:
Woont Betty met haar kat op straat? Wat erg! Nu begrijp ik je humeur een stuk beter!
Moire schreef:
21-04-2019 18:54
Fantastische onderbouwing.

Dankje!
Moire schreef:
Dat klinkt veelbelovend.
Ik had niet genoeg geld mee voor de collecte (wel voor de kinderen, niet voor de rest). Dat vond de eerste collectant heel grappig, de tweede raakte in de stress en bleef als een vastgelopen sim (uit dat computerspel) voor me staan, al schuddend met zijn mandje. En ik moest me echt inhouden om te zeggen dat "die stomme katholieke kerk zelf niet genoeg geld heeft en mijn gallige euro niet noodzakelijk is om de hongerdood van de Paus te voorkomen", maar dat deed ik natuurlijk niet. Ik blijf natuurlijk gewoon een Protestant, al met al.
Betty_Slocombe schreef:
Kakker.
DuchessMeganMarkle schreef:
21-04-2019 18:46
Gevoel voor humor is subjectief.

Wat is jouw gevoel voor humor?
ik heb jou onder je huidige nick maar ook ondere je andere nicks bijna nooit zien lachen als in :proud: of dit :rofl: of dit :HA:
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 18:55
Ik had niet genoeg geld mee voor de collecte (wel voor de kinderen, niet voor de rest). Dat vond de eerste collectant heel grappig, de tweede raakte in de stress en bleef als een vastgelopen sim (uit dat computerspel) voor me staan, al schuddend met zijn mandje. En ik moest me echt inhouden om te zeggen dat "die stomme katholieke kerk zelf niet genoeg geld heeft en mijn gallige euro niet noodzakelijk is om de hongerdood van de Paus te voorkomen", maar dat deed ik natuurlijk niet. Ik blijf natuurlijk gewoon een Protestant, al met al.
Ja maar dan heb je pláátsgeld niet betaald!

Kwam ik vanmorgen ook achter, dat er tegenwoordig twee keer een collectant voorbij komt. Eentje voor de collecte ten behoeve van Heel Zielige Mensen en eentje voor ‘plaatsgeld’. En ik had dus ook al het speciaal daarvoor meegenomen kleingeld al bij de eerste ronde in het mandje gekieperd.

Zal blij zijn als zoon eens een andere religieuze fiep krijgt.
Moire schreef:
21-04-2019 18:39
Waarom heeft de Ikea geen 3 persoons klippan?
Willen jullie deze vraag van levensbelang even niet negeren.
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 18:55
Je hebt wel een punt hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven