Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
the_Wicked_Witch schreef:
21-04-2019 19:44
Ja, dan genereer ik meer aandacht hier, duh.

Half water, half schoonmaak azijn in zo'n hogedruk plantenspuit. Tegen de ramen aan sproeien, trekker erover, klaar. Streeploos.
Waarom is dat sneller dan even een spons over je ramen?
Grappige forummers zijn er bijna niet meer. Murrmurr vind ik grappig.
Maar Vieze Hond lees ik bijna niet meer, Corona is helemaal verdwenen.
Gelukkkig is Meds er nog; om haar kan ik vaak lachen terwijl zij op serieuze topics juist wel de juiste dingen zegt, naar mijn mening.
Pipistrello schreef:
21-04-2019 19:25
Gevoel voor humor is inderdaad subjectief :yawnee:
Dit is dan weer mijn soort humor. :biggrin:
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Pipistrello schreef:
21-04-2019 19:46
Mijn lifehack is dat ik de emmer vul met half water/half schoonmaakazijn en daarna aan man geef.
Daar heb ik weer niets aan. Tegen de tijd dat ik bij jouw man ben had ik het zelf kunnen doen.

Ik kreeg van de glaszetter op mijn kop. Ik moet vaker lappen en het liefst na alle bui.
Grapjas. ——> niet gelachen.
Purdey161 schreef:
21-04-2019 19:52
Grappige forummers zijn er bijna niet meer. Murrmurr vind ik grappig.
Maar Vieze Hond lees ik bijna niet meer, Corona is helemaal verdwenen.
Gelukkkig is Meds er nog; om haar kan ik vaak lachen terwijl zij op serieuze topics juist wel de juiste dingen zegt, naar mijn mening.

Murrmurr is echt heel grappig.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Moire schreef:
21-04-2019 19:53
Daar heb ik weer niets aan. Tegen de tijd dat ik bij jouw man ben had ik het zelf kunnen doen.

Ik kreeg van de glaszetter op mijn kop. Ik moet vaker lappen en het liefst na alle bui.
Grapjas. ——> niet gelachen.

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik had die glazenwasser uitgelachen. Maar dat zal ook wel weer niet lief zijn
Moire schreef:
21-04-2019 19:51
Waarom is dat sneller dan even een spons over je ramen?

Omdat ik een hele zere schouder heb en voor mijn gevoel was het écht sneller ook :proud:
Pipistrello schreef:
21-04-2019 19:59
Ik had die glazenwasser uitgelachen. Maar dat zal ook wel weer niet lief zijn
Dat heb ik al gedaan, wat een crimineel volk is dat, vandaar dat ik het nu zelf moet doen. En volgens de zetter dus vaker.
Hij zei dat rond achten en hij geeft me een nieuwe ruit, dus misschien krijgt hij ook dan toch wel koffie.
"als een vastgelopen sim" 😂😂😂 Ik heb beeld

(Of is het drie pagina's later niet meer voor te lachen, ik lees net dat humor subjectief is)
coolpack2 schreef:
21-04-2019 20:18
"als een vastgelopen sim" 😂😂😂 Ik heb beeld

(Of is het drie pagina's later niet meer voor te lachen, ik lees net dat humor subjectief is)
Ik ben allang blij dat er iemand om me lacht, ik had me al bijna geanonimiseerd. Of, maar dat plan lukt niet gezien mijn geheelonthouding, me vol laten lopen en hier om half twee 's nachts komen schreeuwen dat jullie allemaal stommegemenerdsmetlelijkehoofdenenzwartezielenenoranjesokkenmetdraadjes zijn.
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 20:27
Ik ben allang blij dat er iemand om me lacht, ik had me al bijna geanonimiseerd. Of, maar dat plan lukt niet gezien mijn geheelonthouding, me vol laten lopen en hier om half twee 's nachts komen schreeuwen dat jullie allemaal stommegemenerdsmetlelijkehoofdenenzwartezielenenoranjesokkenmetdraadjes zijn.
Die kerkdienst heeft wel wat met je gedaan, hè :hug:
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 19:50
Dat ligt er echt aan wie het betreft. Mijn lieve opa vertelt graag moppen die óf enorm goed óf echt veel te slecht zijn. Maar omdat ik hem lief vind, lach ik dan best. Ik heb hiervan geleerd dat iedereen een neplach en een echte lach heeft, want bij meerdere conversatiepartners valt op te merken dat ze anders lachen al naar gelang de oprechtheid van de lach. Het trieste is natuurlijk het moment dat iemand neplacht om jouw onwijs goede grappen. Dan rest slechts verdriet en weemoed.

Je hebt gelijk. Dat is de uitzondering.

Als jouw opa hier een grapje komt vertellen beloof ik dat ik een lachende smiley plaats.
Pipistrello schreef:
21-04-2019 20:40
Je hebt gelijk. Dat is de uitzondering.

Als jouw opa hier een grapje komt vertellen beloof ik dat ik een lachende smiley plaats.
Gelukkig heeft de man geen internet, dus je kunt onbezorgd niet lachen.

Ik probeer alle programma's die ik ooit heb opgenomen af te kijken zodat de cloud van mijn Telfortaccount leeg is. Het schiet niet echt op.
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 20:27

Hè jammer, daar had ik wel voor op willen blijven
Malagueña schreef:
21-04-2019 20:52
Hè jammer, daar had ik wel voor op willen blijven
Ik wil het ook nu wel doen, ik heb immers al een paar slokken cola-light-kers op.

JULLIE ZIJN ALLEMAAL STOM EN IK WENS JULLIE EEUWIG NATTE SOKKEN!!!
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 21:02
Ik wil het ook nu wel doen, ik heb immers al een paar slokken cola-light-kers op.

Nou je kan ook te ver gaan he :cry:
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 21:02

Cola light kers ?? Waar haal je die ?
Coca cola? Ik mag hopen dat het hier om Pepsi Max Cherry gaat? :wtf:
Life is short. Eat dessert first.
Yildizlar schreef:
21-04-2019 21:45
Cola light kers ?? Waar haal je die ?
Jumbo eigen merk.
doornroosje9 schreef:
21-04-2019 21:46
Coca cola? Ik mag hopen dat het hier om Pepsi Max Cherry gaat? :wtf:
Sorry. Het zijn barre tijden, dus ik moest het eigen merk van de Jumbo kopen. Ik heb zelfs de aldi-variant in huis nu.
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 21:49
Jumbo eigen merk.
Skeerdert.
Betty_Slocombe schreef:
21-04-2019 21:49
Jumbo eigen merk.
Oh dankje ik ga kijken van de week !
Lady*Voldemort schreef:
21-04-2019 21:54
Skeerdert.
The struggle is real.
Even opscheppen over mijn zoon hoor: gisteren had ie dus pech. Hij was naar zijn vriend, met de trein. En toen ie terug wou naar huis was er een bermbrand langs het spoor, dus helaas geen trein. Maar zoon versaagde niet, hij pakte fluks de bus terug naar vriend en regelde dat hij daar kon blijven slapen, zonder paniek of niks. Ik ben echt heel erg trots op hem :love:

Oh ja, en toen ie vanavond eindelijk thuis kwam was ie blijkbaar zo blij dat ie mijn lievelingslied voor me opzette, op zijn nieuwe boombox. Terwijl ie dat dus eigenlijk een kutlied vindt, de scheet :love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven