Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
redbulletje schreef:
21-04-2019 23:22
Net zoiets als de voormalige schaaltjes appelmoes bij de v.d.Valk; die hadden ook al op tafel gestaan en werden dan gerecycled op een andere tafel als het er nog goed uitzag.

Da's een broodje aap. Ik heb bij een valk gewerkt en die gingen echt weg, ook als het onaangeroerd was.
Nu heb je twee keer mijn foute bericht gequood.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
the_Wicked_Witch schreef:
21-04-2019 23:28
Da's een broodje aap. Ik heb bij een valk gewerkt en die gingen echt weg, ook als het onaangeroerd was.
Ik heb er ook gewerkt en zal wel per keuken verschillen maar hier werden dingen dus toen nog wel hergebruikt. Wel 25 jaar geleden. :-D
Te ranzig.
Lucifer2018 schreef:
21-04-2019 23:30
Ik heb er ook gewerkt en zal wel per keuken verschillen maar hier werden dingen dus toen nog wel hergebruikt. Wel 25 jaar geleden. :-D
Te ranzig.
Ach. Als die bakjes appelmoes van 25 jaar her nog steeds worden geserveerd heb ik er problemen mee, maar anders niet hoor.
Lucifer2018 schreef:
21-04-2019 23:30
Te ranzig.

Kan hoor, ze runnen allemaal hun eigen business natuurlijk, maar bij ons ging alles weg.
feow schreef:
21-04-2019 23:29
Nu heb je twee keer mijn foute bericht gequood.
Nee hoor.

Speciaal voor jou. :lips:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
21-04-2019 23:35

Speciaal voor jou. :lips:
Afbeelding

(Chocoladeworteldraak als zoekopdracht gaf wel leuke vormpjes om draken mee te maken, maar de wortel verdween dan en dan moet ik het weer uitleggen enzo)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
redbulletje schreef:
21-04-2019 23:22
Net zoiets als de voormalige schaaltjes appelmoes bij de v.d.Valk; die hadden ook al op tafel gestaan en werden dan gerecycled op een andere tafel als het er nog goed uitzag.
in de vdv waar ik werkte echt niet hoor
21-04-2019 23:34
Kan hoor, ze runnen allemaal hun eigen business natuurlijk, maar bij ons ging alles weg.
Dus niet een broodje aap. ;-)

Al ga ik er vanuit dat de warenwet een stukje strenger is. Net als de controles.
Lady*Voldemort schreef:
21-04-2019 23:12
Bij mij niet hoor. Terwijl ik toch een rijke ervaring heb, op het gebied van chinezen.
Ja, veel mensen weten het niet valt mij nu op.
Lady*Voldemort schreef:
21-04-2019 23:33
Ach. Als die bakjes appelmoes van 25 jaar her nog steeds worden geserveerd heb ik er problemen mee, maar anders niet hoor.
Lekker gehoest op de appelmoes. Yum.

Maar beter dan schimmel inderdaad. :-D :-D
feow schreef:
21-04-2019 23:54

(Chocoladeworteldraak als zoekopdracht gaf wel leuke vormpjes om draken mee te maken, maar de wortel verdween dan en dan moet ik het weer uitleggen enzo)
Prachtig. De datum is ook nog eens speciaal voor mij!
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb ooit heeeel lang geleden bij een shoarmazaak gewerkt en die vulden die sausjes die op tafel stonden dus gewoon weer aan ‘even de randen afnemen met een servet en bijvullen’. Terwijl de emmers waar het uit kwam echt enorm waren.. en dan zeggen zeggen ze dat Nederlanders gierig zijn :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
22-04-2019 00:44
Ik heb ooit heeeel lang geleden bij een shoarmazaak gewerkt en die vulden die sausjes die op tafel stonden dus gewoon weer aan ‘even de randen afnemen met een servet en bijvullen’. Terwijl de emmers waar het uit kwam echt enorm waren.. en dan zeggen zeggen ze dat Nederlanders gierig zijn :biggrin:
Precies waarom ik liever thuis eet :P
Lucifer2018 schreef:
22-04-2019 00:05
Dus niet een broodje aap. ;-)

Al ga ik er vanuit dat de warenwet een stukje strenger is. Net als de controles.

Bij mij ook 25 jaar geleden. Ik weet dat de richtlijn voor alle zaken was dat alles wat van tafel kwam weg moest, ook de appelmoes. Ik durf dus voorzichtig te zeggen dat niet weggooien een uitzondering was.
Moire schreef:
22-04-2019 00:55

Oh nee, mijn luiheid wint het van mijn kennis over vieze praktijken.. uiteten / thuis laten bezorgen, gewoon verstand op 0 ;-D
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik lees net dat ik eigenlijk niet zou kunnen werken, want ik heb de zorg voor mijn kinderen.

Zal mijn baas na de vakantie even informeren.
Malagueña schreef:
22-04-2019 01:05
Oh nee, mijn luiheid wint het van mijn kennis over vieze praktijken.. uiteten / thuis laten bezorgen, gewoon verstand op 0 ;-D
Ik ben niet lui genoeg. En wrs teveel fobie ;)
Moire schreef:
22-04-2019 01:07
Ik ben niet lui genoeg. En wrs teveel fobie ;)

Kan je alles wat je graag eet zelf maken? En zo ja, heb je recepten? :biggrin:
Malagueña schreef:
22-04-2019 01:10
Kan je alles wat je graag eet zelf maken? En zo ja, heb je recepten? :biggrin:
Natuurlijk.
Moire schreef:
22-04-2019 01:12
Natuurlijk.

Ook voor een echte goede turkse pizza met kaas (zonder shoarma)???
Malagueña schreef:
22-04-2019 01:18
Ook voor een echte goede turkse pizza met kaas (zonder shoarma)???
Wil ik sowieso niet eten.
21-04-2019 23:28
Ik heb ook bij een vd Valk gewerkt, hoe denk je anders dat ik aan die info kom?
Dit was wel bijna 30 jaar geleden overigens, dus hopelijk is jouw ervaring recent.
redbulletje schreef:
22-04-2019 07:37
Ik heb ook bij een vd Valk gewerkt, hoe denk je anders dat ik aan die info kom?
Dit was wel bijna 30 jaar geleden overigens, dus hopelijk is jouw ervaring recent.
Deden ze dat gesuikerde groene of rode fruit als decoratie in de appelmoes ook recyclen?
Dat vrat geen mens.
Moire schreef:
22-04-2019 00:55
Bij mij thuis is het ook niet zo hygiënisch, kan ik net zo goed buiten de deur gaan eten.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven