Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
“Mevrouw, heeft u een pen voor mij? Ik heb geen pen om mijn toets te maken”

En dan demonstratief de armen over mekaar vouwen en “And....zero F’s were given that day’
lemoos2 schreef:
24-04-2019 20:34
Eens. Of die keurige docent Economie, altijd mèt colbertje (de laatste der Mohikanen) die ineens een tjoeri maakt ‘Tsssssssss’ bij de presentatie van het jaarbudget.
:rofl:
Die docent Economie is een legende. Na zijn tsjoeri vroeg de ‘operatieve manager finances’ of hij het er niet mee eens was. Alleen had die manager net een of andere hippe cursus gevolgd en formuleerde zijn vraag wat onhandig: “Ik proef enige weerstand bij jou?”

Collega: “Ja ik weet natuurlijk niet wat jij vanmorgen hebt gegeten maar...”

Ik lag te hinniken als een puber van 14 met de slappe lach.
Betty_Slocombe schreef:
24-04-2019 18:47
Ik gebruik het juist kaulo-veel. De bedoeling is dat mijn leerlingen door mijn gebruik van deze woorden weer gewoon Nederlands gaan spreken.

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
lemoos2 schreef:
24-04-2019 19:57
Jij bent echt een wakaman. Beetje hier hosselen voor kennis op die forum bij die sma’s van onzekere leeftijd.

Amsen is het tegenwoordig. En ik weet niet van jou, maar ik kan nie fokken met een wasteman, broer.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
ouwewijsneus schreef:
24-04-2019 15:14
ik zie maar 30 berichten over 2 pagina's
Even langs Hans Anders.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
24-04-2019 21:01
Even langs Hans Anders.
Dat is al lange tijd zo.
Is om een cyberaanval te beperken.
Even :sherlock: op grote bestanden. Is een hele klus om een nieuwe bril te zoeken. Hans Anders doet het anders dan Hans.
Ik wist dat ik toe was aan vakantie toen ik tijdens de grammatica-uitleg in vijf atheneum zei: "Dus je dacht dat het een meewerkend voorwerp was. Maar da was nie!"
Betty_Slocombe schreef:
24-04-2019 21:13
Ik wist dat ik toe was aan vakantie toen ik tijdens de grammatica-uitleg in vijf atheneum zei: "Dus je dacht dat het een meewerkend voorwerp was. Maar da was nie!"

:biggrin:

Afbeelding
Moire schreef:
24-04-2019 18:23
Mag ik geld en recht weer terug?

Ik dacht even dat je je geld terugvroeg. :biggrin:
Irma3110 schreef:
24-04-2019 21:01
Heb je de optie aanstaan "alle berichten tonen" of "alleen berichten niet ouder dan X dagen"? Is een optie ergens in je account.
thx, probleem opgelost!
waarom deze instelling verandert is???
maar gelukkig hoef ik niet langs Hans :-D
RikM schreef:
24-04-2019 21:38
Ik dacht even dat je je geld terugvroeg. :biggrin:
Als je het kwijt moet is het welkom hoor :proud:
Stom, postte iets herkenbaars.
...
Anárion schreef:
25-04-2019 07:39
Stom, postte iets herkenbaars.
Sssst. Dan moet je het hier niet nog een keer herhalen.
Vesper- schreef:
25-04-2019 10:56
Sssst. Dan moet je het hier niet nog een keer herhalen.
:proud:
...
Wat is dat vandaag met het leeghalen van OP's? Het gebeurt natuurlijk wel vaker, maar vandaag lijkt het wel een epidemie.
Of het nou gaat om plantjes met zandoverlast, privacyschendende moeders of rondneukende vriendinnen, allemaal halen ze hun op leeg. De mod heeft het er maar druk mee...
The owls are not what they seem
Het Nationale Lange Tenen Dag vermoed ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
LadyL0101 schreef:
25-04-2019 14:57
Wat is dat vandaag met het leeghalen van OP's? Het gebeurt natuurlijk wel vaker, maar vandaag lijkt het wel een epidemie.
Of het nou gaat om plantjes met zandoverlast, privacyschendende moeders of rondneukende vriendinnen, allemaal halen ze hun op leeg. De mod heeft het er maar druk mee...
Die mod hoeft maar 1 simpele handeling uit te voeren, lijkt mij. Irritant is het voor mensen die serieus zitten te reageren.
Vesper- schreef:
25-04-2019 15:10
Die mod hoeft maar 1 simpele handeling uit te voeren, lijkt mij. Irritant is het voor mensen die serieus zitten te reageren.
Geen idee wat die 'maatregelen' zijn, die de mods dan nemen, is misschien wel héél veel werk ;-) ... maar je hebt natuurlijk gelijk.
Oudblond schreef:
25-04-2019 15:03
Het Nationale Lange Tenen Dag vermoed ik.
Dat zal het zijn! Weer een leuke dag erbij voor op de kalender! :idee:
Nou, ik had gisteren toch echt iets geks.
Ik reageerde op het moderatortopic en nu zie ik dit topic in mijn lijst verschijnen.

Hans Anders komt echt heel anders over nu. I.v.m. de berichten daar is het uit zijn verband. Liep echt iets dwars door elkaar heen gisteren.
Dát had ik even gemeld daar. Ik kreeg een gek scherm dus. :)
Pumps_italiaans schreef:
25-04-2019 15:18
Nou, ik had gisteren toch echt iets geks.
Ik reageerde op het moderatortopic en nu zie ik dit topic in mijn lijst verschijnen.

Hans Anders komt echt heel anders over nu. I.v.m. de berichten daar is het uit zijn verband. Liep echt iets dwars door elkaar heen gisteren.
Dát had ik even gemeld daar. Ik kreeg een gek scherm dus. :)
Eens.
Heb het net ook ergens in een topic gezegd, maar ik snap echt niet veel van vragen als 'ja maar, waarom ben je dan ook zwanger geworden van hem, wist je dan niet hoe hij was/je wist toch dat het een lamzak is?' als er een hulpvraag komt. Er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die een kind als potentiële lijm zien, en nee, ik vind dat ook alles behalve verstandig. Maar dan is het kind er, loopt na een paar jaar de relatie op de klippen, blijkt partner zich als een hufter te (gaan) gedragen of er komt een vechtscheiding, komt er een hulpvraag van hoe dit zo goed mogelijk in banen te leiden omdat je het zelf even niet meer ziet. En wat krijgt zo'n TO dan? De vraag waarom ze zwanger van hem is geworden. Zo van 'ja hoor 's, jíj moest toch zo nodig een kind met hem, dus wat zeik je nou?!'.
Wat heeft een TO daar nu nog aan?

Maar goed, ik lees het best veel hier, dus zal wel aan mij liggen.
There is always something happening, and it's usually right now
"Wat bezielde je om zwanger te worden van dit pareltje?"
Beetje mosterd na de maaltijd inderdaad.
sam1968 schreef:
25-04-2019 17:00
"Wat bezielde je om zwanger te worden van dit pareltje?"
Beetje mosterd na de maaltijd inderdaad.

Vre-se-lijk die manier van vragen stellen idd. 1 iemand begint daarmee, kan, maar het wordt gelijk door de hele meute overgenomen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven