Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 23 april 2019 om 22:12
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 23 april 2019 om 22:13
Kun je daarna dat boek schrijven.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 23 april 2019 om 22:26
Dat de natuur extreem droog is, maar dat was niet op Viva, dus daar mogen we niet over praten hier.Betty_Slocombe schreef: ↑23-04-2019 21:52Iemand nog iets interessants gelezen om over na te praten?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 23 april 2019 om 22:35
Tenzij het opviel tijdens het voetballen, natuurlijk.doornroosje9 schreef: ↑23-04-2019 22:26Dat de natuur extreem droog is, maar dat was niet op Viva, dus daar mogen we niet over praten hier.
Maar gelukkig komt binnenkort de Regen Des Doods.
dinsdag 23 april 2019 om 22:41
O ja, die voetballers zullen daar wel erg veel last van hebben.Betty_Slocombe schreef: ↑23-04-2019 22:35Tenzij het opviel tijdens het voetballen, natuurlijk.
Maar gelukkig komt binnenkort de Regen Des Doods.
Regen Des Doods. Dat klinkt fantastisch.
dinsdag 23 april 2019 om 22:44
Soort van Fall is Coming.doornroosje9 schreef: ↑23-04-2019 22:41O ja, die voetballers zullen daar wel erg veel last van hebben.
Regen Des Doods. Dat klinkt fantastisch.
dinsdag 23 april 2019 om 22:51
Bee_Kind schreef: ↑23-04-2019 14:12Nee, wat ik bedoel is dat je last kunt hebben van angsten, zonder dat daar 1 aanwijsbare traumatische gebeurtenis aan vasthangt (of 2/3). En dat dan ook EMDR kan worden toegepast.
Of wanneer je een moeilijke jeugd hebt gehad, maar niet bij het terugdenken eraan angst ervaart maar wel erop vastloopt in het heden. Ook dan kan EMDR nuttig zijn.
Wat ik dus bedoel: het wordt niet alleen gebruikt wanneer je een specifiek traumatische gebeurtenis hebt gehad, zoals een overval, verkrachting of iets in die trant. Het kan ook worden gebruikt bij algemene angststoornissen.
Misschien moet je het woord traumatisch breder zien. Als je vastloopt bij het terug denken aan een gebeurtenis, of een gebeurtenis niet kan loslaten en er wel veel last van hebt, of niet weet waarom je in paniek raakt, dat noem ik ook traumatisch.
missie_m wijzigde dit bericht op 23-04-2019 22:52
0.05% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 23 april 2019 om 22:52
Ik had toch meer het beeld van zulke zure regen dat het vlees als kauwgom van je botten druipt.Betty_Slocombe schreef: ↑23-04-2019 22:48Ja, ik kijk dan wel geen GoT, ik ben wel gevoelig voor het taalgebruik.
Ik verwacht een soort weer waarvan je zin krijgt een ark te gaan bouwen.
woensdag 24 april 2019 om 14:58
Snel wijzigen helpt ook niets.
woensdag 24 april 2019 om 15:07
Net zoals dat er tig afvaltopics zijn. Jij bent toch niet de politieagent van het forum die wil bepalen of iemand wel of niet een topic mogen openen over hetzelfde onderwerp. En daarbij is zo’n topic persoonsgebonden, voor mij iig wel.
Ik ben hier niet opzoek naar medestanders, maar je was me al opgevallen in meerdere topics waar je hoog van de daken schreeuwt. Ik kom het hier melden, want daar is het topic voor.
woensdag 24 april 2019 om 15:16
Daar is napraat voor natuurlijk. Heb je liever dat ze een topic om zeep komt helpen?
woensdag 24 april 2019 om 15:34
DMM hintte naar andere nicks van dit nummerke.doornroosje9 schreef: ↑24-04-2019 15:32Je hoeft hier zelfs niet te nickhinten, je mag gewoon over forummers praten, dacht ik?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras