Vriend op datingsapp

24-04-2019 10:59 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht een leuke beginnende relatie van 5 maanden te hebben. We zijn vaak bij elkaar, slapen ongeveer 4 nachten in de week samen. Sinds een maandje heb ik een nieuwe baan en was ik vorige week veel ‘s avonds aan het werk waardoor we elkaar minder zagen, het leek voor mij geen probleem te zijn. Want soms moet je ook even zonder elkaar kunnen toch? Ik vertrouwde deze man volledig en ben nooit achterdochtig geweest, tot het afgelopen weekend dan! :(

Mijn telefoon zat aan de lader in mijn slaapkamer. We hadden zin om even naar een meertje te gaan om te zonnen want het was lekker weer. Ik vroeg hem of hij even wou kijken of het weer zo bleef, hij gaf zijn telefoon aan mij en zat er naast. Ik typte de b in en zag ineens badoo! Ik denk hè? Dit meen je niet toch? Hij keek niet naar zijn tel en typte toen eens voor de gein een a in. Toen stond er ineens anoniemes*x ofzo iets, ik schrok me kapot. Ik vroeg hem wat dit te betekenen had... hij keek wat verbaasd en zei dat dit allemaal voor mijn tijd was. Ik had ineens een raar onderbuik gevoel. Toen hij naar de wc ging heb ik zelf badoo geinstalleerd, en ja hoor! Ik vond zijn profiel met maar 1 foto en zijn naam afgekort naar 2 letters. Ik stuurde hem hallo, er stond toen 1 dag geleden voor het laatst online.

Ik voelde me zo bedrogen en begon te huilen van angst. Dit had ik nooit achter hem gezocht!!! Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit. Ik wilde zijn telefoon zien en zijn geschiedenis en foto album dan wel eens zien. Normaal zal ik nooit zijn telefoon checken! Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....

We hebben daarna gepraat en hij blijft zeggen dat hij voor mij wil gaan en het wil bewijzen. Dat ik me nu niet meer druk hoef te maken om zijn telefoon omdat dat ding toch stuk is, maar dit is toch niet wat ik wil? Zoiets hoort toch gewoon niet te gebeuren? Na een flinke ruzie en veel tranen van mijn kant hebben we het goed gemaakt. Maar nu ik alleen thuis zit voel ik me heel erg onzeker!! Ook omdat ik hem nu niet kan bereiken. Zijn profiel staat nog steeds op badoo, met maar 1 foto en geen informatie.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Zelf denk ik dat de meeste vrouwen zo’n man aan de kant zouden zetten. Ik stop zelf niet veel energie in hem, kijken wat er van zijn kant uit komt. Geen idee ook of die vandaag naar me toe zal komen, ik rij ik elk geval niet naar hem toe...

Liefde kan zo mooi lijken maar ondertussen! Iemand dit ook mee gemaakt? En wat zeggen jullie... het een kans geven en het van zijn kant laten afwachten of kappen met zo’n man?
Ren. Spoort niet.
Lucifer2018 schreef:
24-04-2019 17:17
Jij kent ook zo'n telefoongooier?
Zo had ik het nog niet bekeken. Je bedoelt Telephone Loser. Ik dacht dat die vast zat, maar is die weer actief?
livethelifeyoulove schreef:
24-04-2019 17:11
Het zou wel heel toevallig zijn maar is zijn naam afgekort naar 2 letters: TL?
Nee dat niet!!
Mijn ex gooide ook liever zijn telefoon kapot, en die rommelde echt wel met andere vrouwen.
Het feit dat hij in het shirtje wat jullie samen hebben gekocht op de profielfoto staat en dat hij zijn telefoon kapot gooit zegt toch genoeg.. Heb je hem ook op badoo ontmoet?

En ja precies het zelfde meegemaakt en ook op badoo..
Lucifer2018
woensdag 24 april 2019 17:17

livethelifeyoulove schreef: ↑24-04-2019 17:11
Het zou wel heel toevallig zijn maar is zijn naam afgekort naar 2 letters: TL?
Jij kent ook zo'n telefoongooier?

Hahaha nee maar toevallig laatst een man gedate via badoo die ook maar 1 foto op zijn profiel had staan, geen profieltekst en zijn naam afgekort naar 2 letters.
Date was leuk maar het contact daarna was altijd op de meest vreemde tijden. Met name overdag en 's avonds en in het weekend was het altijd lastig. En als ik al een reactie kreeg was het kortaf en totaal geen antwoord op de vraag die ik gesteld had. Voelde een beetje vreemd dus heb het maar snel afgekapt.
Het zou wel heel toevallig zijn geweest maar het had gekund.
Be true to Yourself & follow your Heart
2019 schreef:
24-04-2019 12:13
Maar blijkbaar is het normaal om binnen een half jaar "relatie"te vragen om de geschiedenis en fotoalbums etc in te kijken.
Een hoop drama..
Zou ik ook doen.
SjakS schreef:
24-04-2019 19:26
Zou ik ook doen.
en ik ook!
Blauwrood schreef:
24-04-2019 10:59
Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit.
Dan zegt hij dus dat hij erop zit. Dat lijkt me dan helder.
SjakS schreef:
24-04-2019 11:25
Trouwens, je haalt de sim eruit en stopt hem in een nieuwe telefoon en alles is weer te zien.

Dat telefoon gooien is ook wel een soort van agressief toch? Toch bizar dat hij zoveel te verbergen heeft dat hij nog liever een paar honderd euro gaat stukgooien.
Nee, dat werkt niet, daar staat alleen zijn telefoonnummer en abonnement (met databundel) op. Ook niet als je opnieuw inlogt met google play of Apple ID. Maar de gegevens, zoals whatsapp logs worden lokaal opgeslagen en staan dus alleen op de kapotte telefoon.
Maar wat een loser zeg ! Er zit een hoop agressie in.
Blauwrood schreef:
24-04-2019 15:29
Geen idee of die echt actief was, stond maar 1 foto op en geen informatie. Alleen het idee ook al dat je zoiets aanmaakt klopt in mijn ogen niet? Of je moet al een goede verklaring hebben. Maar hij blijft toch alles wel ontkennen.
De foto is recent een hij gooit expres zijn telefoon kapot zodat jij niets meer kan nazoeken. Wat denk je zelf?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Nu een week latet geeft ie toe dat hij inderdaad een profiel daarop heeft aangemaakt. Was die maar meteen eerlijk geweest en kon die me maar uitleggen waarom? Maar dat kan die niet. Hij beweerd nog steeds dat ie zelf niet weet waarom hij dat heeft gedaan en dat hij met niemand heeft gepraat. Hij gaat zn profiel verwijderen en zegt dat dit nooit meer zal gebeuren.

Ik weet gewoon niet wat ik moet. Ene kant wil ik hem een kans geven, andere kant voel ik me onzeker en huil ik soms en vraag me af waaraan heb ik dit verdiend?
Iemand vertelde mij ooit,dat ze op badoo zat,maar ze wou haar account verwijderen.
Dat duurde zowat 3 weken voor dat het verwijderd was.
Blauwrood schreef:
27-04-2019 12:57
Nu een week latet geeft ie toe dat hij inderdaad een profiel daarop heeft aangemaakt. Was die maar meteen eerlijk geweest en kon die me maar uitleggen waarom? Maar dat kan die niet. Hij beweerd nog steeds dat ie zelf niet weet waarom hij dat heeft gedaan en dat hij met niemand heeft gepraat. Hij gaat zn profiel verwijderen en zegt dat dit nooit meer zal gebeuren.

Ik weet gewoon niet wat ik moet. Ene kant wil ik hem een kans geven, andere kant voel ik me onzeker en huil ik soms en vraag me af waaraan heb ik dit verdiend?
Dat jij daar nog over na moet denken.. Als hij zo gelukkig met jou was/is dan had hij toch nooit een ander profiel aangemaakt??..

Ik vind het maar een gluiperd, gezien zijn eerste reactie telefoon kapot gooien en dan zeggen dat telefoons en internet alles kapot maken. En het ontkennen en nu een week later kan hij het wel toegeven, raar gedrag! En makkelijk van hem te zeggen ik heb met niemand gepraat.. nee dat kun je ook niet meer nakijken want meneer heeft zijn telefoon kapot gegooid komt dat even mooi uit voor hem.

Denk aan jezelf TO dit verdien je zeker niet!
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 27-04-2019 13:13
21.13% gewijzigd
Je voelt dat hij eigenlijk nog verder wil kijken. Dat is een rotgevoel want je wip iemand die helemaal overtuigd is van jou. Als dit blijft knagen ondermijnt het je zelfvertrouwen, en zul je altijd angstig blijven. Ik zou liever gaan voor iemand die echt voor je gaat. Geen genoegen nemen met omdat je anders alleen bent!
wendy7373 schreef:
27-04-2019 13:03
Iemand vertelde mij ooit,dat ze op badoo zat,maar ze wou haar account verwijderen.
Dat duurde zowat 3 weken voor dat het verwijderd was.
En daar stond ook een foto van later op? Kom nou.

Ja weet je to. Hij gaat stiekem op een datingsite (hij weet heus wel waarom!) en liegt. Doet idioot agressief als hij betrapt word door telefoon kapot te gooien. Het is maar waar je zin in hebt. Je kan er vanuit gaan dat dat vaker gaat gebeuren. Dat hij ook leuke kanten heeft geloof ik. Maar je hebt ook mannen die leuk zijn EN eerlijk. Veel gezelliger joh.
Zijn privacy beschermen tegen de nieuwsgierigheid van eent taart die vindt dat ze in zijn foon mag rommelen (zelfs met toestemming) is een daad van moed en zelfopoffering. Hopelijk heeft hij eruit geleerd dat ie maar beter geen dure foon moet kopen. :P
HuLang schreef:
27-04-2019 13:23
Zijn privacy beschermen tegen de nieuwsgierigheid van eent taart die vindt dat ze in zijn foon mag rommelen (zelfs met toestemming) is een daad van moed en zelfopoffering. Hopelijk heeft hij eruit geleerd dat ie maar beter geen dure foon moet kopen. :P
Als jij dan alles goed had gelezen dan had je dus ook gelezen dat TO niet heeft zitten neuzen!

Maar jij hebt blijkbaar zelfde gedachtegang als vriend van TO die liegen goed praat.. bah
Je telefoon kapot gooien als reactie vind ik niet bijster normaal.
Hij zei alleen korte gesprekjes te hebben gehad van hallo oid. Maar ik zei stel iemand hapte he? Een hele knappe meid... hij zegt ja nou dat is niet gebeurd. Hij heeft net via mijn tel zn account verwijderd... ik zei als er niks bijzonders in stond had je me de gesprekken wel laten zien? Dat ik niet onzeker hoef te zijn? Hij houd natuurlijk wat achter en ik weet dat ik er een punt achter moet zetten. :’(

Had dit nooit van m verwacht!!!
Blauwrood schreef:
27-04-2019 13:31
Hij zei alleen korte gesprekjes te hebben gehad van hallo oid. Maar ik zei stel iemand hapte he? Een hele knappe meid... hij zegt ja nou dat is niet gebeurd. Hij heeft net via mijn tel zn account verwijderd... ik zei als er niks bijzonders in stond had je me de gesprekken wel laten zien? Dat ik niet onzeker hoef te zijn? Hij houd natuurlijk wat achter en ik weet dat ik er een punt achter moet zetten. :’(

Maak het gewoon uit je wil en kan hem op geen enkele manier vertrouwen. Of je moet eeuwig in zijn telefoon willen kijken om van alles bevestigd te willen zien.
Blauwrood schreef:
27-04-2019 13:31

Vind het echt heel sneu voor je TO, maar wel de juiste keuze om ermee te stoppen voor jezelf! :hug:

Hij komt over als een manipulatief mannetje..
Tja, nog maar 5 maand een "relatie", al 1 maand minder aandacht, dat gaat niet in de kouwe kleren zitten hoor. Aantrekkelijke alternatieven zijn maar een "hallo" of swipe verwijderd. Relaties zijn zo overroepen tegenwoordig, vooral als je er het gezeur, het gecontroleer en verwijten gratis bij krijgt... ;-)
HuLang schreef:
27-04-2019 13:46
Tja, nog maar 5 maand een "relatie", al 1 maand minder aandacht, dat gaat niet in de kouwe kleren zitten hoor. Aantrekkelijke alternatieven zijn maar een "hallo" of swipe verwijderd. Relaties zijn zo overroepen tegenwoordig, vooral als je er het gezeur, het gecontroleer en verwijten gratis bij krijgt... ;-)
En het liegen en bedriegen niet te vergeten ;) hetgeen wat al jou verwijten veroorzaakt..
Blauwrood schreef:
24-04-2019 14:20
Ik wilde gewoon buienradar kijken waar hij naast zat hoor omdat mijn telefoon boven aan de lader lag. Maar als er dan badoo tevoorschijn komt als ik de B intoets... waarvan hij beweerde dat dat er vast nog in stond voor onze relatie aan. Ik heb hem al die tijd vertrouwd. Maar toen ik zelf badoo installeerde omdat ik het niet vertrouwde zag ik dus een recente foto omdat hij een shirt aan heeft die net 2 maanden oud is.
Nou dan is het dus duidelijk, extra duidelijk door dat rare kapot gooien van zijn tel.
En nu hij betrapt is doet hij aan damage control. Al met al is het maar een geniepig gebeuren. Je weet dat de kans best groot is dat je in de toekomst echt enorm genaaid gaat worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven