Fles met JBM hoe?
vrijdag 26 april 2019 om 17:24
Mijn zoontje van 12 weken, drinkt zijn fles erg onrustig, heeft wat moeite met slikken en krijgt veel lucht mee. Wat al een stuk helpt is prikkelarm voeden. Nu heeft er van de week een logepedist meegekeken en deze gaf als optie een schepje johannesbroodpitmeel toe te voegen zodat het slikken makkelijker gaat en minder lucht meekomt. Dit geprobeerd. Gewoon 1 schepje op een fles van 180cc. Dus minder dan aangegeven op het pak. Nu gaat het de eerste helft van de fles super. Maar laatste stuk is het afgekoeld en dus dikker en moet hij wel heeel hard werken.
Hoe doen jullie dat? Wellicht halverwege grotere speen erop doen? Of beetje heet water erbij?
Ik doe het al van te voren mengen met melkpoeder.
Hoe doen jullie dat? Wellicht halverwege grotere speen erop doen? Of beetje heet water erbij?
Ik doe het al van te voren mengen met melkpoeder.
vrijdag 26 april 2019 om 18:17
vrijdag 26 april 2019 om 19:34
Ja ik vind het ook een gehannes, maar ben bang dat in AR te veel zit? Wil hem ook niet meer geven dan nodig ivm met zijn darmen.k.middleton schreef: ↑26-04-2019 18:59Nutrilon AR proberen, daar zit al een verdikkingsmiddel doorheen. Ik vond persoonlijk JBPM echt rot spul.
vrijdag 26 april 2019 om 21:00
AR is geen voeding voor hongerige babys maar voor babys die bijv veel spugen. Buitenom dat, kan me niet voorstellen (let op; persoonlijke mening) dat je iets kapot kan maken aan de darmen van een baby met goedgekeurde babyvoeding.
Je kan trouwens ook AR mengen met gewone nutrilon. 3 om 3 schepjes.