Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Ik ervaar al die schopjes inderdaad als extra bijzonder Pip! Het wordt wel heel 'echt' zo, zeker nu ik hem/haar zo vaak voel. Nog niets van het ziekenhuis of huisarts gehoord. Ik zal er vanmiddag even achteraan bellen. Ik heb het gevoel dat de fout bij mijn huisarts ligt. Toen ik mijn naam + geboortedatum en hij me opzocht in zijn computer zei hij: 'En wanneer was je laatste menstruatie?' ... Toen ik zei dat ik al ruim 17 weken zwanger ben en in de 6e week bij hem ben geweest zei hij 'Oh ja, ik weet het weer, ik ga meteen het ziekenhuis bellen en vragen waarom je nog geen uitnodiging hebt gekregen!'... (Het is zijn taak om het door te geven aan het ziekenhuis).

Mijn vriend en ik willen wel weten of het een jongetje of een meisje wordt, maar we gaan het voor de geboorte niet aan anderen vertellen.
Dier, kun je je voorspellende gave ook op mij toepassen? Mijn vriend is er van overtuigd dat we een dochter krijgen, maar verder denkt iedereen dat het een jongetje wordt . Zelf heb ik echt totaal geen voorgevoel...
Hensvik? Eens googlen...
Gegoogled....is ook leuk, maar ik bedoel deze
Hensvik is ook leuk.

Maar Hemnes kan ik dan weer bij de Ikea Nederland niet vinden.

Owja nu wel! Ook mooi, ja echt mooi.

Leksvik:

http://www.ikea.com/nl/nl ... nts/childrens_ikea/10413/

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... ies/11928/

Ook leuk!
Is ook leuk Lala! Ik wil alleen geen lades voor Ceetje, die trekt zo alles lades eruit
Leksvik vind ik dan weer niks, hou niet zo van dat bruine.
Al met al denk ik dat wij maar eens een dagje ikea gaan plannen als ik dat zo zie. Al is het maar voor het eten
Leksvik vind ik qua stijl mooi, lekker strak, maar ik ga ook voor een witte kamer omdat we blauwe vloerbedekking en blauwe gordijnen hebben.

Hmm..alles uit de lades trekken...tja..dat risico zit er ook in hier..maar eerlijk gezegd speelt dochter nooit op haar kamertje, maar slaapt er alleen en nu heb ik laatst van een kennisje een gouden tip gehad mbt beveiliging van kasten. Magneet slotjes, die zet je vast in de la en kunnen alleen opengemaakt worden als je er een magneet voor houd. Dus bij problemen daarmee bouwen we die er wel in.
Ik ben er van de week geweest Aruba, heb nu een voorraad Daim in de kast
Die Mammut serie doet me aan Alice in Wonderland denken.
Inad, hoe ging het?

Heb ook nog geprobeerd of vent een geslachtbepalingsecho wil doen. Wil niet tot de 20 wkn wachten (erg he ), zijn reactie was; Wat denk je zelf?

Dus toch maar wachten.

Tuurlijk is 900 euro veel, maar zoals Gympy al zei, ik heb ook veel kamers gezien van 1500 euro. Het eerst kamertje wat wij leuk vonden o.a. Dus wij waren al goedkoper uit.

Ik hoef niet het beste van het beste, maar wil er best wel wat geld aan uitgeven.

Lala, prettig dat je dit zo hebt kunnen regelen met de arbo arts.

Ben je nog steeds zo misselijk dan?

Visotsky, al wat van de ha gehoord?

Volgens mij heb ik van de Leksvik serie alles van mijn nagelstudio. (bureau en kast)

Wil binnenkort weer eens naar de Ikea. Lang niet geweest, vind het wel weer eens leuk.
Grappig dat er al zo veel lekker met kamerinrichting bezig zijn. Wij hebben toevallig vandaag onze commode gekocht. Heb echt een superding via marktplaats gevonden. Een antieke met mooi houtsnijwerk in de deurtjes en een marmeren blad. Het leuke is dat hij precies past bij de kast, twijfelaar en nachtkastje die al in de kamer staan, zelfde hout en kleur. Voorlopig blijven die daar nog wel staan, want beeb komt eerst in hangwieg bij ons op de kamer. Een ledikantje ga ik dus nog niet kopen, want dochter bleef tot een halfjaar in de wieg. Misschien kan dochter tegen die tijd wel in een peuterbed en beebs in haar ledikant ofzo.

Maar zo'n complete babykamer, das niks voor ons. Vorige keer de commode laten maken door bevriende timmerman, hangwieg via mp, ledikantje gekregen en dat was 't. Wij geven ons geld dan weer uit aan veel te duur behang van Designers Guild, hihi. Nu ook al weer supercool behangetje uitgezocht à 60 euries per rol.

Er wordt hier weer druk getrappeld trouwens, voel het nu steeds duidelijker en lief heeft het ook al gevoeld. Over precies twee weken mogen we voor de 20wkn-echo, 9 april dus. Ben er nog steeds niet uit of ik het wil weten. Bij de 1e wisten we het niet, nu voelt het anders. Maar neig toch naar niet weten... moeilijk!

Vandaag superhandig dikke-buiken-vest gescoord voor 9 euro bij H&M! Gewoon zwart met capuchon, had ik vorige x ook, maar die was gescheurd. Wel handig als jas in de zomer en nu lekker voor op de bank.

Nu ff reageren op jullie.

Pipi en Nala, hoop dat jullie snel wat voelen, mooie ervaring en hoor je er ook lekker bij hier.

En Nala, haha, ook nog een geslachtsbepalingsehco tussendoor, haha, moest wel ff lachen ook om reactie vriend. Jij was toch degene met de vele echo's? Rupsje nooitgenoeg

Lala, al harde buiken, ik opeens vanmiddag vanuit het niets. Ik herkende het eerst niet eens, dacht echt, huh??? Maar na de derde keer begon er een lampje te branden. Geen vervelend gevoel verder en het stopte ook weer na 3 x. Best vroeg ja, jij had het dus ook al gehad? Vorige keer had ik ze bijna niet, ook pas aan 't einde.

Aruba, ook al bandenpijn. Hier ook, als ik me uitrek of soms als ik moet hoesten. Die vind ik dan wel weer vervelend... Echt zo'n venijnig steekje. En jongen/meisje-poule is een goed idee, kan mooi op de hyves.

Star, cool naar London! Ben benieuwd wat je gaat shoppen...
even kort en ego (alvast sorry daarvoor)

Vandaag zo een drukke dag gehad met echt teveel stress!!! Oook voor het eerst duidelijk kunnen voelen dat onze worm dat echt niet tof vindt! De hele dag al buikpijn, krampen enzo... voel me er heel naar om en natuurlijk ook enorm schuldig. Morgen gelukkig vrij. Moet alleen veel leren, maar geen hele nare dingen verder...

bah bah bah...

Wel fijn dat ik morgen voor mijn knieeen naar de fysio moet. Ga ik gelijk vragen hoe het met mijn rug zit. Misschien heeft hij wel ideeen.

Morgen kom ik wel ff langer buurten en zal ik ook weer bijlezen.

Sorry voor het ego-bericht!
Rebbel, leuk een hangwieg. Lijkt me echt heel erg gezellig staan. En 9 april de 20 weken echo. Hele mooie datum. Ik heb iets met de 9, vandaar.

Keek net in de spiegel. En nou snap ik waar die bandenpijn goed voor is. Jeetjemina wat is mijn buik gegroeid in een paar dagen. Ben een paar dagen thuisgeweest dus hele dagen in joggingbroek en trui rondgelopen dus zag ik het niet zo maar nu even na het douchen een strak shirtje. Ja dat was goed te zien.

Nala wat naar dat je buikpijn hebt. Zeker als je het idee hebt dat het komt door de stress en het teveel doen. Hopelijk heb je wat aan je lange weekend? Denk aan jezelf!
Even kopiepeest van theehuis over theorieexamen en dan lees ik bij en reageer enzo

Had sowieso al nare dag, maar ging goed, dacht ik, ik maakte wel paar fouten die ik meteen door had en niet op tijd kon herstellen. Bij elkaar geteld 4 of 5 dacht ik zelf.

Toen de uitslag kwam bleek dat ik er inderdaad 5 had gemaakt en dat mag. Maar, ik ben nog steeds helemaal flabbergasted, bleek dat ik er teveel had in de gevarenherkenning. Een nieuw onderdeel van 25 vragen, waarvan je er gewoon maar liefst 12 fout mag hebben! En, elke keer als ik dit onderdeel oefende op de compu had ik er hooguit 5, 6 fout. Geen idee wat ik verkeerd gedaan heb. Toen ik Chica op ging halen op kdv even uitgeklaagd bij leidster en die zei dat ze hetzelfde had en dat ze te snel gedrukt had. Dan registreert ding het antwoord niet. Misschien is dat gebeurd, weet niet. Mijn ego gelooft het graag in elk geval

Maar goed, gesneuveld op 1 fout teveel in gevarenherkenning. En bedacht me op weg naar kdv dat ik het eigenlijk als excuus wel fijn vind om nu dus ook niet nog voor de bevalling te gaan lessen en te proberen af te rijden. Weet van tijd van zwangerschap Chica dat ik zwanger niet op mijn scherpst ben en ik zag er best tegenop, wat zich bijv.uitte in bellen naar instructeur voor eerste afspraak steeds uitstellen (wat zelfs ier opmerkte). Nu wil ik eigenlijk gewoon pas ruim na de bevalling gaan lessen en zo. Lijkt me beter. Ier zegt dat ik er nog even over na moet denken. Heb les van morgen in elk geval afgezegd, zou de eerste zijn, zodat ik nog even na kan denken, maar weet eigenlijk al dat ik het gewoon afblaas voorlopig.

Heb van ierenouders en ier geld gehad voor rijbewijsgebeuren toen met mijn verjaardag en denk dat ik daar eigenlijk liever een bakfiets van koop. Ierenouders gaven het sowieso gewoon voor verjaardag, niet specifiek voor rijbewijs halen, dus wat dat betreft ook niet raar. Ier heeft aftandse fiets zonder kinderstoeltjes, dus die kan dan de Batavus Delivery krijgen met voor en achter zitje. Houden wij z'n barrel ook nog voor uitgaan enzo.

Ben dus niet vreselijk bedroefd ofzo, maar wel een beetje en verbaasd

Nu bijlezen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Aapje

Ik had het vandaag ook, teveel stress duidelijk niet goed he?

Moeten we dingen gewoon van ons af laten glijden en op belangrijkste focussen eigenlijk..

Rebbel, hier zelfde. Complete kamer, nee. Ik vind ze meestal lelijk.. Ik vind oude spullen leuker, dus veel tweede hands. Hemnes weet ik dan wel weer toevallig en is mooi inderdaad

Heb baby niet gevoeld vandaag maar ben iets te onrustig ook. Ga straks even rustig liggen
Hey Aapje, geeft niks hoor, even ego. ook van mij niet leuk, die buikpijn. Morgen maar lekker rustig aan doen!

Ik had het maandag trouwens, toen ik naar de vk moest en te laat was, en met dochter door de regen moest, buggy waar een bout afviel, grrr.... Kreeg ik ook van die kramp op de fiets, merkte direct dat het door stress kwam. En ben toen meteen gestopt met stressen, want leek me geen goed plan en vk gaf me groot gelijk en vond het niet erg dat ik later was.

Inad, jammer van je theorie, wel grappig dat je daarna direct verder denkt en al ongeveer besloten hebt niet te gaan lessen. Ik wilde in de zomer gaan lessen, want lang zomervakantie, maar das nu ook geen optie meer. Misschien dat ik na bevalling enzo ga proberen in m'n verlof rijbewijs te halen. M'n 16 weken gaan namelijk pas in de 2e week van sept., omdat die eerste weken in de zomervakantie vallen, erg goed geregeld door werkgever. En als die 16 weken voorbij zijn is het, je raadt het al, kerstvakantie! Dus begin pas in jan. 2010 weer. Dus misschien mooie gelegenheid om vrije tijd te gebruiken voor rijlessen.
anoniem_66875 wijzigde dit bericht op 26-03-2009 21:35
Reden: schreef echo ipv ego, hoezo zwanger?
% gewijzigd
Begin ook pas in jan. maar met extra maand erna vrij pas weer in februari zelfs denk ik. Mijn zomervakantie is in juli dus die kan ik er niet aan vast plakken. Wel fijn van werkgever, zo goed geregeld.

Ja, rijden in verlof..leek mij goed idee bij Chica, maar was zo hersenverweekt en borstvoeden hielp ook niet echt. Was in aan het rijden, met toeschietreflex Had wel van die pads, maar deed pijn

Nu bed in
Meiden, ik kom alleen snel even zwaaien.

Gaan een weekend weg.

hHerlijk met 26 man in een villa in de Ardennen!

Tot maandag!
De babykamer is min of meer gekocht gisteren. Aangezien het een kamer is uit de nieuwe collectie van 2009 heb ik afgesproken dat ik de kamer eerst nog een keer mag bekijken als deze in de winkel staat en op dat moment mag beslissen of ik de kamer definitief neem. Wel heb ik al een offerte getekend, omdat je er nu dus die gratis box bij krijgt, maar dus wel onder voorwaarde.

Gisteren ook nog even bij de IKEA geweest en ik denk dat we daar als de kamer er is nog wel een keer naar toe gaan. Ik vond dat ze daar echt superleuke spulletjes hadden en heb al vast een laken meegenomen met 2 kikkers erop, omdat ik die zo schattig vond en deze nu in de aanbieding was. Het is een dekbedovertrek, maar die kan je ook wel als laken gebruiken. De onderkant naai ik misschien nog wel even dicht, zodat de baby er niet stiekem in kan kruipen, want dat is niet de bedoeling.

Nala, waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar ik hoop dat je een leuk weekend hebt.

Inad, jammer dat je je theorie niet gehaald hebt. Gelukkig heb ik zelf al 14 jaar geleden mijn theorie gehaald en toen was het een stuk eenvoudiger dan nu. Sowieso deed ik examen toen je theorie nog 3 jaar geldig was. Praktijkexamen was trouwens een ander verhaal: 3 x examen moeten doen en zelfs het laatste exam nog met een ingreep geslaagd .

Aapje, heel veel succes in ieder geval binnenkort met je tentamens. (Je hebt toch binnenkort examens?)
Nala, veel plezier dit weekend.

Gympy, goed dat dat kon van kamer.

Hier een obstinate kleuter die niet wil eten, leuk joh kinderen En van binnen plopt het, das zo grappig. Alsof ze samen simultaan aan t schoppen zijn
Haha..spannen ze nu al samen tegen mama Inad??? Dat word nog wat .

Rebbel; wat is jouw verlof goed geregeld zeg...ik heb gewoon vette pech. Er vallen 5 weken vakantie in mijn verlof en die ben ik dus gewoon kwijt! Ik moet op 24 nov alweer gaan werken. Maar denk dat ik nog 1 maand onbetaald verlof ga nemen, dan hoef ik ook pas na de kerst weer te beginnen met werken.

Wij gaan zodadelijk even ikea onveilig maken. Wat leuke dingetjes scoren en vast kledingkast voor dochter kopen waarschijnlijk. Kan maar gebeurd zijn en het is toch verschrikkelijk slecht weer vandaag.

Nala; veel plezier dit weekend!
Vis ik denk dat mijn zesde zintuig iets minder werkt bij jou omdat je verder weg zit maar ik neig naar een jongen bij jou.

Hier ook geen compleet kamertje maar van alles wat. Deze beeb kan alles gebruiken van Nesta dus dat scheelt ook. Rebbel dochter half jaar in wieg, jeetje dat is een eind. Veel ruimte zeker in de wieg? Nesta na 3 maanden was het over. Vind hangwieg echt supergaaf!

We hebben blauw mammut ledikantje van Ikea, vind hem juist grappig. Nesta al in juniorbed dus ook die staat al klaar haha.

Bandenpijn bij vele mensen hier dus. Aruba opeens hele buik lees ik :-). Leuk hoor! Ik heb vooral savonds bandenpijn. Lig op de bank, ga even anders zitten en autsj. Lijkt wel een schok, is dat bandenpijn? Zo erg als nu heb ik het niet gehad?

Rebbel wat balen dat gestress en dat alles dan ook lekker tegenwerkt. Goed dat je het kon stoppen!

Gympie leuk dat je al een optie hebt, scheelt straks weer met nesteldrang. Leuk he zo druk met baby bezig te zijn. Ikea wordt ook nog leeggekocht lees ik dus.

Balen Lala dat jouw verlof wat minder gunstig valt dan die van Rebbel.

O ja ik wist bij Nesta niet wat het werd maar ik twijfel nu steeds meer of ik het bij de 20 weken echo, 9 april ook niet wil weten. Hmmm wie weet toch wel.
Even een teken van leven! Hier gaat het goed!

Maandag de 20 weken echo, dus wel spannend.

Lees veel over plopjes en groeiende buiken, mooi zo!

Ik heb het erg druk met werk en de kinderschare hier, maar lees af en toe wel bij hoor, zowel hier als daarachter.

tot snel weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven