Wat was jouw afknapper?

27-04-2019 15:14 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar knapte jij op af in een prille relatie?

Ik trap af;
- Hij bleek zwaar in de Heere. Vind ik prima, zij het niet dat hij me maar bleef proberen te bekeren.
- Hij ( ander) klaagde aan een stuk door over hoe claimerig zijn ex was.
Dat hij echt elke doordeweekse avond naar de voetbalvereninging ging, elke vrijdag tot laat in de kantine daar hangen. Elke zaterdag en zondag naar/mee met wedstrijden als vrijwilliger.
Ik zag hem echt nauwelijks en dan kwam het ook nog vaak voor dat hij dan naar voetbal op tv ging kijken, gezellig. En anders ging hij wel over voetbal praten.
Ik vond er na een half jaartje echt geen ene (voet)bal meer aan!!
anoniem_346609 wijzigde dit bericht op 29-04-2019 18:14
1.22% gewijzigd
Niet in een relatie maar in een kroeg. Er kwam een man naar me toe die me eens flink in mijn bovenarm knijpt en zegt: "Ahh eindelijk een meisje met lekkere stevige bovenarmen!" :facepalm:
Timetraveler schreef:
29-04-2019 18:13
Niet in een relatie maar in een kroeg. Er kwam een man naar me toe die me eens flink in mijn bovenarm knijpt en zegt: "Ahh eindelijk een meisje met lekkere stevige bovenarmen!" :facepalm:
En wat deed jij? greep en kneep hem flink in zijn kruis en zei tegen hem, ahh laat maar, weer 1 met een kleintje? ;-) :rofl:
Oh en alle mannen die zeggen van knuffelen te houden op Tinder. :cry: :pukey:
Lees: seks. En zodra het woord massage valt weet je ook genoeg

Pfff
Julus schreef:
29-04-2019 18:18
Lees: seks. En zodra het woord massage valt weet je ook genoeg

Pfff
Bah bah bah.
Oh ik herinner me nog meer afknappers.

- heel slecht zoenen. Echt standje wasmachine met een puntig tongetje, brrr. Zo jammer want verder een ontzettend leuke en mooie vent, maar ik gruwelde er te erg van om verliefd te kunnen worden op hem.

- niet verder willen kijken dan het boerendorp waar je bent opgegroeid voor wonen en werken, en iedere zaterdag in dezelfde buurtkroeg met dezelfde mensen staan die je al je hele leven kent. Man, ga kijken wat het leven biedt.

- moeilijke eter. Zo onaantrekkelijk als een volwassen kerel heel weinig lust en er ook om zeurt. 'Dat lust ik niet, dat wil ik niet. Ik wil het niet proeven want ik denk dat ik het vies vind. Daar zit groente in, dan hoef ik het niet.' Inmiddels leeft hij na al jaren vrijgezel te zijn op ontbijtkoek, aanmaak limonade en diepvries pizza. |-)
-loopje
-slechte hygiëne
-te popie Jopie in zijn communicatie
-spitse gezichtstrekken
-behaarde handen
-geschoren verwijfde benen
-......
- Ongeschoren of onverzorgde schaamstreek
- Niet kunnen pijpen
- Heel veel bevestiging nodig hebben
- Ordinair taalgebruik
.
tessaa wijzigde dit bericht op 23-05-2019 23:40
Reden: privacy
99.15% gewijzigd
Ik herinner me nog op mijn 15e een jongen het huis uitgetrapt te hebben omdat zijn piemel vol smegma zat. Hij sputterde tegen, dus ik zei dat ik nu mijn vader ging roepen.
Ttroeteltje schreef:
29-04-2019 21:45
-loopje
-slechte hygiëne
-te popie Jopie in zijn communicatie
-spitse gezichtstrekken
-behaarde handen
-geschoren verwijfde benen
-......
Bah, hobbithanden en voeten. Lange nagels of afgeknaagd.
In het algemeen :

- roepen hoe eerlijk ze wel niet zijn
- diegene die niet over emoties
willen/durven praten.
- zogenaamde (kei)hard werkende die
dat vaak benoemen (valt vaak in
praktijk erg tegen)
- die drinken omdat ze dan pas
gezellig zijn.
- types die altijd alles "moeten"
Hallozeg schreef:
30-04-2019 09:19
In het algemeen :

- roepen hoe eerlijk ze wel niet zijn
- diegene die niet over emoties
willen/durven praten.
- zogenaamde (kei)hard werkende die
dat vaak benoemen (valt vaak in
praktijk erg tegen)
- die drinken omdat ze dan pas
gezellig zijn.
- types die altijd alles "moeten"
Och ja, degenen die zichzelf zeer eerlijk en betrouwbaar noemen. Dat zijn pas leugenaars!
Ik zou afknappen op:
geldproblemen/schulden
pochen met status/werk/auto/huis/afkomst/kleding etcetera
roken
leven voor een voetbalclub/altijd in zo'n voetbalshirt lopen
slechte hygiene
slechte tafelmanieren
extreme denkbeelden (maakt niet uit waarover, ik hou van genuanceerd)
onbeschoft zijn tegen bijvoorbeeld winkelpersoneel of bediening in restaurant
focus op seks
AnnabeldeDertiende schreef:
30-04-2019 10:09
Ik zou afknappen op:
focus op seks
Hoezo? Omdat je niet van seks houdt? Het topic draait ook niet rond potentiële afknappers, maar effectieve waar je in het verleden mee geconfronteerd werd namelijk.
Charles_Gentle28 schreef:
30-04-2019 10:19
Hoezo? Omdat je niet van seks houdt? Het topic draait ook niet rond potentiële afknappers, maar effectieve waar je in het verleden mee geconfronteerd werd namelijk.
Of het potentiele, recente of afknappers uit een verleden moeten zijn dat heeft de vivapolitie niet bekend gemaakt. Los daarvan bepaal ik zelf de inhoud van mijn post.

Verder is het nogal veelzeggend dat je precies die eruit pikt waar het woord seks in voorkomt. Ik knap af op mannen bij wie alles om seks draait, precies wat ik al zei. Dat mag gewoon.
Ik ook, seks komt hier pas ter sprake na de eerste zoen en zelfs dan op een respectvolle manier.
AnnabeldeDertiende schreef:
30-04-2019 10:37
Of het potentiele, recente of afknappers uit een verleden moeten zijn dat heeft de vivapolitie niet bekend gemaakt. Los daarvan bepaal ik zelf de inhoud van mijn post.
Als je de titel correct leest, is het wel gebruikelijk om navenant te antwoorden in plaats van random frustratie bij mannen te spuien.

Jouw idee. Idem dito is iemand aseksueel ook een enorme afknapper voor mij.
Charles_Gentle28 schreef:
30-04-2019 10:51
Als je de titel correct leest, is het wel gebruikelijk om navenant te antwoorden in plaats van random frustratie bij mannen te spuien.

Jouw idee. Idem dito is iemand aseksueel ook een enorme afknapper voor mij.
Uit mijn post is niet af te leiden in welke categorie mijn afknappers vallen. Daarnaast ben ik de enige die gaat over wat ik schrijf.
Dat wij op elkaar afknappen, dat is meer dan duidelijk.

En met 'ik knap af op mannen bij wie alles om seks draait' vertalen als 'íemand aseksueel' geef je nou zelf niet bepaald een goed voorbeeld van correct/begrijpend lezen. 'Iemand aseksueel' is sowieso ook geen correct Nederlands.
Schoenen, daar knap ik heel vaak op af. Mannen kunnen echt heel verkeerde schoenen aan hebben.
Tanden, al is iemand nog zo leuk, als je tanden me niet aanstaan vind ik je niet leuk.
Krullen bij mannen, yak.
Kleine piemel, tja sorry.
Rare voeten
Krullen vind ik sexy juist! Jon Snow!
Tanden moeten recht en schoon zijn.

Schoenen boeien me niet, tenzij hij vrouwenschoenen draagt.
1x een echt nare date gehad met een man die was aangesloten bij Fathers4Justice (in Nederland bekend onder de naam Dwaze vaders).

Maar daar kwam ik dus tijdens de date achter. Hij ging compleet door het lint, toen ik zei dat mijn dochter haar vader niet meer kon zien. Hij vond mij gelijk van alles en nog wat. Pas nadat hij uitgeraasd was, kon ik vertellen dat mijn man (haar vader) was overleden.

Toen bleef het stil, heel stil. Geen excuus, niks. Die eikel heeft me nog ruim een half jaar gestalked.
Verder nog een keer een date gecanceld met een man, die zich voor deed als weduwnaar met 1 kind. Uit wat vooronderzoek bleek dat hij niet 1 kind had, maar drie en dat de vierde onderweg was. Verwekt bij vier verschillende (en allemaal nog levende) vrouwen. Bah, bah.
london_calling schreef:
01-05-2019 02:18
Verder nog een keer een date gecanceld met een man, die zich voor deed als weduwnaar met 1 kind. Uit wat vooronderzoek bleek dat hij niet 1 kind had, maar drie en dat de vierde onderweg was. Verwekt bij vier verschillende (en allemaal nog levende) vrouwen. Bah, bah.
Bah. Had hij dat openlijk staan online? Ook dom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven