Wat was jouw afknapper?
zaterdag 27 april 2019 om 15:20
Ik ging net verhuizen toen ik hem een paar weken kende en moest wat nieuwe meubels aanschaffen. Hij vond dat ik bij de aanschaf daarvan rekening moest houden met zijn smaak (die totaal de mijne niet was). We hadden namelijk een relatie en als we dan straks gingen samenwonen, pasten de meubels alvast bij elkaar. Hij was hier vrij eisend in. Dit alles na 5 weekenden daten
zaterdag 27 april 2019 om 15:21
Wow. Hoe ging het uit, stond hij dat wel toe?Honingdropje2 schreef: ↑27-04-2019 15:20Ik ging net verhuizen toen ik hem een paar weken kende en moest wat nieuwe meubels aanschaffen. Hij vond dat ik bij de aanschaf daarvan rekening moest houden met zijn smaak (die totaal de mijne niet was). We hadden namelijk een relatie en als we dan straks gingen samenwonen, pasten de meubels alvast bij elkaar. Hij was hier vrij eisend in. Dit alles na 5 weekenden daten![]()
zaterdag 27 april 2019 om 15:22
Heb je even?
Vieze tanden, vieze adem, vieze luchtjes, grapjes die niet grappig waren, politieke voorkeur, lelijke schoenen en zich beter voordoen dan hij was.
Maar dat waren dan ook niet de relaties die stand hielden. Op een gegeven moment ontmoet je dé man met lelijke schoenen die wel doorgaat naar het volgende jaar.
Vieze tanden, vieze adem, vieze luchtjes, grapjes die niet grappig waren, politieke voorkeur, lelijke schoenen en zich beter voordoen dan hij was.
Maar dat waren dan ook niet de relaties die stand hielden. Op een gegeven moment ontmoet je dé man met lelijke schoenen die wel doorgaat naar het volgende jaar.
zaterdag 27 april 2019 om 15:26
Bij ranzige hygiene knap je toch al af bij de eerste date?!Vavavoem schreef: ↑27-04-2019 15:22Heb je even?
zaterdag 27 april 2019 om 15:27
Ik heb t heel flauw, telefonisch gedaan. Hij woonde vrij ver weg (ruim uur rijden) ik heb gebeld dat ik dat weekend niet kwam omdat het sneeuwde en glad was. Dat vond hij stom en hij deed zo beledigd dat ik toen zei dat ik sowieso nooit meer kwam. Toen heeft ie nog een zooi dronken e-mails gestuurd waarin stond dat ik het toppunt van arrogantie was en dat ik nooit meer iemand zou vinden die na 5 weken al " ik hou van je" tegen me zou zeggen. Heb ik maar niet op geantwoord, ik begon m een beetje eng te vinden, haha
zaterdag 27 april 2019 om 15:27
Egotrippers. Van die hanen die continu proberen te overtroeven. Mannen die hard to get spelen en je laten bungelen, door je aan te trekken en je paaien maar nooit over de brug komen. Mannen die jou gebruiken als klankbord over hun ex die een bitch was. Mannen die needy en wanhopig zijn en dan vals worden als je contact afbreekt.
zaterdag 27 april 2019 om 15:29
Hahahahaha.Littlebell schreef: ↑27-04-2019 15:23Zijn hele kleine piemel, die was in erectie zo groot als mijn duim. Ja, dat was heel sneu. Maar ik kan geen goede relatie hebben zonder een goed seksleven.
Jemig. Ik zou bij de eerste keer seks denk ik al met een smoes zijn weggegaan.
Wat een psycho. Gelukkig heeft hij je niet gestalkt?Honingdropje2 schreef: ↑27-04-2019 15:27Ik heb t heel flauw, telefonisch gedaan. Hij woonde vrij ver weg (ruim uur rijden) ik heb gebeld dat ik dat weekend niet kwam omdat het sneeuwde en glad was. Dat vond hij stom en hij deed zo beledigd dat ik toen zei dat ik sowieso nooit meer kwam. Toen heeft ie nog een zooi dronken e-mails gestuurd waarin stond dat ik het toppunt van arrogantie was en dat ik nooit meer iemand zou vinden die na 5 weken al " ik hou van je" tegen me zou zeggen. Heb ik maar niet op geantwoord, ik begon m een beetje eng te vinden, haha
zaterdag 27 april 2019 om 15:31
Op hanen val ik sowiesoal niet. Die swipe ik ook standaard links.Julus schreef: ↑27-04-2019 15:27Egotrippers. Van die hanen die continu proberen te overtroeven. Mannen die hard to get spelen en je laten bungelen, door je aan te trekken en je paaien maar nooit over de brug komen. Mannen die jou gebruiken als klankbord over hun ex die een bitch was. Mannen die needy en wanhopig zijn en dan vals worden als je contact afbreekt.
Needy types word ik moe van. Laatst nog iemand geblokkeerd die, na een afwijzing van mijn kant, wel vrienden wilde zijn maar constant mijn tijd dacht te kunnen claimen.
zaterdag 27 april 2019 om 15:33
Studentenhuis kan ik nog snappen met deze huizenmarkt. Maar ranzig zijn... bah.dropfruitje schreef: ↑27-04-2019 15:29Op z'n dertigste nog in een vies studentenhuis wonen. Remstrepen in het toilet. En toen hij zei: 'Ik ga lekker voor je koken', waar ik me natuurlijk op verheugde, kreeg ik die avond een boterham met tomaat en mozzarella.![]()
Oh, en die gast die tijdens een etentje vertelde dat hij als tiener ooit had gedaan alsof ie een gemaskerde overval kwam plegen bij een klasgenoot. Was met masker en neppistool samen met een vriend bij die jongen en zn jongere broertje binnengedrongen. Die ouders waren niet thuis. Ze hebben toen wat geschreeuwd en een paar dvd's mee genomen. Voor de gein. Later bleek dat dat jongere broertje slachtofferhulp nodig had en dat er een heel politieonderzoek was geweest, maar hij was niet gepakt. Hij had er wel een beetje spijt van, maar had zichzelf toch maar niet gemeld bij de politie. Ok, het was lang geleden toen hij het me vertelde, maar ik vond t toch een mega afknapper dat ie nooit eerlijk is geweest achteraf.
Nouja hij was of leek eerst heel leuk dus ik probeerde er niet te zwaar aan te tillen.
Maar hij heeft ook autisme en dat vond ik misschien een nog grotere afknapper dan die mini piemel bedenk ik me nu. Alles moest zoals hij het wilde want hij had autisme en dat was dan moeilijk moeilijk. Maar ook het niet kunnen inleven vond ik wel een dingetje.
zaterdag 27 april 2019 om 15:34
Bah. Ik vraag ook altijd of ze kinderen hebben voor ik afspreek.redbulletje schreef: ↑27-04-2019 15:31Nee, gewoon een leuke man uit een stoere auto zien stappen en dan 'n kinderstoeltje zien. Dan vind ik die man gelijk niet leuk meer.
zaterdag 27 april 2019 om 15:35
Het ging bij hem meer uit zuinigheid. Net zoals die boterham als avondeten.
En je hebt studentenhuizen.......en studentenhuizen waarbij de scheuren in de bank zitten, de badkamer jaren niet is schoongemaakt en de schimmel in de wasbak groeit. Bah.
Those who don’t believe in magic will never find it
zaterdag 27 april 2019 om 15:36