Wat was jouw afknapper?

27-04-2019 15:14 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar knapte jij op af in een prille relatie?

Ik trap af;
- Hij bleek zwaar in de Heere. Vind ik prima, zij het niet dat hij me maar bleef proberen te bekeren.
- Hij ( ander) klaagde aan een stuk door over hoe claimerig zijn ex was.
Elpis schreef:
27-04-2019 15:31
Op hanen val ik sowiesoal niet. Die swipe ik ook standaard links.

Needy types word ik moe van. Laatst nog iemand geblokkeerd die, na een afwijzing van mijn kant, wel vrienden wilde zijn maar constant mijn tijd dacht te kunnen claimen.
Oh ja daar heb ik ook zo,n hekel aan. Via fb een oude bekende die dacht nu wel bij mij te kunnen scoren nu ik weer vrijgezel ben want hij wou niet weer achter het net vissen. Hij zei mij al heel lang leuk te vinden. Ik ben absoluut niet toe aan een relatie. Vind het wel ff prima alleen. Maar hij prees zichzelf de hemel in want hij was “een zeer liefdevolle, zorgzame man”. Ik moest hem gewoon een kans geven zei hij en dan zou ik heel gelukkig worden. Continu aandringen om af te spreken, terwijl ik duidelijk had aangegeven geen zin daarin te hebben. Als ik niet reageerde op een berichtje kreeg ik “ je wilt niks meer van mij lezen he”
Nee idd, verwijdert en geblokt...bleh.
Elpis schreef:
27-04-2019 23:36
Leek zijn piemel op Baudet?
:rofl:

- mannen met 6 kinderen bij verschillende vrouwen
- mannen die nog bij hun moeder wonen
- mannen met schulden
- mannen die alles en iedereen de schuld geven van hun ellende, behalve zichzelf
- mannen die kleinerend zijn
En uiteraard ranzige gewoontes, tanden, riekende kleding, arrogantie of laagdunkend of gemeen zijn naar /over vrouwen en dieren.
MeredithGrey schreef:
03-05-2019 08:29
Ik zie het eigenlijk voor me... Iemand die niets zegt, hoe ongemakkelijk
Ja, dat was het dus ook. Had net zo goed een date met mezelf kunnen hebben.
Flaffy schreef:
09-05-2019 21:00
Ja, dat was het dus ook. Had net zo goed een date met mezelf kunnen hebben.
Dat was vast gezelliger geweest :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven