Wat was jouw afknapper?
maandag 6 mei 2019 om 16:30
Oh ja daar heb ik ook zo,n hekel aan. Via fb een oude bekende die dacht nu wel bij mij te kunnen scoren nu ik weer vrijgezel ben want hij wou niet weer achter het net vissen. Hij zei mij al heel lang leuk te vinden. Ik ben absoluut niet toe aan een relatie. Vind het wel ff prima alleen. Maar hij prees zichzelf de hemel in want hij was “een zeer liefdevolle, zorgzame man”. Ik moest hem gewoon een kans geven zei hij en dan zou ik heel gelukkig worden. Continu aandringen om af te spreken, terwijl ik duidelijk had aangegeven geen zin daarin te hebben. Als ik niet reageerde op een berichtje kreeg ik “ je wilt niks meer van mij lezen he”
Nee idd, verwijdert en geblokt...bleh.
dinsdag 7 mei 2019 om 10:53
- mannen met 6 kinderen bij verschillende vrouwen
- mannen die nog bij hun moeder wonen
- mannen met schulden
- mannen die alles en iedereen de schuld geven van hun ellende, behalve zichzelf
- mannen die kleinerend zijn
En uiteraard ranzige gewoontes, tanden, riekende kleding, arrogantie of laagdunkend of gemeen zijn naar /over vrouwen en dieren.
donderdag 9 mei 2019 om 21:00
Ja, dat was het dus ook. Had net zo goed een date met mezelf kunnen hebben.MeredithGrey schreef: ↑03-05-2019 08:29Ik zie het eigenlijk voor me... Iemand die niets zegt, hoe ongemakkelijk