Wat was jouw afknapper?
woensdag 1 mei 2019 om 03:59
Wat een psychopaat.london_calling schreef: ↑01-05-2019 02:081x een echt nare date gehad met een man die was aangesloten bij Fathers4Justice (in Nederland bekend onder de naam Dwaze vaders).
Maar daar kwam ik dus tijdens de date achter. Hij ging compleet door het lint, toen ik zei dat mijn dochter haar vader niet meer kon zien. Hij vond mij gelijk van alles en nog wat. Pas nadat hij uitgeraasd was, kon ik vertellen dat mijn man (haar vader) was overleden.
Toen bleef het stil, heel stil. Geen excuus, niks. Die eikel heeft me nog ruim een half jaar gestalked.
woensdag 1 mei 2019 om 14:06
Tijdens een date toen we net een drankje hadden en hij zei: ‘zullen we nu even evalueren hoe het tot dusverre gaat?’
Ik begreep het in eerste instantie niet en lachte beetje schaapachtig maar hij wilde serieus een discussie over hoe de date tot op heden was verlopen, hoe dat op ons beide was overgekomen en welke stappen nog op de planning stonden. Er overdreven serieus in staan op de 1e date is echt een afknapper voor me.
Daarnaast ben ik ook wel eens afgeknapt op een hele lieve maar onzekere man die bij alles wat ik vroeg zei: maakt niet uit, wat jij wil.
Ik begreep het in eerste instantie niet en lachte beetje schaapachtig maar hij wilde serieus een discussie over hoe de date tot op heden was verlopen, hoe dat op ons beide was overgekomen en welke stappen nog op de planning stonden. Er overdreven serieus in staan op de 1e date is echt een afknapper voor me.
Daarnaast ben ik ook wel eens afgeknapt op een hele lieve maar onzekere man die bij alles wat ik vroeg zei: maakt niet uit, wat jij wil.
woensdag 1 mei 2019 om 16:20
OMGMappie88 schreef: ↑01-05-2019 14:06Tijdens een date toen we net een drankje hadden en hij zei: ‘zullen we nu even evalueren hoe het tot dusverre gaat?’
Hij wilde serieus een discussie over hoe de date tot op heden was verlopen, hoe dat op ons beide was overgekomen en welke stappen nog op de planning stonden. Er overdreven serieus in staan op de 1e date is echt een afknapper voor me.
Zo eentje zag ik ook een keer in first dates op tv.
woensdag 1 mei 2019 om 18:13
Ik wil wel kinderen,maar van mezelf.
woensdag 1 mei 2019 om 19:12
Ik dacht dat ik de enige was die zo'n figuur tegen het lijf is gelopen. Die van mij draaide zich ook nog eens om bij de voordeur met een doodserieus gezicht: En wanneer wordt er zoal gezoend door jou? uhhhhh, niet nu? oh! Oke, duidelijk!Mappie88 schreef: ↑01-05-2019 14:06Tijdens een date toen we net een drankje hadden en hij zei: ‘zullen we nu even evalueren hoe het tot dusverre gaat?’
Vervolgens kreeg ik een boze email dat ik alleen maar over mezelf kon praten ( ik heb hem een uur aan moeten horen, over hoe hij van een nietsnut, zichzelf had opgebouwd naar bouwafdeling van de Gamma) En ik niets wist van affectie.
Forever alone gast, echt. Je brengt het op jezelf af hoor.
Ik vraag me wel een beetje af, of dit soort mannen gewoon een beetje autistisch zijn. Er moet toch iets mis zijn met je emotionele ontwikkeling, als je zo abstract je realiteit beleeft.
donderdag 2 mei 2019 om 07:25
Ik weet het wel zekerUniverseinmotion schreef: ↑01-05-2019 19:12Ik vraag me wel een beetje af, of dit soort mannen gewoon een beetje autistisch zijn. Er moet toch iets mis zijn met je emotionele ontwikkeling, als je zo abstract je realiteit beleeft.
donderdag 2 mei 2019 om 10:45
Heb een keer een relatie gehad met een man die een voetenfetisj had.
Had er niet veel tegen want ik verzorg mijzelf goed en ben schoon.
Echter had deze man na een maand of 3 relatie andere plannen... hij dacht dat het wel geil zou zijn als ik voor hem speciaal zweetvoeten zou hebben, want daar kan hij heel geil van worden. En dan niet voor de grap, maar echt - en het liefst iedere dag.
Heb toen aangegeven dat ik niets tegen zijn fetisj had, integendeel, maar dat dit niet lekker zat bij mij.
Waarop hij een dag later mij een SMS (vroegah) stuurde dat het uit was omdat ik te "vanilla'' was en niets voor hem over had...
His loss though.
Echter had deze man na een maand of 3 relatie andere plannen... hij dacht dat het wel geil zou zijn als ik voor hem speciaal zweetvoeten zou hebben, want daar kan hij heel geil van worden. En dan niet voor de grap, maar echt - en het liefst iedere dag.
Heb toen aangegeven dat ik niets tegen zijn fetisj had, integendeel, maar dat dit niet lekker zat bij mij.
Waarop hij een dag later mij een SMS (vroegah) stuurde dat het uit was omdat ik te "vanilla'' was en niets voor hem over had...
His loss though.
donderdag 2 mei 2019 om 14:53
Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat je opgewonden kan worden, van de lucht van zweetvoeten... Ik ga er eerder van kokhalzenEsterInside schreef: ↑02-05-2019 10:45Heb een keer een relatie gehad met een man die een voetenfetisj had.
His loss though.
donderdag 2 mei 2019 om 15:35
Wat ik nog veel erger vind is salsadansen. Hartstikke leuk als je een Zuid-Amerikaan bent ofzo, maar niet een net iets te nerderige boerenpummel met slungelige benen..
En verder.. mijn eerste vriendje.. was toen al een lul op pootjes, maar goed ik was 16 en verliefd. Hij kwam en ging wanneer het hem uitkwam, wilde vooral alleen seks (zag ik toen nog niet, al was ik er vrij snel klaar mee) en als hij zelf was klaargekomen was het hoe dan ook broek aan en gaan... Kwam hem onlangs tegen op tinder en dacht ben benieuwd hoe het nu zo'n 16 jaar later gaat.. Het eerste wat meneer vroeg was of ik langs wilde komen en wel nu. Geen hoe gaat het tegenwoordig met je of wat dan ook. Toen ik hem meldde dat ik ruim 100 km verderop zat, wilde hij met me afspreken. Hij had namelijk wilde plannen met me, hij wilde mij anaal ontmaagden... Toen ik zei dat dat niet ging gebeuren, sprak hij de legendarische woorden.. 'Jawel, want ik ben de baas.'
Seriously?
donderdag 2 mei 2019 om 16:50
Holy shit. Wow. Dat is .... bijzonder?!MeredithGrey schreef: ↑02-05-2019 15:35Wat ik nog veel erger vind is salsadansen. Hartstikke leuk als je een Zuid-Amerikaan bent ofzo, maar niet een net iets te nerderige boerenpummel met slungelige benen..
En verder.. mijn eerste vriendje.. was toen al een lul op pootjes, maar goed ik was 16 en verliefd. Hij kwam en ging wanneer het hem uitkwam, wilde vooral alleen seks (zag ik toen nog niet, al was ik er vrij snel klaar mee) en als hij zelf was klaargekomen was het hoe dan ook broek aan en gaan... Kwam hem onlangs tegen op tinder en dacht ben benieuwd hoe het nu zo'n 16 jaar later gaat.. Het eerste wat meneer vroeg was of ik langs wilde komen en wel nu. Geen hoe gaat het tegenwoordig met je of wat dan ook. Toen ik hem meldde dat ik ruim 100 km verderop zat, wilde hij met me afspreken. Hij had namelijk wilde plannen met me, hij wilde mij anaal ontmaagden... Toen ik zei dat dat niet ging gebeuren, sprak hij de legendarische woorden.. 'Jawel, want ik ben de baas.'
donderdag 2 mei 2019 om 16:53
Ik had echt nul problemen met zijn voetenfetisj an sich. Mits alles gewoon schoon en netjes bijgehouden. Gewoon zoals met de rest van mijn en zijn lichaam. Maar zweetvoeten... tja dat is niet mijn ding.Someonenew schreef: ↑02-05-2019 14:53Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat je opgewonden kan worden, van de lucht van zweetvoeten... Ik ga er eerder van kokhalzen![]()
donderdag 2 mei 2019 om 17:10
Wat komen er toch een dingen voorbij
Nog een paar afknappers:
-Tijdens de eerste date vragen, zonder dat uberhaubt al seks ter sprake is gekomen, wat je zoal doet tijdens de seks, of je ook oraal/anaal/etc wil...alsof ik aan het solliciteren ben.
-Doen alsof ze heel veel mensenkennis hebben, en je gratis en ongevraagd van een complete (meestal fout ook nog) psycho-analyse voorzien,
Als ik daar zin in heb ga ik wel in therapie.
-Meteen in m'n persoonlijke ruimte zitten.
-Vieze eetgeluiden maken
Nog een paar afknappers:
-Tijdens de eerste date vragen, zonder dat uberhaubt al seks ter sprake is gekomen, wat je zoal doet tijdens de seks, of je ook oraal/anaal/etc wil...alsof ik aan het solliciteren ben.
-Doen alsof ze heel veel mensenkennis hebben, en je gratis en ongevraagd van een complete (meestal fout ook nog) psycho-analyse voorzien,
Als ik daar zin in heb ga ik wel in therapie.
-Meteen in m'n persoonlijke ruimte zitten.
-Vieze eetgeluiden maken
donderdag 2 mei 2019 om 17:27
Oh en wat ik ook een grote afknapper vind; mannen die ineens de goeroe gaan uithangen en jou helemaal gaan vertellen hoe het moet in het leven en je bedelven onder zelfhulpboeken die je moet lezen. Ik had een keer een date die helemaal opging in 'De kracht van het nu', dat moest en zou ik lezen en blablabla allemaal adviezen aan mij. Na twee bladzijden ben ik zowel qua boek als man afgehaakt.
donderdag 2 mei 2019 om 17:41
Had je een date met Emile ratelband? Tjakka!Timetraveler schreef: ↑02-05-2019 17:27Oh en wat ik ook een grote afknapper vind; mannen die ineens de goeroe gaan uithangen en jou helemaal gaan vertellen hoe het moet in het leven en je bedelven onder zelfhulpboeken die je moet lezen. Ik had een keer een date die helemaal opging in 'De kracht van het nu', dat moest en zou ik lezen en blablabla allemaal adviezen aan mij. Na twee bladzijden ben ik zowel qua boek als man afgehaakt.
donderdag 2 mei 2019 om 20:54
Tijdje terug een date gehad met een jongen in het begin al aangaf zenuwachtig te worden van mij. Tijdens de date zelf zei hij weinig, alles kwam vanuit mij. Achteraf bleek dat dat was omdat hij de nacht ervoor uit was geweest en alcohol had gedronken wat hij niet mocht ivm add medicatie. Na een 1,5 uur gaf ik aan dat ik zo naar huis wilde(ik vond er echt geen bal aan, het was zo awkward stil telkens), 10 minuten later stelde meneer voor of ik hem hem mee naar huis wilde om samen te koken (om half 4 's middags ofzo). De hint was dus niet duidelijk.
Daarna heeft hij via de app nog gesmeekt om een 2e date, hij vond dat hij die kans verdiende. Ik maar uitgelegd dat als hij blijkbaar sprakeloos wordt van een kater, dat ie maar niet zoveel moet drinken als hij de dag erna een date heeft. Snapte hij niet. Van de week stuurde hij me een berichtje op instragram(had hem al geblokkeerd op whatsapp), en snapte niet dat ik niet met hem wilde praten.
Wat een afknapper.
Daarna heeft hij via de app nog gesmeekt om een 2e date, hij vond dat hij die kans verdiende. Ik maar uitgelegd dat als hij blijkbaar sprakeloos wordt van een kater, dat ie maar niet zoveel moet drinken als hij de dag erna een date heeft. Snapte hij niet. Van de week stuurde hij me een berichtje op instragram(had hem al geblokkeerd op whatsapp), en snapte niet dat ik niet met hem wilde praten.
Wat een afknapper.
vrijdag 3 mei 2019 om 07:20
Jep, het bleek dus nog steeds een lul op pootjes.. Vroeger was ik 16 en een onzekere puber, blijkbaar dacht hij dat ik in de afgelopen 16 jaar geen enkele ontwikkeling heb doorgemaakt ofzo en nog steeds opstond als ie in zn handjes klapte.. Maar goed, heb hem keihard uitgelachen en geblokkeerd..
Seriously?
vrijdag 3 mei 2019 om 07:44
Best bijzonder dat je überhaupt nog contact zocht met hem, gezien het verleden.MeredithGrey schreef: ↑03-05-2019 07:20Jep, het bleek dus nog steeds een lul op pootjes.. Vroeger was ik 16 en een onzekere puber, blijkbaar dacht hij dat ik in de afgelopen 16 jaar geen enkele ontwikkeling heb doorgemaakt ofzo en nog steeds opstond als ie in zn handjes klapte.. Maar goed, heb hem keihard uitgelachen en geblokkeerd..
Opinions are like assholes. Everybody has one.