Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ha Wm..voel je je al een beetje beter?

Ik heb net een dik half uur met mijn ex aan de telefoon gezeten..dat was wel 5 maanden geleden..

een goed gesprek gehad..hij komt op de koffie woensdag!
Goedenavond!

Kapara: gefeliciteerd! Wat een goed nieuws; huis verkocht en een (tijdelijk) nieuw onderkomen!

TP: veel plezier met je date vnvd! En morgen met Marco niet te vergeten! Is dat weer in Antwerpen?

Had vleer nou ook een date of heb ik dat weer verkeerd begrepen? Wel een goeie actie bij je collega!

Xen: hoe was Veldhuis en Kemper? Vindt hun 'volkomen kut' nummer nog steeds erg leuk en vrolijk moet ik zeggen!

MP: zei je nou dat je vader in een band zit? Leuk zeg? Wat voor muziek maken ze? Is het een nieuwe band of speelt hij er al jaren in? Wat speelt hij?

WM: beterschap meis!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Soooo, gister echt een mega leuke avond gehad!

Eerst klein feesje in een studentenhuis; leuke mensen, lekkere wijn. Daarna de stad in met 2 homo-vrienden en een andere vriend. Er is nog nooit zoveel door mannen om me heen gedanst als gister (die mannen waarmee ik ging dan he?)! Echt lachen hoor ! Toen de homo-vrienden naar huis gingen hebben vriend en ik ons nog belachelijk staan maken op de dansvloer, vervolgens met de tom-tom (op de telefoon) naar huis gelopen, daar in een deuk gelegen over het gesnurk en op zich ook nog goed geslapen.

Was echt mega leuk!

Vnvd vergadering en repetitie. Morgen meubeljacht, JC en bandje checken.

fijne avond!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ha Ingel! klinkt leuk hoor!! Niet teveel wijn gedronken?

hoest met je nieuwe meubels??
Het gaat wel aardig, voel me gewoon nog slapjes en futteloos..... Net even met moeders boodschapjes gedaan want ik had niets in huis. Nu weer op de bank en daar kom ik de hele avond niet meer vanaf......

Maar Indi...vertel gesprek met ex.....hoe voel je je nu? Kan je een koffiebezoek aan?

Ingel...jeetje je avondje klinkt echt heel erg leuk! Enne morgen meubeljacht! Weet je al een beetje wat je wilt? Heb je al dingen gezien?
Gesprek voelde goed..en ik vond het leuk om hem weer te spreken! Dus ja..kan ik wel aan hoor!
Reis boeken is nog niet zo makkelijk
Gaat best goed, WM
Wat is het hier stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!
http://www.youtube.com/watch?v=5aUo-2ZOHJw
Zoo weer thuis , hele leuke plant gekregen van mijn moeder met mooie zilverkleurige pot.. Zo liefffff , stond op tafel toen ik zonet thuis kwam.. Topp!

Lekker lui avondje gaat het worden half oog forummen , half oog X factor en maat beetje zappend op de bank liggen
quote:Prikvlieg schreef op 27 maart 2009 @ 20:21:

http://www.youtube.com/watch?v=5aUo-2ZOHJwGeweldig nummer!

Heb je het hier neer gezet met een reden??

Het kwartje valt wat laat vandaag..

ik ga eens even lekker aan de wijn!
Ik wist dat je het leuk vond!

.

.

.

.

.

.NOT, ik denk spring even in op het feit dat het zo stil was
Zie boven

Blijft een moooooooooooooooiiiiiii nummer PV!

Ik ben net even aan het vrijdagmiddagborrel-en geweest.

Nu met tosti op de bank en lekker Xfactor kijken!!

Toen ik net thuis kwam vroeg de buurman die ook net aan kwam lopen of ik wel eens last had van de andere buurman. Nou, ik heb er vaak last van, en hij ook. Dus samen kunnen we er wel wat aan doen!

Tosti is klaar!
Ha pop! Eet smakelijk! En ik vind X-factor tot nu toe niets

En straks die vervelende TV kantine..blegh..haha
Die TVkantine heb ik nog niet gezien... Ben wel benieuwd, maar je moet er wel van houden.

Ik vind XFactor nog best wel goed op niveau!
Nou de eerste twee nummers vond ik niet echt heel leuk..

Irma was wel goed..

Hoe is het verder met je, Pop???
Ach, voel me wat beter, maar ik droom de laatste tijd heel erg intens, geen idee over wat, maar neem het (deprimerende) gevoel wel mee de dag in. Gelukkig is het snel over als ik weer aan het werk ben, wat dat slokt veel aandacht op.

Verder een beetje aan het msnen met 2 mannen, de ene uit mijn stad, en dat is (denk ik) de leukste! Maar ik laat het hele afspreken wel over aande mannen, vind het nog even te veel energie.

Hoe is het met jouw mannen?
Het is er op het moment maar 1..Zag wel weer dat die ene Ematching man WEER op mijn profiel heeft gekeken, dat moet ie onderhand eens uit zijn hoofd kennen..

Met de andere man van RP mail ik een beetje..niets spannends eigenlijk..gewoon gezellig..Weet ook echt nog niet of het klikt, hij ziet er wel leuk uit!

En wat je zei over afspreken..daar ben ik het mee eens. Ben er een beetje huiverig voor!
Tja, ik heb ook zoiets van: het komt wel als het komt en als het niet komt.. dan ook goed!

Mar de man uit mijn stad heeft geloof ik ook nog wel wat te melden, terwijl de andere meer bezig is met gezellig kletsen.

Ik zie het wel. Nu lekker even genieten van mn vrije avond!
Ik heb me ook maar RP begeven, na aandringen van Indi Moet alleen nog een goede profieltekst hebben!

Maar Pop klinkt wel leuk....maar de man moet inderdaad de stap zetten
Mmm.. heb man et gevonden op hyves en hij is vrienden met de vriend van een vriendin... Kan ik eens even wat info inwinnen!
Oeh..spannend pop! Hyves onderzoeken
Wat is hyves toch een geweldig middel hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven