ex vriend onduidelijk.
dinsdag 30 april 2019 om 14:03
hey ik zit er erg mee en kan er niet echt over praten met iemand. Sorry alvast voor dit ik kan niet echt goed een verhaal typen en het uitleggen.
1,3 jaar een relatie gehad met mijn eerste echte liefde/vriend. De eerste jaar voelde het allemaal heel goed super leuk ook enzo, maar ja de laatste 3 maanden alleen maar ruzie gehad om de domste dingen zoals bot doen tegen elkaar elkaar uitschelden etc ( in iedere geval om niks ergs ) uiteindelijk heeft hij besloten om het uit te maken, omdat hij zo moe werd van de ruzie. Ik zelf vond het goed, want dacht er zelf ook aan. Nu wilt hij geen relatie meer en rust hebben en single zijn. Prima vind ik! Hij wilt zelf dat ik over hem heen kom, maar het rare is hij wilt volgende week met me afspreken ik zei zo tegen hem hzo wil je afspreken als je single wil zijn rust wilt hebben en wilt dat ik over je heen kom. Hij zei ik mis je en wil je ook wel knuffelen. Ik zei daarna tegen hem na deze afspraak en dan? Hij zei ja we kunnen misschien wel om de 2 maanden elkaar zien, maar niet steeds om de 2/3 weken want het is uit.
Ik vind het allemaal erg moeilijk te begrijpen. En weet niet of het slim is om af te spreken.
1,3 jaar een relatie gehad met mijn eerste echte liefde/vriend. De eerste jaar voelde het allemaal heel goed super leuk ook enzo, maar ja de laatste 3 maanden alleen maar ruzie gehad om de domste dingen zoals bot doen tegen elkaar elkaar uitschelden etc ( in iedere geval om niks ergs ) uiteindelijk heeft hij besloten om het uit te maken, omdat hij zo moe werd van de ruzie. Ik zelf vond het goed, want dacht er zelf ook aan. Nu wilt hij geen relatie meer en rust hebben en single zijn. Prima vind ik! Hij wilt zelf dat ik over hem heen kom, maar het rare is hij wilt volgende week met me afspreken ik zei zo tegen hem hzo wil je afspreken als je single wil zijn rust wilt hebben en wilt dat ik over je heen kom. Hij zei ik mis je en wil je ook wel knuffelen. Ik zei daarna tegen hem na deze afspraak en dan? Hij zei ja we kunnen misschien wel om de 2 maanden elkaar zien, maar niet steeds om de 2/3 weken want het is uit.
Ik vind het allemaal erg moeilijk te begrijpen. En weet niet of het slim is om af te spreken.
dinsdag 30 april 2019 om 14:26
Als hij echt van je houd maakt hij het niet uit vanwege de ruzies iedereen heeft wel eens zon fase in de relatie en daar moet je normaal gesproken wel uit kunnen komen en er sterker van worden samen als je echt van elkaar houd. Hij wil dus alleen afspreken wanneer het hem uitkomt. Je bent geen vuilniszak die je aan de kant kan dumpen he Lekker links laten liggen en voor jezelf kiezen. Hij is je niet waard
dinsdag 30 april 2019 om 14:28
maar dit zijn niet zomaar ruzies, dit zijn scheldpartijenexcusemyself schreef: ↑30-04-2019 14:26Als hij echt van je houd maakt hij het niet uit vanwege de ruzies iedereen heeft wel eens zon fase in de relatie en daar moet je normaal gesproken wel uit kunnen komen en er sterker van worden samen als je echt van elkaar houd.
Dat past niet in een gezonde relatie
dinsdag 30 april 2019 om 14:33
Eens... sterkte to, hou je taai!michelleobama schreef: ↑30-04-2019 14:15Ik denk ook dat hij alleen maar seks wil. Niet afspreken dus.
dinsdag 30 april 2019 om 15:25
Sorry hoor, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Een keer ruzie hebben oké, maar wat to beschrijft (constant ruzie en elkaar uitschelden ) is beslist niet iets wat in elke relatie wel eens voorkomt. Hoe kom je erbij? Ik vind elkaar uitschelden een absolute rode vlag en is in mijn relatie van nu 18 jaar nog nooit gebeurd. En ik neem toch aan dat ik daar niet uniek in ben. Uitschelden is iets wat geliefden niet doen. Het is respectloos en liefdeloos en dat hoort absoluut niet in een relatie.excusemyself schreef: ↑30-04-2019 14:26Als hij echt van je houd maakt hij het niet uit vanwege de ruzies iedereen heeft wel eens zon fase in de relatie en daar moet je normaal gesproken wel uit kunnen komen en er sterker van worden samen als je echt van elkaar houd.
Verder eens, niet afspreken, hij wil gewoon neuken.
dinsdag 30 april 2019 om 15:27
Wilt u een blokje kaas bij de mosterd?Jufjoke schreef: ↑30-04-2019 15:25Sorry hoor, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Een keer ruzie hebben oké, maar wat to beschrijft (constant ruzie en elkaar uitschelden ) is beslist niet iets wat in elke relatie wel eens voorkomt. Hoe kom je erbij? Ik vind elkaar uitschelden een absolute rode vlag en is in mijn relatie van nu 18 jaar nog nooit gebeurd. En ik neem toch aan dat ik daar niet uniek in ben. Uitschelden is iets wat geliefden niet doen. Het is respectloos en liefdeloos en dat hoort absoluut niet in een relatie.
Verder eens, niet afspreken, hij wil gewoon neuken.
dinsdag 30 april 2019 om 15:32
Dit.Madeliefjees schreef: ↑30-04-2019 14:14Hij wil alleen knuffelen (lees: seks), en dan mag je weer oprotten totdat hij je weer appt.
dinsdag 30 april 2019 om 15:41