Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
30-04-2019 23:19
Mooooi, Nouschi! Bij de thuiswedstrijd al beginnen met 2-0 voor :thumbsup:

Ja lekker hè!! Bloedjespannend allemaal, pfffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-05-2019 12:47
Jij houdt geen nagel meer over!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mag ik de verwarming nog aan doen vandaag? :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
01-05-2019 13:08
Ik heb hem aan.
Solomio schreef:
01-05-2019 13:08

Nou, ik zat er ook net aan te denken. Ik zit herstellende te wezen op de bank en ik twijfel tussen een dekentje of de verwarming aan.
Nouschi schreef:
01-05-2019 12:47
Echt leuk voor jullie!
Life is short. Eat dessert first.
Verwarming natuurlijk. Het is fris buiten en als je het koud hebt, doe je de verwarming aan.
Life is short. Eat dessert first.
Zolang het buiten niet boven de 20 graden is staat mijn verwarming gewoon aan. De thermostaat staat ingesteld op 22 voor overdag dus hij regelt dat gewoon zelf.
Dus maar geen topic over openen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
01-05-2019 13:20
Dus maar geen topic over openen?

Nou ja, ligt eraan of je je heel erg verveelt. De 0pperm0eder is weer terug, grote kans dat het een levendige discussie over alles behalve de verwarming wordt.
Ik heb mijn karakter zo geregeld dat ik het nooit koud heb.
Is de Oppermoeder nou dezelfde als die oude gedoogforummer die een tijdje terug geanonimiseerd een perma kreeg?
Jest schreef:
01-05-2019 13:34
Is de Oppermoeder nou dezelfde als die oude gedoogforummer die een tijdje terug geanonimiseerd een perma kreeg?
Nee.
the_Wicked_Witch schreef:
01-05-2019 13:23
Nou ja, ligt eraan of je je heel erg verveelt. De 0pperm0eder is weer terug, grote kans dat het een levendige discussie over alles behalve de verwarming wordt.
tenzij het gaat over de al dan niet mislukte hechting tussen de verwarming en de rest van het gezin
Lady*Voldemort schreef:
01-05-2019 13:35
Nee.
Dank!
Pinda-Kaas schreef:
01-05-2019 13:37
tenzij het gaat over de al dan niet mislukte hechting tussen de verwarming en de rest van het gezin
Oh goede.
Woef woef :facepalm: Afbeelding
Dit is serieus het meest passende plaatje voor de internetredactie.
Opdringerig aan de zijkant van mijn computer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Misschien weet een van jullie dat? Waarom worden mensen die geopereerd worden ingepakt in plastic, waar de chirurg dan doorheen snijdt? Om infectiegevaar te beperken? Andere reden?
Jawlensky schreef:
01-05-2019 14:13
Misschien weet een van jullie dat? Waarom worden mensen die geopereerd worden ingepakt in plastic, waar de chirurg dan doorheen snijdt? Om infectiegevaar te beperken? Andere reden?
Ik dacht om de snijranden mooi te houden dat ze niet gaan rafelen maar misschien zit ik er vreselijk naast .
Yildizlar schreef:
01-05-2019 14:17
Ik dacht om de snijranden mooi te houden dat ze niet gaan rafelen maar misschien zit ik er vreselijk naast .

Dat zou ook nog kunnen.
Jawlensky schreef:
01-05-2019 14:18
Dat zou ook nog kunnen.
Wat denk jij ?
Jawlensky schreef:
Wondbescherming dacht ik
Jawlensky schreef:
Ik las vanwege de dode huidschilfers die dan niet in de wond terecht kunnen komen.
Wondbescherming/anti-infectie lijkt mij wel logisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven