Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 1 mei 2019 om 12:47

woensdag 1 mei 2019 om 13:37
tenzij het gaat over de al dan niet mislukte hechting tussen de verwarming en de rest van het gezinthe_Wicked_Witch schreef: ↑01-05-2019 13:23Nou ja, ligt eraan of je je heel erg verveelt. De 0pperm0eder is weer terug, grote kans dat het een levendige discussie over alles behalve de verwarming wordt.

woensdag 1 mei 2019 om 13:41
Oh goede.Pinda-Kaas schreef: ↑01-05-2019 13:37tenzij het gaat over de al dan niet mislukte hechting tussen de verwarming en de rest van het gezin

woensdag 1 mei 2019 om 14:17
Ik dacht om de snijranden mooi te houden dat ze niet gaan rafelen maar misschien zit ik er vreselijk naast .

woensdag 1 mei 2019 om 14:23
Ik las vanwege de dode huidschilfers die dan niet in de wond terecht kunnen komen.