Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Voetbal en bruiloften (in combi of juist niet). Het houdt de gemoederen hier kennelijk nogal bezig.
There is always something happening, and it's usually right now
Voetbal en bruiloften is wel waar het in het leven om draait, toch?
broekrok schreef:
01-05-2019 18:44
Nou Mir, wat zul jij blij zijn met al die namen!
Dolletjes.
Life is short. Eat dessert first.
Jest schreef:
01-05-2019 18:51
Voetbal en bruiloften is wel waar het in het leven om draait, toch?
Werkelijk?
Moire schreef:
01-05-2019 19:06
Werkelijk?
Nee.
Grobbekuiken_ schreef:
01-05-2019 18:49
Voetbal en bruiloften (in combi of juist niet). Het houdt de gemoederen hier kennelijk nogal bezig.

Voetbal roest mij persoonlijk aan de bips maar als ik zou trouwen op de finaledag zou ik ook niet blij zijn hoor.
Of je doet iets met een scherm en dan loert de helft van je gasten naar de voetbal óf de helft komt niet op de bruiloft. Beide opties vind ik vrij stom.
Kolere. Die Belg dacht ook eens een zinvol topic te openen zie ik nu..
Pipistrello schreef:
01-05-2019 19:11
Voetbal roest mij persoonlijk aan de bips maar als ik zou trouwen op de finaledag zou ik ook niet blij zijn hoor.
Of je doet iets met een scherm en dan loert de helft van je gasten naar de voetbal óf de helft komt niet op de bruiloft. Beide opties vind ik vrij stom.
Eens. Ik vind het echt sneu voor haar.
Pipistrello schreef:
01-05-2019 19:15
Kolere. Die Belg dacht ook eens een zinvol topic te openen zie ik nu..
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Soleil had hier Sol als afko, maar ik zie Soleil nooit meer, dus vond ik dat ik die afko voor een keer wel kon gebruiken.
Maar ik voel me geen Sol, ik voel me Solo.
Dus.

Voetbal is stom en trouwen ook, dus ik kom nooit in zo'n situatie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
01-05-2019 20:40
Soleil had hier Sol als afko, maar ik zie Soleil nooit meer, dus vond ik dat ik die afko voor een keer wel kon gebruiken.
Dus.

Ik zie Soleil soms nog wel eens voorbijkomen.
Moire schreef:
01-05-2019 20:48
Ik zie Soleil soms nog wel eens voorbijkomen.
Daarom dan toch maar weer naar Solo.

Iemand noemde mij hier ooit Soul, dat vond ik wel mooi.

David Dunning
Solomio schreef:
Dus.

Sol is er nog wel hoor zij heeft op 27 april nog gereageerd op de mode en beautypijler.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
Dus.

Ja klopt. Af en toe is ze nog weleens op een trashtopic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
charlottew88 schreef:
01-05-2019 20:50
Sol is er nog wel hoor zij heeft op 27 april nog gereageerd op de mode en beautypijler.
Dat je dat bijhoudt.
Nouschi schreef:
01-05-2019 20:53
Ja klopt. Af en toe is ze nog weleens op een trashtopic.
Ja Sol trasht graag net als ik :biggrin:
Moire schreef:
01-05-2019 20:58
Dat je dat bijhoudt.
Charlotte en ik noteren alles. Wie in welk topic op welke tijd reageert. Per forummer een boek en als deze echt belangrijk is, komt hij of zij op de koelkast.
charlottew88 schreef:
01-05-2019 20:58
Ja Sol trasht graag net als ik :biggrin:
Vandaar dat ik haar zelden tegenkom.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
01-05-2019 21:20
Charlotte en ik noteren alles. Wie in welk topic op welke tijd reageert. Per forummer een boek en als deze echt belangrijk is, komt hij of zij op de koelkast.
Yep bij ons liggen overal pennen en lijsten zodat we alles kunnen bijhouden :high5:
charlottew88 schreef:
01-05-2019 21:31
Yep bij ons liggen overal pennen en lijsten zodat we alles kunnen bijhouden :high5:
Mss moeten we toch eens digitaal beginnen. Kunnen we alle forummers ook mooie kleurtjes geven. Scheelt ook weer sleuren met boeken bij onze wekelijkse vergaderingen. En als iemand een ban krijgt, gewoon 'delete' ipv al die papierverspilling.
Yoghurt met appelmoes.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
01-05-2019 21:40
Mss moeten we toch eens digitaal beginnen. Kunnen we alle forummers ook mooie kleurtjes geven. Scheelt ook weer sleuren met boeken bij onze wekelijkse vergaderingen. En als iemand een ban krijgt, gewoon 'delete' ipv al die papierverspilling.
? Moet je die boeken niet bewaren? Al die kennis die verdwenen is als zo'n banneling toch weer terug komt, dat is toch zonde!
Irma3110 schreef:
01-05-2019 22:10
? Moet je die boeken niet bewaren? Al die kennis die verdwenen is als zo'n banneling toch weer terug komt, dat is toch zonde!
Daar heb je een punt. We leggen ze nu op zolder, dus best de digitale versie ook bewaren dan.
Stel je voor dat drones onze pakjes gaan bezorgen. Bijvoorbeeld een kopje koffie of croissant bezorgt worden door een drone. 1 klik op je telefoon en je hebt alles binnen handbereik. Welkom in de toekomst. Ohja ik ben Kelder & Klöpping aan het kijken.
DuchessMeganMarkle schreef:
01-05-2019 22:40
Stel je voor dat drones onze pakjes gaan bezorgen. Bijvoorbeeld een kopje koffie of croissant bezorg d worden, door een drone. 1 klik op je telefoon en je hebt alles binnen handbereik. Welkom in de toekomst. Ohja ik ben Kelder & Klöpping aan het kijken.
Wat een drukte zal dat geven in de lucht.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven