Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

woensdag 1 mei 2019 om 07:18
woon jij in Meerdijk?
Don't cry, buy a bag and move on.

woensdag 1 mei 2019 om 09:56

woensdag 1 mei 2019 om 20:02
Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat ze dit tot de zomercliff gaan rekken.daenerys79 schreef: ↑01-05-2019 19:07ja, haha, Sjors pleurt haar zo in dat bad![]()
maar het mag nou wel eens uitkomen. het duurt zo lang
Ik kijk het nog steeds niet. Ik lees alleen de spoilers nog maar.

woensdag 1 mei 2019 om 20:36
Daan heeft het zelf verteld aan Rik. Ik denk dat Rover verliefd is op Romy of hij heeft medelijden met haar dat kan natuurlijk ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 1 mei 2019 om 20:57
Ja dat hoop ik ook maar het zal nog wel lang duren voordat Amir in de gaten krijgt hoe Romy daadwerkelijk in elkaar steekt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 1 mei 2019 om 21:29
En Daan weet het van Laura?charlottew88 schreef: ↑01-05-2019 20:36Daan heeft het zelf verteld aan Rik. Ik denk dat Rover verliefd is op Romy of hij heeft medelijden met haar dat kan natuurlijk ook.
Dat was het enige waar ik op dit moment benieuwd naar was, de reacties van Daan en Rik en die heb ik gemist

woensdag 1 mei 2019 om 23:39
Dat zou nog eens een verrassende wending zijn!
Toen Amir ineens thuiskwam zat ze op de bank en haar rolstoel een eind verder. Vraagt Amir zich dan niet af hoe ze op die bank is gekomen terwijl ze alleen thuis was?
woensdag 1 mei 2019 om 23:41
tja, alleen als ze boos is kan ze lopen. Misschien weet haar boze persoonlijkheid niet dat de lieve persoonlijkheid verlamd is?

donderdag 2 mei 2019 om 09:24
Sowieso is het raar, de eerste keer dat ze stond, in het ziekenhuis, is er een hersenscan of iets gedaan waarom geen enkele activiteit te zien is geweest. Dan kan dan toch niet?daenerys79 schreef: ↑01-05-2019 23:41tja, alleen als ze boos is kan ze lopen. Misschien weet haar boze persoonlijkheid niet dat de lieve persoonlijkheid verlamd is?
donderdag 2 mei 2019 om 17:57
vind ik ook een vreemd verhaalGinnyJones schreef: ↑02-05-2019 09:24Sowieso is het raar, de eerste keer dat ze stond, in het ziekenhuis, is er een hersenscan of iets gedaan waarom geen enkele activiteit te zien is geweest. Dan kan dan toch niet?