Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

woensdag 24 april 2019 om 21:52
Boven volgens mij, ze hebben toch een verbouwing gedaan waarbij er een verdieping opgezet is?daenerys79 schreef: ↑24-04-2019 19:56Het is maar goed ook dat Lana vertrokken is, aangezien er nu helemaal geen plek meer is in de garage van Amir. Waar slapen hij en Sjors nu, nu dat Romy in hun bed bivakeert?

woensdag 24 april 2019 om 22:05
Nee, alleen een keuken en douche.GinnyJones schreef: ↑24-04-2019 21:52Boven volgens mij, ze hebben toch een verbouwing gedaan waarbij er een verdieping opgezet is?

woensdag 24 april 2019 om 22:16
Dat heb ik helemaal niet meegekregen. Maar qua kamers zal t wel bij 1 gebleven zijn want ze kunnen nu al hun kont amper keren laat staan met extra muren ertussen.GinnyJones schreef: ↑24-04-2019 22:14Ze spraken over een bovenverdieping met slaapkamers, ook voor Lana. De daadwerkelijk verbouwing is alleen nooit in beeld geweest dus we weten het niet.

woensdag 24 april 2019 om 22:48
GinnyJones schreef: ↑24-04-2019 22:14Ze spraken over een bovenverdieping met slaapkamers, ook voor Lana. De daadwerkelijk verbouwing is alleen nooit in beeld geweest dus we weten het niet.
Ze gaan wel steeds 'naar boven' nu.
Toen Romy dat dienblad op de grond gooide was Amir ook 'boven'.

woensdag 24 april 2019 om 22:58
Irritant vind ik het niet, dom wel. Als je het hebt tegen een kleutertje in een prinsessenjurk dan snap ik het maar buiten dat echt niet.
donderdag 25 april 2019 om 12:04
donderdag 25 april 2019 om 14:36
Even een vraagje.. een tijd terug was Sil toch naar Meerdijk gekomen om Laura te vertellen dat hij zijn vriendin zwanger had gemaakt? Wat was daar het nut van en is er ooit nog over gesproken?
En er was toch ook zo’n vage gast die bij Anton thuis zijn gootsteen ging maken? Wat wilde die en waar is die gebleven?
En er was toch ook zo’n vage gast die bij Anton thuis zijn gootsteen ging maken? Wat wilde die en waar is die gebleven?

donderdag 25 april 2019 om 14:57
Ze was niet zwanger, ze deed alsof.Lileep schreef: ↑25-04-2019 14:36Even een vraagje.. een tijd terug was Sil toch naar Meerdijk gekomen om Laura te vertellen dat hij zijn vriendin zwanger had gemaakt? Wat was daar het nut van en is er ooit nog over gesproken?
En er was toch ook zo’n vage gast die bij Anton thuis zijn gootsteen ging maken? Wat wilde die en waar is die gebleven?![]()

donderdag 25 april 2019 om 14:57
Nou, dit beloofd niet veel goeds, de schrijvers moeten er echt aan gaan trekken nu want GTST's kijkcijfers zijn niet best.
https://www.mediacourant.nl/2019/03/dra ... rie-nabij/

donderdag 25 april 2019 om 16:30
GinnyJones schreef: ↑25-04-2019 14:57Nou, dit beloofd niet veel goeds, de schrijvers moeten er echt aan gaan trekken nu want GTST's kijkcijfers zijn niet best.
Ik denk dat ons topic meer kijkers heeft

donderdag 25 april 2019 om 20:22
De personages worden ook massaal vervelender.GinnyJones schreef: ↑25-04-2019 14:57Nou, dit beloofd niet veel goeds, de schrijvers moeten er echt aan gaan trekken nu want GTST's kijkcijfers zijn niet best.

donderdag 25 april 2019 om 21:03
Waar moeten we over zeuren als gtst van de buis gaat?GinnyJones schreef: ↑25-04-2019 14:57Nou, dit beloofd niet veel goeds, de schrijvers moeten er echt aan gaan trekken nu want GTST's kijkcijfers zijn niet best.

donderdag 25 april 2019 om 22:19
Weet je, ik denk echt dat ze dat helemaal kunnen omdraaien. Nu is het inderdaad meer een puberserie, voor fans van het eerste uur (zoals ik, 37) is dat nogal kinderachtig. Als ze betere verhaallijnen zouden schrijven, meer spanning, sensatie en ergernis zouden toevoegen en wellicht wat goede oude karakters zouden terughalen kunnen ze er echt nog een succes van maken.Kwebbeltje91 schreef: ↑25-04-2019 15:00Het is steeds meer Spangas 2.0 aan het worden. Ze hebben hun beste tijd gehad denk ik..

donderdag 25 april 2019 om 22:43

donderdag 25 april 2019 om 22:51
Betere verhaallijnen, meer spanning, meer sensatie, meer ergernis en ook nog wat goede oude karakters.. Je vraagt wel erg veel van de tekstschrijversGinnyJones schreef: ↑25-04-2019 22:19Weet je, ik denk echt dat ze dat helemaal kunnen omdraaien. Nu is het inderdaad meer een puberserie, voor fans van het eerste uur (zoals ik, 37) is dat nogal kinderachtig. Als ze betere verhaallijnen zouden schrijven, meer spanning, sensatie en ergernis zouden toevoegen en wellicht wat goede oude karakters zouden terughalen kunnen ze er echt nog een succes van maken.

donderdag 25 april 2019 om 23:06
Ja.. Ben er bang voor.. Ze kunnen beter ons met zijn allen laten schrijven dan zijn de kijkcijfers zo weer door het plafond..