Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

zaterdag 13 april 2019 om 14:15
Klopt, Charlie was al verlamd gewest toen nadat ze aangereden was voor (volgens mij) Robert. Maar het was Charlie die schoot, doordat Sjors haar tegen wilde houden in een worsteling schoten ze op het touw van de kroonluchter.Kwebbeltje91 schreef: ↑13-04-2019 14:11Sjors had toen toch op die kroonluchter geschoten, waardoor die naar beneden viel en daardoor was Nick toch onvruchtbaar geworden?
zaterdag 13 april 2019 om 14:17
zaterdag 13 april 2019 om 18:15
ja volgens mij was het iets met Nick idd!!!Manonna schreef: ↑13-04-2019 14:10Volgens mij is er ooit een kroonluchter naar beneden gedonderd op de benen van Charlie nadat Sjors de ballen van Nick eraf geschoten had. Charlie is toen een tijd verlamd geweest en uiteraard op wonderbaarlijke wijze weer genezen in Meerdijk waar lammen zien en blinden lopen.
Don't cry, buy a bag and move on.

maandag 15 april 2019 om 21:00
Hij wil een zoon of dochter die op Zoë lijkt. Een kind dat wel een nek heeft itt hemzelf.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 16 april 2019 om 07:07
ja ik vind dat ook gek. je hoort er niemand over in de serie maar ze moeten toch ook 25 jaar leeftijdsverschil hebben?
Trouwens, hij wil een kind met Zoe, omdat met haar “alles klopt”. maar als zij niet wil dan weet hij niet of ze wel bij elkaar kunnen blijven?
Behoorlijk ego trouwens want ze is net met haar studie begonnen, waar ze zo lang naar uitkeek.
Als Zoe hier een topic zou openen zou Rick compleet afgezeken worden

Don't cry, buy a bag and move on.

donderdag 18 april 2019 om 00:51
Ik moest vandaag zo aan dit topic denken.. Een stadje dichtbij waar ik woon heeft een nieuw winkeltje. Weet je hoe dat winkeltje heet? La Nina. Dan kijk je toch teveel gtst.. Vraag me af of het naamtechnisch eigenlijk wel mag. Nina heeft natuurlijk een echte kledinglijn gehad bij een real life winkel.

woensdag 24 april 2019 om 13:15
woensdag 24 april 2019 om 13:15
Diagnoses stellen mag niet op dit forumOliebolmetKrenten schreef: ↑22-04-2019 22:15Ik denk dat Romy een dissociatieve Identiteitsstoornis heeft, dat ze op het moment dat ze aangeraakt wordt veranderd in haar andere identiteit.

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

woensdag 24 april 2019 om 13:33

woensdag 24 april 2019 om 20:01
Nou, inderdaad ja. Maar waar sliep Lana daar dan?daenerys79 schreef: ↑24-04-2019 19:56Het is maar goed ook dat Lana vertrokken is, aangezien er nu helemaal geen plek meer is in de garage van Amir. Waar slapen hij en Sjors nu, nu dat Romy in hun bed bivakeert?