Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Waar is iedereeeeeen????
Hoi,

Net terug van de flamenco-voorstelling...was helemaaaaal fantastisch!! Die dans, de zang en de muziek..geweldig!!

Iedereen druk op RP lees ik?

Heeft Q een ban??? why????
Leuk Ery !

Heb weleens zo'n voorstelling gezien in Spanje, niet zo'n toeristische show, maar echt in zo'n grot-achtig zaaltje van een echte zigeunerfamilie. Heel bijzonder en intens opgevoerd.

Q een ban......jemig....indi en wm al wat gevonden?
Hee Erykah!

Lees even op de groep!
Miranda..lees even op de groep!
quote:Indi schreef op 27 maart 2009 @ 22:47:

Hee Miran..goed hoor! Tenminste met mij wel..Zit ook X-factor te kijken...

Wijntje??Yep, lekker !
Ik ben echt helemaal verbaasd over de ban van Q
Tja..ik ook...

Wijntje staat klaar!
Ik kan er met mijn pet niet bij .. werkelijkwaar ..

Ik ken Q net als Miranda ... kan t gewoonweg niet geloven
Kan het me goed voorstellen, Vleer..

Q kwam op mij ook over als een integere man..hij gaf altijd goede raad..
Vleer ik kan het ook niet geloven, hij kwam gewoon ok over.

Ik ben echt mega mega verbaasd
quote:Indi schreef op 27 maart 2009 @ 23:53:

Tja..ik ook...

Wijntje staat klaar!

Dank je wel Indi !

Denk alleen dat ik nu iets stevigers nodig heb
Whiskey dan maar??
Nah ik weet het niet .. ik spreek Q liever zelf en hoor zijn kant van het verhaal ... Zelfde dus wel wat Miranda ook heeft
Ik ga maar eens lekker slapen..morgen rapporten maken en een beetje schoonmaken..wil niet te laat mijn bed uit,,
Hoi,

Dit is mijn "Viva ontgroening" :-)

Sinds 7 dagen weer alleen en nog steeds in een shock.

Na een relatie van ruim 7 jaar, valt het niet mee...

Zoek afleiding, probeer plannen te maken en adem te halen en met name ademhalen blijkt een kunst!

Ushi
Welkom Ushi,

Ladies, ik zie het topic en het ziet er allemaal wel ernstig uit, maar......meer dan 30 pagina's doorworstelen....is me wat te veel van het goede, kan er geen samenvatting worden gemaakt?

Ik ben eraan begonnen, maar ga nu de laatste pagina's maar even lezen en dan slapen !

En....ik kan het nog altijd niet geloven.....
Ohw sorry Ushi, en sterkte uiteraard voor jou !
Miran .. kom dan maar ff op msn ..

Geef ik je een samenvatting ..
ik ben er
Miran....ik ben ook bezig met lezen maar is wel heel veel. Ik ben ook nog in shock soort van

Vleer weet jij er meer van ?

Ushi...welkom!
Ik snap er ook niets van...heb ook niet het hele topic doorgeworsteld...wel veel van de eerste en laatste pagina's!

Ik ga nu slapen....want ik voel me nog steeds niet helemaal top en wilde al veel eerder gaan slapen...maar ja dan houdt dit je ineens in zijn greep!

Slaap lekker allemaal!
Welterusten allemaal !
Erykah ... tja of ik er meer van weet ??.. Ik heb verhalen gehoord van de 1e en 2e hand enzow...

Ik weet gewoon niet of ik t moet geloven .. Kan het haast gewoon niet geloven. Ik ken Q niet zo , hij heeft mij nooit de indruk gegeven of achter gelaten dat hij bepaalde dingen zou doen of heeft gedaan. (gisteren kwam er wel een oud zeer bovendrijven , geen idee of Q daar bv achter zat toendertijd, kan t gewoon niet geloven)

En als er iemand NIET zorgvuldig met haar prive gegevens om gaat ben IK het wel.. Wat dat betreft voor hem een open deur. Naar mijn weten heeft hij daar nooit gebruik /misbruik van gemaakt.

Ik weet niet wat bv die getroffen forummers voor contact met hem hebben/hadden. Misschien hebben zij ook wel dingen uitgevreten ri hem toe. En dat hij ze *teruggepakt* heeft. Misschien niet netjes maar je hoort nu maar 1 kant van het verhaal. Ik heb niet daadwerkelijke teksten gelezen die bv gestuurd zijn door Q. Er wordt nl heel veel gezegd door andere forummers, maar ik zie niets zwart/wit staan. (die gegevens heeft viva nu wel geloof ik wat ik hoorde) maar stel dat Q iets heeft gezegd , misschien heeft hij dat wel in een totaal andere context bedoeld dan dat het bij bv die dames is overgekomen.

Je hoort nu maar 1 kant van het verhaal. Ik vind dat tov Q niet eerlijk. Wil heel graag zijn kant van het verhaal horen.

Ik heb hem wel verwijderd van de group , puur uit voorzorg en om om geen ongeruste mailtjes te ontvangen van ons singles. Q begrijpt dat vast wel.

Ik kan het stomweg NIET geloven. Hij kan toch mij niet jaren in de maling hebben genomen ?
Volgens mij is veel erger om vrouwen, die zich serieus bedreigd en geintimideerd voelen niet te geloven, of niet serieus te nemen, dan een forummer die je graag mag, geband zien. Tuurlijk heeft elk verhaal twee kanten, maar je kan en mag niet voorbij gaan aan het feit dat div. vrouwen zich onveilig hebben gevoeld in het contact met Q, en daar vraagt niemand om.Echt jammer, omdat er af en toe nog best wat zinnigs uit kwam, uit die Q. Maar hij moet niet lopen kutten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven