Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 28 maart 2009 om 16:56
Vraagje .. ik mag op gesprek komen volgende week in een instelling.. Nu moet ik een soll formulier invullen en daar staat bv onderop vragen als :
- Functie huidige werk
- huidig salaris
- Opzegtermijn huidige werk..
Oke die 1e en laatste kan ik gerust invullen , maar ben ik ook verplicht om mijn huidig salaris in te vullen ?
- Functie huidige werk
- huidig salaris
- Opzegtermijn huidige werk..
Oke die 1e en laatste kan ik gerust invullen , maar ben ik ook verplicht om mijn huidig salaris in te vullen ?
zaterdag 28 maart 2009 om 17:00
Klees dat Q geband is omdat hij vrouwen zou stalken; bah, best eng hoor. Kan er verder weinig over zeggen omdat ik er geen contact ofzo mee had, maar ben wel benieuwd naar de lappen tekst op msn. Als snap ik Vleer ook wel dat ze die niet gaat kopieren op dit forum....
Ushi; welkom!
TP: klinkt als een leuke date zeg! Dat zoenen kan de volgende keer ook
Ingel heeft vanmorgen een stofzuiger en een laptop gekocht. Vind dat laatste nog een beetje eng. Ben toch bang dat ik er vanalles kapot aan kan maken, met al die dingen installeren.....
Net gepoetst int JC en een taci geregeld voor het bandje waar we vnvd naartoe gaan. Blijkt ineens de helft niet mee te gaan...; zit ik met mn taxi straks... Naja we zullen wel zien hoe het loopt.
Hoe ist verder met iedereen?
Ushi; welkom!
TP: klinkt als een leuke date zeg! Dat zoenen kan de volgende keer ook
Ingel heeft vanmorgen een stofzuiger en een laptop gekocht. Vind dat laatste nog een beetje eng. Ben toch bang dat ik er vanalles kapot aan kan maken, met al die dingen installeren.....
Net gepoetst int JC en een taci geregeld voor het bandje waar we vnvd naartoe gaan. Blijkt ineens de helft niet mee te gaan...; zit ik met mn taxi straks... Naja we zullen wel zien hoe het loopt.
Hoe ist verder met iedereen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 28 maart 2009 om 17:02
Vleer; vaak vragen bedrijven of je je laatste loonstrookje mee wil nemen op gesprek. Dat is zo'n beetje hetzelfde als het in te vullen. Ze zullen voor zichzelf hierdoor wel een veiligheid inbouwen zodat je er niet overheen kan bluffen ofzo. Snap je wat ik bedoel?
Misschien is er op het net meer over te vinden, en of je het mag weigeren..
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 28 maart 2009 om 17:07
quote:ingelke_kepringelke schreef op 28 maart 2009 @ 17:02:
Vleer; vaak vragen bedrijven of je je laatste loonstrookje mee wil nemen op gesprek. Dat is zo'n beetje hetzelfde als het in te vullen. Ze zullen voor zichzelf hierdoor wel een veiligheid inbouwen zodat je er niet overheen kan bluffen ofzo. Snap je wat ik bedoel?
Aanvullend: het is zover ik weet niet verplicht dit in te vullen of aan te geven (toen ik switchte niet in ieder geval).
offtopic: ik ga d'r vandoor, prettige avond!
Aanvullend: het is zover ik weet niet verplicht dit in te vullen of aan te geven (toen ik switchte niet in ieder geval).
offtopic: ik ga d'r vandoor, prettige avond!
zaterdag 28 maart 2009 om 19:16
zaterdag 28 maart 2009 om 19:21
Zo..ben er ook weer! Valt niet mee om 40+ pagina's over de ban Q te lezen Ik vind het moeiijk om er een mening over te vormen, maar als er ook maar iets van waar is is het heel erg kwalijk natuurlijk. Ik ken Q niet zo goed, want ik had er verder geen contact mee. Ik wacht op een verhaal van zijn kant.
Vanavond bankhangen en niks doen...er komt niet veel uit mn handen de laatste dagen
Fijne avond verder!
Vanavond bankhangen en niks doen...er komt niet veel uit mn handen de laatste dagen
Fijne avond verder!
zaterdag 28 maart 2009 om 19:31
Hoi Appel! Hier ook een bankhangavond denk ik..Er zou een vriendin komen eten, maar ze is er nog steeds niet..ook niet te bereiken..Ik heb maar gewoon gegeten.
Zometeen komt er wel een andere vriendin koffie drinken..
Nu even snel mijn bed verschonen en misschien nog 1 of 2 rapporten doen
Fijne avond en misschien tot later!!
Zometeen komt er wel een andere vriendin koffie drinken..
Nu even snel mijn bed verschonen en misschien nog 1 of 2 rapporten doen
Fijne avond en misschien tot later!!
zaterdag 28 maart 2009 om 19:35
BE .. ik werk in de gezondheidszorg in het CAO VVT.
En met mijn functie ben in ingedeeld in een bepaald salarisschaal met uitgroei in functiejaren. Max aantal jaren die voor mijn salaris schaal staan is 10jr. Ik zit dus in het 10e jaar en kan niet meer verder omhoog qua salaris.. moet gewoon elk jaar weer hopen dat de CAO onderhandelingen weer wat verbeterd worden in de zorg en wachten op 3,5% verhoging etc.
Ik kan wel een schaal hoger ingeschaald worden , mits ik bv een bepaalde opleiding ga doen en deze afmaak incl diploma.
En met mijn functie ben in ingedeeld in een bepaald salarisschaal met uitgroei in functiejaren. Max aantal jaren die voor mijn salaris schaal staan is 10jr. Ik zit dus in het 10e jaar en kan niet meer verder omhoog qua salaris.. moet gewoon elk jaar weer hopen dat de CAO onderhandelingen weer wat verbeterd worden in de zorg en wachten op 3,5% verhoging etc.
Ik kan wel een schaal hoger ingeschaald worden , mits ik bv een bepaalde opleiding ga doen en deze afmaak incl diploma.
zaterdag 28 maart 2009 om 19:38
zaterdag 28 maart 2009 om 20:12
Hoi dames,
Ik heb net even uitgebreid de tijd genomen om Q's ban-verhaal wat meer uit te spitten. Wat Xen zegt: ben blij dat ik geen alleenstaande moeder ben, maar er zit(ten) hier wel alleenstaande moeder(s). Maak ik me gelijk zorgen....
Heb ook nog wat op de group geplaatst, wil iemand daar even naar kijken?
TP, fijn dat je date leuk was, en dat Theo leuk was! Maar wat ik me afvroeg was: waarom laat je je telefoon thuis liggen als je op date bent? Ik zou dat dus never nooit niet doen en ik hoop dat je het ook nooit meer doet (zegt de juf )
Ik heb lekker huizen gekeken, zat een wel een heel leuk huisje bij, maar wel met de nadruk op huisJE. Lekker nog een nachtje over slapen!
Ik ga straks naar een feestje, heb nog niet gegeten, mn huis is een rotzooi, maar kom niet op gang!
Veel plezier bij Marco TP en de rest ook een fijne avond!!!
Ik heb net even uitgebreid de tijd genomen om Q's ban-verhaal wat meer uit te spitten. Wat Xen zegt: ben blij dat ik geen alleenstaande moeder ben, maar er zit(ten) hier wel alleenstaande moeder(s). Maak ik me gelijk zorgen....
Heb ook nog wat op de group geplaatst, wil iemand daar even naar kijken?
TP, fijn dat je date leuk was, en dat Theo leuk was! Maar wat ik me afvroeg was: waarom laat je je telefoon thuis liggen als je op date bent? Ik zou dat dus never nooit niet doen en ik hoop dat je het ook nooit meer doet (zegt de juf )
Ik heb lekker huizen gekeken, zat een wel een heel leuk huisje bij, maar wel met de nadruk op huisJE. Lekker nog een nachtje over slapen!
Ik ga straks naar een feestje, heb nog niet gegeten, mn huis is een rotzooi, maar kom niet op gang!
Veel plezier bij Marco TP en de rest ook een fijne avond!!!
zaterdag 28 maart 2009 om 21:06
zaterdag 28 maart 2009 om 21:59
zondag 29 maart 2009 om 00:54
Zo, net weer terug van Marco, was wederom geweldig!
BE, hij maakte idd als eerste die opmerking over dat fotograferen, dus heb dezelfde show als jou gezien, geweldig!!
Onwijs gelachen.....
Nu weer even zuinig aan doen, want die 2 concerten van Marco hebben er financieel behoorlijk ingehakt, gewoon 100 euro in 1 week uitgegeven aan kaartjes (doe ik normaal noooiiiiiitt!!)...
Nu lekker slapen, ben best moe!
Welterusten!!....
BE, hij maakte idd als eerste die opmerking over dat fotograferen, dus heb dezelfde show als jou gezien, geweldig!!
Onwijs gelachen.....
Nu weer even zuinig aan doen, want die 2 concerten van Marco hebben er financieel behoorlijk ingehakt, gewoon 100 euro in 1 week uitgegeven aan kaartjes (doe ik normaal noooiiiiiitt!!)...
Nu lekker slapen, ben best moe!
Welterusten!!....