Date gehad

03-05-2019 12:43 13 berichten
jep tis weer zo ver haha. huurvrouwtje heeft een date gehad en dit keer was het een succesvolle date, het lijkt ons beiden leuk om elkaar binnenkort nog eens zien, hij gaat alleen over paar dagen voor 2 weken weg, misschien voor mij beter omdat ik het daten dit keer anders aan wil pakken, gewoon rustig en relaxed zonder verwachtingen, alleen nu vraag ik mij af, zal ik voorstellen om daarna wat aftespreken of hem laten komen met een voorstel?
We appen niet heel veel beiden zijn meer van het echte contact en uit ervaring weet ik dat het gewoon 3x niks zeg, ik word daar voor de verandering niet onzeker van, maar in dit geval weet ik niet zo goed of ik wat moet voorstellen, we weten in elk geval wel dat we elkaar nog eens willen zien.
Maakt niet uit wat je doet.
I.m.o wordt je stapelgek van het bijhouden van al die viva-forum-date-regels.
Doe wat je zelf het fijnst vind, joh je hebt 1 date gehad, niet te moeilijk doen.
Laat het initiatief aan hem over als hij nu op vakantie gaat.
Laat hem initiatief nemen idd en ondertussen je niet alleen op hem focussen door bijvoorbeeld gewoon te verder te Tinderen.

Als hij geïnteresseerd is, zoekt hij wel weer contact.
Alle reacties Link kopieren
Bij hem laten!!
Gewoon lekker zelf het initiatief nemen, we leven niet meer in de vijftiger jaren hè?
Je zou ondertussen aan je onzekerheid kunnen werken.
Het maakt geen bal uit of he wacht tot hij je vraagt voor de volgende date of dat jij zelf het iniatief daar tie neemt.

Vroeg of laat jaag jij alle mannen weg met je onzekerheid en over geanalyseerd.
Rooss4.0 schreef:
03-05-2019 13:01
Gewoon lekker zelf het initiatief nemen, we leven niet meer in de vijftiger jaren hè?
Dit...
In dit soort situaties vind ik dat het aan beide kanten ligt. Hij kan net zo onzeker zijn als jij en daarom het initiatief bij jou leggen. Ik zou zelf een voorstel doen en als hij daar niet op reageert de bal bij hem laten.
Als jullie ‘voor elkaar gemaakt’ zijn dan maakt het écht niets uit wie het initiatief neemt hoor.
Als hij afknapt op je wel/niet initiatief nemen, wel/niet kussen of sexen de eerste of de tiende date, wel/niet weetikveel dan is hij niet ‘de ware’.
Relax. En onzekerheid is niet aantrekkelijk.
Wie heeft het initiatief genomen voor de 1e date?
Je maakt wat mee bij elke date he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven