Date gehad
vrijdag 3 mei 2019 om 12:43
jep tis weer zo ver haha. huurvrouwtje heeft een date gehad en dit keer was het een succesvolle date, het lijkt ons beiden leuk om elkaar binnenkort nog eens zien, hij gaat alleen over paar dagen voor 2 weken weg, misschien voor mij beter omdat ik het daten dit keer anders aan wil pakken, gewoon rustig en relaxed zonder verwachtingen, alleen nu vraag ik mij af, zal ik voorstellen om daarna wat aftespreken of hem laten komen met een voorstel?
We appen niet heel veel beiden zijn meer van het echte contact en uit ervaring weet ik dat het gewoon 3x niks zeg, ik word daar voor de verandering niet onzeker van, maar in dit geval weet ik niet zo goed of ik wat moet voorstellen, we weten in elk geval wel dat we elkaar nog eens willen zien.
We appen niet heel veel beiden zijn meer van het echte contact en uit ervaring weet ik dat het gewoon 3x niks zeg, ik word daar voor de verandering niet onzeker van, maar in dit geval weet ik niet zo goed of ik wat moet voorstellen, we weten in elk geval wel dat we elkaar nog eens willen zien.
vrijdag 3 mei 2019 om 14:18