Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
O ja, en ik heb hier ook nog een kortingskaart voor Rhenen liggen. 2de kaartje gratis! (van de etos) Nu moet ik vanmiddag toch nog naar de etos, wellicht dat ik er nog een kan ritselen, ben erg bekend daar

Dat zou betekenen dat we met 4 personen voor de prijs van 2 naar binnen kunnen!! niks mis mee!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Oh, Nadine, dat zou perfect zijn! Ik moet in onze oudpapierdoos duiken om de kortingskaarten te vinden. Dus als jij er een paar extra weet te ritselen....

Tink: ik zie uit naar je verhaal, maar doe het lekker rustig aan!

Sweet: dank je wel voor de zon! En je weet het, als je op het laatste moment besluit ook aan te sluiten.....
Oke, ik ben voor. Rhenen wordt het? 12.00 uur?

Utah, had jij al besloten wat je gaat doen? Ik kan je eventueel van een station halen als je wel (met de trein) komt.
Oh, bedenk me net dat ik mijn nieuwe camera mee kan nemen! Is wel een geschouw, maar heb al helemaal bedacht dat Guido's tas niet perse mee hoeft, dat kan ook in mijn cameratas....

oh ja, meissie, moet Charlotte echt eten als we aankomen? Kan dat echt niet anders????

Guido moet rond die tijd ook een boterhammetje, ik denk dat dat voor alle kids geldt.
valt het jullie trouwens ook op dat ik heul hard aan het werk ben????
@ Ongeduld; hahaha, ik dacht al bijna dat je vrij was!!

Hier ook nog een bandiet die boterhammetjes moet hebben rond die tijd, gaan we toch eerst ff lunchen met z'n allen!

Nu snel maar eens aankleden en wat gaan doen, dan kunnen we straks meteen naar de etos als Nick wakker wordt!!
Nadine, was het gelukt bij de Etos? Anders ga ik hier nog even naar de Etos, moet sowieso nog nieuwe billendoekjes hebben. (En ik kom zo op 15 euro.. )

Is het besloten dat we naar de dierentuin in Rhenen gaan????

Mijn moeder heeft namelijk nog Super de Boer zegels. Dan kost mijn kaartje alsnog maar 5 euro. Maar het moet me geen twee keer overkomen natuurlijk!

Als we nou maar één kortingsbon ofzo, dan gooien we alle kosten toch op een bult? Dan profiteert iedereen van de korting en van mijn zegels.
ongeduld, je bent bezig met een cursus fotografie toch? Ik heb nog een cursus van de LOI liggen, digitale fotografie. Kreeg ik gratis bij mn studie, maar heb al geen tijd voor mn eigen studie laat staan voor die cursus. (Hoewel ik in het verleden al wel uren in een doka gestaan heb en nog een hele doka op zolder heb liggen) Vind jij het leuk om dat door te kijken? Of heb je al genoeg info?
Ok Rhenen dan. Nadine maakt dat iets uit voor de tijd die ik bij jou moet zijn of is 10.30 uur nog steeds prima?

Nah ongeduld, ze kan wel een maaltijd overslaan, balansdagje :-)
Zaza: We hebben nu Rhenen afgesproken, dus je hebt niets aan de zegels van Super de Boer.

Het was ook mijn idee om alle kortingsdingen op een bult te gooien, is wel zo voordelig!

Enne, ik vind het zeker leuk om door te kijken!
Jawel ongeduld, want ik (mijn moeder) heb nog meer zegels en ouwehands dierenpark rhenen doet ook mee aan de actie van super de boer. Dus dan koop ik een nieuw kaartje voor rhenen.

Ik leg de cursus nu klaar!
Ben het helemaal met jullie eens. Komt vast goed morgen!

Ongeduld, nog steeds hetzelfde tijdstip? Kwart over 10 carpool plaats?
Gezellig meiden, ik heb er reuze zin in!!

@ Meissie, het zou een kwartiertje later mogen, maar je mag ook gewoon half 11 aanhouden, dan heb je een kwartiertje speling. Amersfoort was 'n uur rijden en Rhenen 45 min.

Nu snel aan de strijk, al m'n hydrofielluiers zijn op! (kheb er 20 ofzo.... )
Ongeduld: Zou zo graag iedereen een keer zien en (als het aan mij ligt) gaat dat ook zeker gebeuren.

Op dit moment ben ik even zoekende...hebben we even problemen met voeding etc..maar hoop zo van harte dat we diot vaker doen en ik wil het zeker meemaken.

Durf het alleen niet aan nu.

Laura is nogal snel geprikkeld en eet mopeilij op het moment, hoewel ik over het algemeen geen klagen heb hoor.

Kan hele nachten slapen wat wil ik meer.

Iemand het ook meegemaakt dat een kindje de fles niet zo graag wil.

Allen drinkt omdat het opgedrongen wordt?

Overstrekt,lacht,wiebelt,huilt,boert etc...en vervolgens 3 kwartier tot een uur over de fles doet?

Maar ja...nu niet zo relevant sorry.

Ik wil dat jullie eerst gaan genieten!

Misschien kunnen we begin van dre zomer wel eens wat leuks,zonnigs,relax en geweldigs doen

Kan Tink misschien ook mee.

xxxxxxxxxx
euh moeten hydrofielluiers gestreken???
Oja, ik heb nog een kaartje kunnen bemachtigen, dus we kunnen met 4 naar binnen voor de prijs van 2!
Meiden!

Lang geleden dit.

Allereerst even dit: Tinkerbel, heel hartelijk gefeliciteerd met jullie Tomas. Wat een ontzettend leuke naam! En wat hebben jullie lang op hem moeten wachten, in alle opzichten van het woord. Alle goeds samen. Dat het grote genieten moge beginnen.

Dan dit: ik wil heel graag komen naar de dierentuin. Heb het ook eigenlijk al beloofd aan Bas dat we zouden gaan. Om naar Rhenen te gaan duurt voor mij ongeveer twee en een half uur met het openbaar vervoer. De treinen doen ook nog eens moeilijk vanwege de ontspoorde goederentrein, maar ik wil toch erg graag komen. Ik ga nu dus hard op zoek naar de handigste manier voor mij, de jongetjes en de dubbele wagen... Als ik er niet uitkom, gaat het helaas over, maar ik wil het gewoon wel heel graag! Dat jullie dat weten!

Bloem, dikke knuffel meid. Denk aan jullie...

Sweet, ik heb inmiddels je hyvesbericht kunnen lezen. Wat naar voor je! Heel veel sterkte. Ik vind het heel goed hoe je je opstelt in deze kwestie. Het komt uiteindelijk goed, maar ik kan me indenken dat het nu zwaar voor jullie is. Heel veel sterkte!

Ongeduld, gefeliciteerd met je loopjongen.

Tot zo, Utah
Zaza: Oh, dan heb ik verkeerd gekeken! Alleen maar mooi dus! En dank je wel alvast voor de cursus! Ben erg benieuwd!

Blink: Heb je net een smsje gestuurd, zullen we om 10 uur afspreken? Rhenen is net effe wat verder.

Nadine: Strijk jij je hydrofielluiers?????

Sweet: Zie boven

Tuurlijk is het wel relevant! Helaas kan ik je geen tips geven. Doet ze dit ineens? Of is er een aanleiding voor? Ik denk dan aan prikjes, andere voeding?

Utah: Ik zou het ongelooflijk leuk vinden als je erbij was! MAar ik begrijp het ook wanneer het te veel gedoe is. Stuur anders even een smsje, dan weten we of we op jullie kunnen wachten.

Ik heb ook nog een kaartje weten te vinden, dus het moet helemaal goedkomen!
Oja, nog even dit: Ik heb er zin in!!!!!!!!

Ik hoop dat ze in Rhenen ook krokodillen hebben, want Guido moet ze hun tranen teruggeven...
Dit gaan jullie niet geloven:

Mijn man brengt mij en de kinderen naar de dierentuin in Rhenen! Gaat daar in de buurt vervolgens iets leuks voor zichzelf doen (golfen) en haalt ons aan het einde van de middag weer op!

Wij zijn er dus bij!!!

Enne... WE HEBBEN ER ZIN IN!

Wat een supervent heb ik.

Tot morgen meiden,

xxx Utah!
Oooh Utah, wat fijn! Erg leuk dat jullie er ook bij kunnen zijn!

Je moet voorlopig maar ff heeeeeeeel lief voor je man zijn!!!

En ik hoop ook dat het morgen zo goed bevalt dat we het dan snel weer doen zodat er nóg meer meiden en kindjes bij kunnen zijn!!!

En ja, ik strijk m'n hydrofielluiers... is dat echt zo raar? Nou ja, ze liggen weer strak in m'n kast

Nu lekker slapen, morgen een spannende dag...
Joehoe, Utah is erbij!!!! Super van je man!

Nadine: Nou ja, ik heb gewoon een hekel aan strijken en doe het dus nauwelijks....

Ik ga zo maar even met Guido douchen, want jullie willen straks wel dieren zien, maar een appelstroopmonster is net even te veel van het goede!
ahaha, Ongeduld mijn kereltje is weer schoon. Zat ook onder de appelstroop!

Utha, fijn dat je ook komt! Het wordt gezellig!!!!

Nou, tot straks dan maar!
Utah, goed zeg!! Tot straks!

Sweety, had je een afspraak bij de osteopaat staan?

Ik moet nu alles regelen, dus tot straks allemaal.

Ik heb ook nog een kaartje van Etos.. maar die is over denk ik. We zullen zien,
Hey meiden,

Ben ik weer! Met zoon naast me

Even kort verslagje.

Maandag op dinsdag begon ik ineens weeen te krijgen. Dacht zelf dat het voorweeen waren. In het ziekenhuis smorgens bijna 2 uur aan de ctg gelegen en dat was niet leuk. Na toucheren bleek ik 3 cm ontluiting te hebben en mocht ik gelijk naar de kraamsuite. Daar hebben ze de vliezen gebroken en er kwam me een sloot uit. Het bleef maar stromen. Ik ben toen aan de weeen opwekkers gelegd en bij 5 cm ontsluiting heb ik om een ruggenprik gevraagd. Heerlijk. Alleen jammer dat bij de 8 cm de ontluiting ophield. Door het niet indalen van tomas. De baarmoedermond werd weer hard en toen besloten ze hem te halen met keizersnede. Dat was even spannend maar viel reuze mee. Hij lag trouwens toch ook in zijligging hoorde ik. Ze waren allemaal erg lief op de OK en bijna allemaal vrouwen! Operatie is ook gedaan door een vrouw. Hij is om 20.14 geboren en om 21.00 lag ik al weer lekker op mijn kamer samen met de kleine. Ik heb nog best wat last van de wond. Het trekt erg als ik loop maar komt helemaal goed. Ziet er erg netjes uit allemaal en is al goed geheeld. Moet alleen wel volhouden om op bed te blijven voorlopig. Vriend is dus ook druk met de flesjes en de luiers. Ik vind het jammer dat ik nu zelf dingen niet mag doen. BV is ook nog niet op gang dus lig alleen maar te kolven de hele tijd en geef tomas zijn flesjes. Het is zo'n tevreden kereltje. Slapen overdag doet hij ook goed alleen snachts is het nog even moeilijk. We genieten met volle teugen van hem. Het is echt een schatje!

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, ook op hyves.

Ik ben heel benieuwd hoe jullie dag is geweest vandaag. Utah wat lief van je vent dat hij jullie helemaal gebracht heeft.

Ik kom snel ff bijlezen want volgens mij heb ik een hoop gemist.

XxXx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven