Ovulatietest, houd niet plassen niet vol
vrijdag 3 mei 2019 om 16:31
vrijdag 3 mei 2019 om 16:39
apestaartje30 schreef: ↑03-05-2019 16:38Ja maar blijkbaar kun je het beste geen ochtendurine gebruiken. Tussen 12.00 en 22.00.
Oh echt? Nooit geweten. Bij mij deden ze het met ochtend urine prima. (en dat weet ik zeker, want fertiliteitstraject en deed ze naast de echo's, waardoor ik echt zeker weet dat ik in die 24 uur een ovulatie had)
vrijdag 3 mei 2019 om 17:01
Herkenbaar. Ik heb ongeveer een jaar ovulatietesten gebruikt en slechts één keer een positieve test gehad.
Ik gebruikte ze naast een ziekenhuistraject, dus mijn eisprong werd middels een echo vastgesteld.
Ik redde het ook niet om zo lang niet te plassen.
Ik gebruikte ze naast een ziekenhuistraject, dus mijn eisprong werd middels een echo vastgesteld.
Ik redde het ook niet om zo lang niet te plassen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 3 mei 2019 om 17:02
's Nachts maak je onder invloed van hormonen veel minder urine aan, dus ja, dan hou je het langer dan 2 uur vol.
Overdag is dat een heel ander verhaal.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 3 mei 2019 om 17:09
Ik ben alleenstaand en probeer zwanger te worden via iui. Heb nu 3 pogingen erop zitten. Bij deze drie een duidelijke positieve test gehad. Maar op de een of andere manier lukt het me nu niet meer.
Ik hoop dat morgen of overmorgen een positieve test komt. Anders deze maand maar overslaan.
vrijdag 3 mei 2019 om 17:14
vrijdag 3 mei 2019 om 17:28
Bel morgen even naar het zkh/de kliniek, dan kun je even bloed laten prikken. Mijn ovulatietesten zijn ook erg onduidelijk en ik laat ook bloedprikken naast de testen om het in de gaten te houden.apestaartje30 schreef: ↑03-05-2019 17:09Ik ben alleenstaand en probeer zwanger te worden via iui. Heb nu 3 pogingen erop zitten. Bij deze drie een duidelijke positieve test gehad. Maar op de een of andere manier lukt het me nu niet meer.
Ik hoop dat morgen of overmorgen een positieve test komt. Anders deze maand maar overslaan.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 4 mei 2019 om 07:54
Die van clear blue kunnen juist (als enige merk?) prima met ochtendurine.
Succes!
zaterdag 4 mei 2019 om 08:06
Ik heb gisteren gemaild. De kliniek is gesloten in het weekend, behalve voor inseminaties. Je moet mailen bij een piek en dan nemen ze zaterdag contact op voor zondag. Maar ik voel aan alles dat ze eisprong eraan komt/al is geweest. Dus ik hoop dat ze zo bellen en ik vandaag nog terecht kan.
zaterdag 4 mei 2019 om 08:09
Vanmorgen met ochtendurine een smileyhappyapple schreef: ↑04-05-2019 07:54Die van clear blue kunnen juist (als enige merk?) prima met ochtendurine.
Succes!
Gelukkig gisteren dus al gebeld. Hopelijk kan het vandaag nog! De vorige keer had ik de afspraak minder dan 24 uur na de smiley en zagen ze op de echo dat de eisprong geweest was.
zaterdag 4 mei 2019 om 10:09
Hier ook alleenstaand, dus nog herkenbaarder.apestaartje30 schreef: ↑03-05-2019 17:09Ik ben alleenstaand en probeer zwanger te worden via iui. Heb nu 3 pogingen erop zitten. Bij deze drie een duidelijke positieve test gehad. Maar op de een of andere manier lukt het me nu niet meer.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 4 mei 2019 om 21:57
En, kon je nog terecht?apestaartje30 schreef: ↑04-05-2019 08:09Vanmorgen met ochtendurine een smiley![]()
Gelukkig gisteren dus al gebeld. Hopelijk kan het vandaag nog! De vorige keer had ik de afspraak minder dan 24 uur na de smiley en zagen ze op de echo dat de eisprong geweest was.
zondag 5 mei 2019 om 08:34
Ja!! En op de echo was te zien dat de follikel 22 mm was, dus elk moment kon knappen. Dan staan er 8 miljoen zwemmers klaar
zondag 5 mei 2019 om 12:58
Fijn! Ik duim dat t raak is!apestaartje30 schreef: ↑05-05-2019 08:34Ja!! En op de echo was te zien dat de follikel 22 mm was, dus elk moment kon knappen. Dan staan er 8 miljoen zwemmers klaar![]()
![]()