Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

zaterdag 27 april 2019 om 22:30
Dat ging ook niet over haar relatie, maar over tv programma’s en zenders. Misschien wel handig om een stuk in elk geval even te bekijken voor je er over bericht.

zondag 28 april 2019 om 12:34
Ik heb net dit filmpje voor het eerst gezien van rtl boulevard, worden de "vele" vriendjes ook besproken.
https://youtu.be/xX6MZkzlVC8
En er is er 1 die uit de school klapte "Sylvie dook meteen het bed in"
Nee, en jij niet dan?? Hypocriete slet.

Ze hoopt nog steeds op de ware, ik hoop met haar mee.

dinsdag 30 april 2019 om 16:24
Van Dave zag ik wel aankomen. Van Alkan en Melissa vind ik zo jammer,zo´n leuk stel.watdachtjehiervan schreef: ↑30-04-2019 15:46Dave Roelvink en Amije van der Laan zijn uit elkaar. En Alkan en Melissa (Amir en Sjors uit gtst) ook.
https://www.flaironline.nl/celebs/huilo ... tie-breuk/
dinsdag 30 april 2019 om 17:33
Zij was laatst toch in Chantal komt werken? Toen was hij nog haar 'lief'. Leek me een leuk stel.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

dinsdag 30 april 2019 om 17:34
Ja en ze was Turks aan het leren.SweetFirefly schreef: ↑30-04-2019 17:33Zij was laatst toch in Chantal komt werken? Toen was hij nog haar 'lief'. Leek me een leuk stel.
dinsdag 30 april 2019 om 20:23
Pernille La Lau en haar vriend zijn na zeven jaar uit elkaar. De Koffietijd-presentatrice deelt dit nieuws dinsdag met RTL Boulevard.
La Lau zegt te hebben "geknokt voor hun relatie". De presentatrice laat weten dat ze een mooie tijd heeft gehad en dat ze de mooie momenten uit haar relatie zal koesteren.
"Hier kan en wil ik niet mee verder. We hebben geprobeerd er samen uit te komen."
De naam van de vriend van de 47-jarige La Lau is niet bekend. Wel laat de presentatrice weten dat ze nooit heeft samengewoond met haar ex.
In 2008 ging ze uit elkaar met haar man Taco Joustra, met wie ze kinderen Nuala en Bjorn kreeg.
La Lau zegt te hebben "geknokt voor hun relatie". De presentatrice laat weten dat ze een mooie tijd heeft gehad en dat ze de mooie momenten uit haar relatie zal koesteren.
"Hier kan en wil ik niet mee verder. We hebben geprobeerd er samen uit te komen."
De naam van de vriend van de 47-jarige La Lau is niet bekend. Wel laat de presentatrice weten dat ze nooit heeft samengewoond met haar ex.
In 2008 ging ze uit elkaar met haar man Taco Joustra, met wie ze kinderen Nuala en Bjorn kreeg.

woensdag 1 mei 2019 om 16:03
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... r-verliefd
Filemon Wesselink is sinds kort weer gelukkig in de liefde. Zijn nieuwe vriendin brengt hij meteen naar televisie. Ze krijgt namelijk een rol in het programma Vreemdgaan met Filemon, zo kondigt BnnVara woensdag aan.
Filemon Wesselink is sinds kort weer gelukkig in de liefde. Zijn nieuwe vriendin brengt hij meteen naar televisie. Ze krijgt namelijk een rol in het programma Vreemdgaan met Filemon, zo kondigt BnnVara woensdag aan.

woensdag 1 mei 2019 om 16:22
Zo hee, wat leuk voor z'n ex en kinderen zeg.poppiejoppie schreef: ↑01-05-2019 16:03https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... r-verliefd

woensdag 1 mei 2019 om 16:52
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3523047 ... or-kroning
BANGKOK - De Thaise koning Maha Vajiralongkorn (66) is drie dagen voor zijn officiële kroning getrouwd met zijn lijfwacht en generaal Suthida Tidjai.
BANGKOK - De Thaise koning Maha Vajiralongkorn (66) is drie dagen voor zijn officiële kroning getrouwd met zijn lijfwacht en generaal Suthida Tidjai.

woensdag 1 mei 2019 om 16:53
Zijn vierde vrouw, en net zo oud als zijn oudste dochter. Gaat lekker.poppiejoppie schreef: ↑01-05-2019 16:52https://www.telegraaf.nl/nieuws/3523047 ... or-kroning
vrijdag 3 mei 2019 om 18:07
Hoe de vriend van Romy Monteiro hun relatie aankondigt op Instagram: "Found myself a new main bitch (side bitches can still DM).
Het zal vast hilarisch zijn, maar mijn humor is het niet, vreselijk taalgebruik in het algemeen, maar helemaal wanneer het je nieuwe vriendin betreft. Maargoed, blijkbaar is er voor elke man wel iemand te vinden die dergelijke acties wel grappig vindt.

Het zal vast hilarisch zijn, maar mijn humor is het niet, vreselijk taalgebruik in het algemeen, maar helemaal wanneer het je nieuwe vriendin betreft. Maargoed, blijkbaar is er voor elke man wel iemand te vinden die dergelijke acties wel grappig vindt.
vrijdag 3 mei 2019 om 20:00
Ik vind het ook totaal niet grappig en bij mij kon ie meteen weer inpakken. Kansloos.Timetraveler schreef: ↑03-05-2019 18:07Hoe de vriend van Romy Monteiro hun relatie aankondigt op Instagram: "Found myself a new main bitch (side bitches can still DM).
![]()
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
vrijdag 3 mei 2019 om 21:59
Timetraveler schreef: ↑03-05-2019 18:07Hoe de vriend van Romy Monteiro hun relatie aankondigt op Instagram: "Found myself a new main bitch (side bitches can still DM).
![]()

Relax we're all crazy, it's not a competition

zaterdag 4 mei 2019 om 10:12
Wat is DM? Do me?Timetraveler schreef: ↑03-05-2019 18:07Hoe de vriend van Romy Monteiro hun relatie aankondigt op Instagram: "Found myself a new main bitch (side bitches can still DM).
![]()
Wat een vreselijk taalgebruik idd, maar hij is verder vast heel lief