Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Of blijven reageren en accepteren dat je gestaft wordt als anderen vinden dat je te ver gaat.
Life is short. Eat dessert first.
redbulletje schreef:
04-05-2019 13:36
Naar mijn idee was mijn post niet kwetsend of provocerend. Irl hoef ik me minder in te houden dan op dit forum.

Hij was lomp en onnodig. Ik kan me best voorstellen dat iemand met een ziek kind dat gestaft heeft.

Wat maakt dat jij in dat soort topics blijft posten terwijl je wéét dat je er a.geen verstand van hebt en b. het 9 van de 10 keer niet goed valt en onnodig lomp is.

Waarom wil jij zo verschrikkelijk graag steeds je punt met betrekking tot kinderen maken?
redbulletje schreef:
04-05-2019 13:36
Naar mijn idee was mijn post niet kwetsend of provocerend.
Probleem is dat jij al vijftien jaar lang dezelfde riedel blijft afdraaien, en dan kunnen mensen wel eens gaan denken dat je het erom doet. Mij is die gedachte ook meer dan eens bekropen, al vind ik het geen reden om te staffen.
the_Wicked_Witch schreef:
04-05-2019 13:52
Hij was lomp en onnodig. Ik kan me best voorstellen dat iemand met een ziek kind dat gestaft heeft.

Wat maakt dat jij in dat soort topics blijft posten terwijl je wéét dat je er a.geen verstand van hebt en b. het 9 van de 10 keer niet goed valt en onnodig lomp is.

Waarom wil jij zo verschrikkelijk graag steeds je punt met betrekking tot kinderen maken?
Ik wilde net hetzelfde vragen.
There is always something happening, and it's usually right now

Het ging helemaal niet om een kind, het ging om ouders die van de TO uren lange reistijd verwachten om eten te komen brengen. Dan vraag ik me dus af waarom die mensen niet af en toe even behoefte hebben aan een frisse neus, een douche, even weg om te eten. Een ander die zelf notabene een ziekenhuiskind had gehad zei exact het zelfde.
redbulletje schreef:
04-05-2019 13:58
Het ging helemaal niet om een kind, het ging om ouders die van de TO uren lange reistijd verwachten om eten te komen brengen. Dan vraag ik me dus af waarom die mensen niet af en toe even behoefte hebben aan een frisse neus, een douche, even weg om te eten. Een ander die zelf notabene een ziekenhuiskind had gehad zei exact het zelfde.

Nee RB, zo zei je het niet.
Maar goed, jouw gebrek aan zelfreflectie is me al langer bekend. Als je daar niets aan wil doen zul je inderdaad geregeld een ban krijgen.

Blijft de vraag waarom je zo'n behoefte voelt om in kindtopics te reageren.
redbulletje schreef:
04-05-2019 13:58
Het gaat a) om de toon en b) om het drammerige en c) had de TO al uitgelegd waarom ze het toch wilde doen en d) begrijp jij totaal niet hoe het is om een doodziek kind te hebben, dus moet je gewoon je mond houden.
Punt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Tsja waarom wil ik in elk topic over vreemdgaande mensen mijn mening over de vreemdganger geven? Zal wel menselijk zijn ofzo.

Dat vraag ik me ook af.
Solomio schreef:
04-05-2019 14:01
Het gaat a) om de toon en b) om het drammerige en c) had de TO al uitgelegd waarom ze het toch wilde doen en d) begrijp jij totaal niet hoe het is om een doodziek kind te hebben, dus moet je gewoon je mond houden.
Punt.
Dit.
Solomio schreef:
04-05-2019 14:01
Punt.

Precies Soul.
Star² schreef:
04-05-2019 14:43
Tsja waarom wil ik in elk topic over vreemdgaande mensen mijn mening over de vreemdganger geven? Zal wel menselijk zijn ofzo.
Bij sommige mensen.

Ik heb helemaal niet de behoefte om in elk topic over trouwen (of scheiden) mijn anti-trouwen-mening te geven.
Als ik dat wel zou doen weet ik dus dat dat gaat irriteren. Kan ik er nog steeds voor kiezen, maar als ik dan ook nog zo lomp reageer als RB zal ik regelmatig gestaft worden.
solomio wijzigde dit bericht op 04-05-2019 14:52
0.10% gewijzigd

David Dunning
Jawlensky schreef:
04-05-2019 14:50
Precies Soul.
:jump:

David Dunning
Soul?????

Soulmate?

Zoolmeet?
Geen bijzonderheden
Raar weer.
Zon schijnt en het regent/hagelt/sneeuwt.
Grobbekuiken_ schreef:
04-05-2019 15:03
Raar weer.
Hier ook. Natte sneeuw en regen en nu weer zon.
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
04-05-2019 12:50
Je vergeet het magische woord.
Je bedoelt 'nú!'?
:proud:
yasmijn schreef:
04-05-2019 15:08
Hier ook. Natte sneeuw en regen en nu weer zon.
Hier net alles tegelijk.
'Kèrremus in de hel' zou wijlen man z'n opa zeggen.
Grobbekuiken_ schreef:
04-05-2019 15:23
Hier net alles tegelijk.
'Kèrremus in de hel' zou wijlen man z'n opa zeggen.
😂
Geen bijzonderheden
Ik staf je nooit, RB, maar je bent echt soms bewust aan het zuigen, dat kan toch niet anders? En dan moet je niet janken achteraf. Of wel, maar dan moet je weer niet verbaasd zijn als mensen daar iets van zeggen. Want anders ben jij ineens de persoon met lange tenen en dat zou toch al te mal zijn.

Het is hier ellendig weer. Ik vind het heerlijk, maar dat mag je zeker ook niet meer zeggen.
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2019 15:40
Ik staf je nooit, RB, maar je bent echt soms bewust aan het zuigen, dat kan toch niet anders? En dan moet je niet janken achteraf. Of wel, maar dan moet je weer niet verbaasd zijn als mensen daar iets van zeggen. Want anders ben jij ineens de persoon met lange tenen en dat zou toch al te mal zijn.

Het is hier ellendig weer. Ik vind het heerlijk, maar dat mag je zeker ook niet meer zeggen.
Ligt eraan hoe teer jouw zieltje is en of het zieltje lange tenen heeft denk ik.
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2019 15:40

Ik heb je gestaft.
Star² schreef:
04-05-2019 14:43

Ja maar goed, ze krijgt er alleen maar ellende mee. Als je dan toch al een pleurishekel aan kinderen hebt zou het mij de ban niet waard zijn.
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2019 15:50
Ik heb je gestaft.
Ik zie mijn waarschuwing met vertrouwen tegemoet.
Grobbekuiken_ schreef:
04-05-2019 15:03
Raar weer.

Het naakt tuinieren is wel lastig zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven