Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2019 15:40
Ik staf je nooit, RB, maar je bent echt soms bewust aan het zuigen, dat kan toch niet anders? En dan moet je niet janken achteraf. Of wel, maar dan moet je weer niet verbaasd zijn als mensen daar iets van zeggen. Want anders ben jij ineens de persoon met lange tenen en dat zou toch al te mal zijn.

Het is hier ellendig weer. Ik vind het heerlijk, maar dat mag je zeker ook niet meer zeggen.
Eens. RB soms is het echt beter om niet altijd te posten wat je denkt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
04-05-2019 16:55
Eens. RB soms is het echt beter om niet altijd te posten wat je denkt.

Het brengt ook niets. Ik heb nou nog nooit iemand in een kindtopic tegen RB zien zeggen dat haar de ogen geopend waren en daarom maar af te zien van kinderen of ze alsnog ter adoptie aan te gaan bieden.
RikM schreef:
04-05-2019 16:53
Het naakt tuinieren is wel lastig zo.
Het begon als naakt nat worden en ook vrijwel meteen weer opdrogen (een beetje zoals die kloterige zweetaanvallen maar dan opdrogend dus), maar met die hagel begon het op steniging te lijken. Onderga ik liever niet vrijwillig, dus ben snel naar binnen, in mijn warme huispakkie gekropen.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
04-05-2019 15:03
Raar weer.
Zon schijnt en het regent/hagelt/sneeuwt.

Hier de hele dag zo'n beetje koud,maar zon en wolken afgewisseld en droog. Ging ik mijn scooter ophalen, best een heel eind van huis. En ja hoor, ik rij weg, regelrecht een dikke hagelbui in. Brrrr. Ik wil het weer van onlangs terug, 20 graden en zon!
Jawlensky schreef:
04-05-2019 17:17
Hier de hele dag zo'n beetje koud,maar zon en wolken afgewisseld en droog. Ging ik mijn scooter ophalen, best een heel eind van huis. En ja hoor, ik rij weg, regelrecht een dikke hagelbui in. Brrrr. Ik wil het weer van onlangs terug, 20 graden en zon!
Auw!
En eens, 20 graden en een zonnetje, daar doet ik het ook voor.
Grobbekuiken_ schreef:
04-05-2019 17:19
Auw!
En eens, 20 graden en een zonnetje, daar doet ik het ook voor.
Als compensatie voor dit leed heb ik een pizza besteld, ipv de verantwoorde maaltijdsalade die ik gepland had.
Ik hou wel van dit weer. Niet om in de hagel te lopen natuurlijk, maar ik zie echt de meest indrukwekkende wolkenformaties langs drijven. Prachtig.
Ik blijf ook maar koude handen en voeten houden in huis.
Jaw, zou ik ook doen. Als troost voor de steniging op een skoetert. Eetse!

LV, het is hartstikke mooi, zeker weten. Maar dan moet je dus idd niet net in zo'n bui zitten, dan is het voor mij toch een stukkie minder.
Even wat anders, wat is het verhaal achter jouw onderschrift? Heb ik een sappig iets gemist? Vind 'm leuk!
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 04-05-2019 17:33
3.76% gewijzigd
the_Wicked_Witch schreef:
04-05-2019 17:02
Het brengt ook niets. Ik heb nou nog nooit iemand in een kindtopic tegen RB zien zeggen dat haar de ogen geopend waren en daarom maar af te zien van kinderen of ze alsnog ter adoptie aan te gaan bieden.
Ik ook niet hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Die blauwe lucht en prachtige wolken vind ik ook genieten. En zon die op de bomen schijnt als de lucht daar achter heel donker is ook.
redbulletje schreef:
04-05-2019 13:16
Ik post op viva al enorm ingehouden voor mijn doen.
:O Wat zeg jij IRL dan in vredesnaam allemaal hardop tegen mensen?
Ik gok zomaar dat je geen vrienden met kinderen hebt?
Grobbekuiken_ schreef:
04-05-2019 17:28

LV, het is hartstikke mooi, zeker weten. Maar dan moet je dus idd niet net in zo'n bui zitten, dan is het voor mij toch een stukkie minder.
Even wat anders, wat is het verhaal achter jouw onderschrift? Heb ik een sappig iets gemist? Vind 'm leuk!
Niks sappigs hoor. Een tijdje geleden was er iets te doen rond een forummer die was geband wegens het geven van juridisch advies, en toen heb ik dit onderschrift gemaakt bij wijze van grapje. En aangezien ik nog geen leuker grapje heb weten te verzinnen blijft ie nog maar even staan :D
Solomio schreef:
04-05-2019 14:01
Het gaat a) om de toon en b) om het drammerige en c) had de TO al uitgelegd waarom ze het toch wilde doen en d) begrijp jij totaal niet hoe het is om een doodziek kind te hebben, dus moet je gewoon je mond houden.
Punt.
Amen en nee ik heb niet gestaft .
Jawlensky schreef:
04-05-2019 17:38
Die blauwe lucht en prachtige wolken vind ik ook genieten. En zon die op de bomen schijnt als de lucht daar achter heel donker is ook.
Wij reden vanmiddag richting Duitse grens. Echt zo mooi die wolken, bomen, zon, regen, hagel en alles tegelijk. Het was een paar keer 'kermis in de hel' met de bijbehorende regenbogen. :heart: Ik was wel blij dat ik in de auto zat en niet op een scooterT :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mijn vader vraagt me geld als hij komt behangen.
Oh ja, hij is ook drugsverslaafd. Ja, dat vergeet je toch gewoon soms.
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2019 20:34
:rofl:
Betty_Slocombe schreef:
04-05-2019 20:34
Toen ik dat las werd het topic voor mij ongeloofwaardig.
Oudblond schreef:
04-05-2019 19:50
Wij reden vanmiddag richting Duitse grens. Echt zo mooi die wolken, bomen, zon, regen, hagel en alles tegelijk. Het was een paar keer 'kermis in de hel' met de bijbehorende regenbogen. :heart: Ik was wel blij dat ik in de auto zat en niet op een scooterT :-D
Ja ja, lach er maar om. Hier ook vlak bij de grens, dus die regen en hagel viel misschien wel op mijn kop net op dat moment.
Is moi nog niet terug?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
04-05-2019 22:31
Is moi nog niet terug?
Die was met vakantie toch?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
04-05-2019 22:32
Die was met vakantie toch?

IJsland?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
04-05-2019 22:37
IJsland?
Duitsland, met twee losse bedden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Er is iemand die het raar vindt dat een caissière geen producten scant tijdens de twee minuten stilte op 4 mei. En die caissière was ook nog eens tien seconden te vroeg begonnen met de twee minuten stilte.

Gekker moet het niet worden
bethweeter schreef:
04-05-2019 23:56
Er is iemand die het raar vindt dat een caissière geen producten scant tijdens de twee minuten stilte op 4 mei. En die caissière was ook nog eens tien seconden te vroeg begonnen met de twee minuten stilte.

Gekker moet het niet worden

Tja, zij is bepaald geen licht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven