Dronken in bed en ongewenst dingen gebeurd

29-04-2019 18:46 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Afgelopen weekend was ik opstap en heb toen best veel gedronken. Ik was samen met een vriendin en daar sliep ik ook.
Ik ben met iemand al even aan het daten, en het is wel echt serieus en ben ook echt gek op hem.
Mijn vriendin had haar nummer aan iemand gegeven, en hij wilde nog wel een borrel komen drinken. Vanaf dit moment kan ik me vrij weinig nog herinneren. Hij kwam samen met een vriend binnen bij haar, deze vriend was deze avond niet mee op stap. Ik was erg dronken, en werd bij thuiskomst alleen maar erger. Wanneer dit gebeurd, ga ik altijd ineens er vandoor en naar bed en val in slaap.
ik heb nauwelijks tot niets contact gehad met die vriend die mee was met die jongen.

Door vertellen van mijn vriendin was ik vrij abrupt naar bed gegaan om te slapen. Ze had me nog wat drinken en wat te eten gegeven en ben op bed blijven liggen.
Na een korte tijd kwam die vriend van die vriend bij me in bed liggen, ook hier weet ik niets vanaf. Mijn vriendin is een keer komen kijken en lagen toen gewoon op bed met kleren aan.
Maar ik weet nog steeds niet waarom hij dat gedaan heeft, ik wilde gaan slapen en was van de kaart.

Blijkbaar is er iets veranderd en hebben wij iets gedaan, mijn vriendin hoorde geluiden uit de slaapkamer komen. Ik zou gekreund hebben dus dacht ze dat het oke was. Naar mijn weten en wat ik voel hebben hij geen seks met mij gehad. maar wel iets..

De volgende dag werd ik wakker en voelde me echt smerig, ik vroeg aan haar wat er gebeurd was.
Ik huh, hoezo dan? ik zou dit nooit doen.. ten eerste wist niet meer wat voor of achter was en ik had iemand lief en heb alleen maar aan hem gedacht die avond. een ik kende hem nog geen uur, twee het is mijn typen niet en drie ik houd niet van ramdom seks

Kan ik in dronkenstaat/slapend toch van ongewenste en ongepaste handelingen genieten of iig zo reageren?

en is dit mijn eigen schuld? Had ik zelfs met een dronken hoofd nee kunnen zeggen... of sliep ik.. of wilde ik dit dan toch wel.. (ik kan het me niet eens voorstellen)

Ik voel me zo dom en stom dat heeft kunnen gebeuren. Je zult begrijpen dat mijn date dit leuk vond en dit nu op een zijde draadje hangt.

PFF, GEEN IDEE HOE IK ME MOET VOELEN KAN ALLEEN MAAR HUILEN
Alle reacties Link kopieren
Deze jongen heeft het lafste van het lafste gedaan: gewacht tot jij kwetsbaar alleen in een kamer lag terwijl hij wist dat je dronken was. Het lijkt me dat je niet tot seksuele handelingen in staat bent geweest als je zo van de wereld was. Ik denk echter wel dat je iets aan je lichaam zou hebben gemerkt misschien? Je kan ook gekreund hebben omdat hij je verplaatste bijvoorbeeld. Heel vervelend voor je dat dit gebeurd is,

Wat jouw date betreft: als hij het verschil niet kan zien tussen zelf contact zoeken met een andere man en iemand die zich ongewenst aan jou opdringt terwijl jij braaf op bed ligt, dan is hij het misschien niet waard om je druk over te maken.

Ben het overigens eens met de meeste mensen: niemand mag aan jou komen tenzij je daar toestemming voor geeft. PUNT.
Peachesandpotatoes schreef:
03-05-2019 12:30
Deze jongen heeft het lafste van het lafste gedaan: gewacht tot jij kwetsbaar alleen in een kamer lag terwijl hij wist dat je dronken was. Het lijkt me dat je niet tot seksuele handelingen in staat bent geweest als je zo van de wereld was. Ik denk echter wel dat je iets aan je lichaam zou hebben gemerkt misschien? Je kan ook gekreund hebben omdat hij je verplaatste bijvoorbeeld. Heel vervelend voor je dat dit gebeurd is,

Wat jouw date betreft: als hij het verschil niet kan zien tussen zelf contact zoeken met een andere man en iemand die zich ongewenst aan jou opdringt terwijl jij braaf op bed ligt, dan is hij het misschien niet waard om je druk over te maken.

Ben het overigens eens met de meeste mensen: niemand mag aan jou komen tenzij je daar toestemming voor geeft. PUNT.
Misschien vindt haar date het niet zo tof dat ze zich in coma zuipt en daardoor dit gebeurd is (als er al iets is gebeurd). Natuurlijk moet je van een dronken persoon afblijven, maar je bent daar zelf ook verantwoordelijk voor. Je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat iedereen een goed persoon is.
Gatverdamme wat een smeerlap. Die hele wetboekdiscussie over verkrachting kan me aan mijn reet roesten, dit is echt ontzettend fout.
Peachesandpotatoes schreef:
03-05-2019 12:30
niemand mag aan jou komen tenzij je daar toestemming voor geeft. PUNT.
Zo simpel is het
JollyRider schreef:
30-04-2019 09:25
TO het is vrij simpel juridisch:

Als jij te dronken was om met sex in te stemmen EN hij wist dat EN hij heeft “iets” in je gedaan (dus je bent geneukt, gevingerd, tongzoen, etc) DAN is hij strafbaar op grond van artikel 243 wetboek van strafrecht.

Als één van die drie onderdelen ontbreekt is hij niet strafbaar.

Verder is je vriendin minstens een niet zo leuke vriendin en ben jij een onverantwoordelijke zuipschuit.
Ik ga je vertrellen gezien verhaal van to dat er niets sr 243 overblijft.

Dronken personen, mensen die zich niets herinneren, kan een rechter niets mee.

To: contact die boy en vraag wat er gebeurd is.
TO vraagt niks over wetten hoor. Misschien een topic openen voor gratis juridisch advies? We hebben allemaal wel eens iets gestudeerd.

Als er een topic is over 'mijn moeder heeft me verwaarloosd' of 'mijn man appt geil met de buurvrouw' dan kom je toch ook niet aanzetten met bewijs dat dit niet officieel aan te klagen is.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
03-05-2019 13:04
Gatverdamme wat een smeerlap. Die hele wetboekdiscussie over verkrachting kan me aan mijn reet roesten, dit is echt ontzettend fout.
ís er dan sprake van verkrachting?
Kunnen we niet evengoed spreken van "lukraak beschuldigen van verkrachting"?
Wat als die vriend nou zélf te zat was om überhaupt iets te kunnen doen? Dan is er toch niets gebeurd?

En nogmaals, het is heel dom om zóveel te zuipen dat je jezelf niet meer onder controle hebt. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.
De eigen verantwoording BLIJFT bestaan! Het is namelijk een keuze om zoveel te zuipen met dergelijke gevolgen van dien.
Aan keuzes zijn consequenties verbonden en welke dat zijn of welke dat kunnen zijn, dat wéten we allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mai* schreef:
03-05-2019 13:42
Ik ga je vertrellen gezien verhaal van to dat er niets sr 243 overblijft.

Dronken personen, mensen die zich niets herinneren, kan een rechter niets mee.
Ga jij me dat vertellen? Goh.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
03-05-2019 13:54
TO vraagt niks over wetten hoor. Misschien een topic openen voor gratis juridisch advies? We hebben allemaal wel eens iets gestudeerd.

Als er een topic is over 'mijn moeder heeft me verwaarloosd' of 'mijn man appt geil met de buurvrouw' dan kom je toch ook niet aanzetten met bewijs dat dit niet officieel aan te klagen is.
Ze vraagt of dit haar eigen schuld is. De wetgever is daar helder over: sex met iemand die te dronken is om daarmee in te stemmen is een misdrijf, een misdrijf is nooit de schuld van het slachtoffer. Dat jij nogal allergisch bent voor de wet, verandert daar weinig aan.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
iones schreef:
04-05-2019 19:11
ís er dan sprake van verkrachting?
Kunnen we niet evengoed spreken van "lukraak beschuldigen van verkrachting"?
Wat als die vriend nou zélf te zat was om überhaupt iets te kunnen doen? Dan is er toch niets gebeurd?

En nogmaals, het is heel dom om zóveel te zuipen dat je jezelf niet meer onder controle hebt. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.
De eigen verantwoording BLIJFT bestaan! Het is namelijk een keuze om zoveel te zuipen met dergelijke gevolgen van dien.
Aan keuzes zijn consequenties verbonden en welke dat zijn of welke dat kunnen zijn, dat wéten we allemaal!
Het meisje was bij een vriendin thuis en ging bij een vriendin, alleen, in bed liggen.
Als je bij een vriendin in bed gaat liggen slapen in welke toestand dan ook verwacht je niet dat er een jongeman in je bed komt liggen, en dat het dan je eigen schuld is dat je dan niet weet wat er gebeurt.
Er zijn ook mensen die zware slaapmedicatie gebruiken en die zouden volgens dit idee dan dus nooit ergens kunnen logeren, en thuis met een kuisheidsgordel en alarm op de deur moeten gaan slapen want ojee je zou in je slaap weleens een uitnodigend geluid kunnen maken.

Het was niet dat ze ladderzat ala the accused in een bar stond te dansen, maargoed volgens vele vrouwen hier vraag je er dan ook om.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
04-05-2019 19:23

Het was niet dat ze ladderzat ala the accused in een bar stond te dansen, maargoed volgens vele vrouwen hier vraag je er dan ook om.
Waarbij ik nu niet de suggestie die je hiermee doet zou willen onderschrijven als zou het dan geen misdrijf zijn. Gedwongen sex, sex met iemand die niet in staat is in te stemmen, dat is toch vrij snel een nogal ernstig misdrijf.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
04-05-2019 19:25
Waarbij ik nu niet de suggestie die je hiermee doet zou willen onderschrijven als zou het dan geen misdrijf zijn. Gedwongen sex, sex met iemand die niet in staat is in te stemmen, dat is toch vrij snel een nogal ernstig misdrijf.
Dat vind ik ook, maar daarnaast vind ik het gewoon heel rot voor to dat ze dit heeft meegemaakt. Ik zou ook wel klaar zijn met die 'vriendin'.
Ik had vroeger een vriend die na genoeg drankjes verliefd op iedereen en alles werd, en vreemd genoeg zijn er zat dames die wat dronken gemompel en gestaar en geloer en te dichtbij gaan staan, enorm charmant vinden.
Die jongen trok je dan mee, de dames in het gezelschap waren dan het volgende onderwerp van gestaar en liefdevol gemompel, en die legde je dan ergens op de bank en de volgende dag ging hij weer naar zijn vriendin.
Ik ken echt niet dit rare slappe gedoe, je laat toch niet zomaar een jongen naast je slapende vriendin kruipen?
Alle reacties Link kopieren
Minder zuipen volgende keer.
Grow up.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
04-05-2019 19:23
Het meisje was bij een vriendin thuis en ging bij een vriendin, alleen, in bed liggen.
Als je bij een vriendin in bed gaat liggen slapen in welke toestand dan ook verwacht je niet dat er een jongeman in je bed komt liggen, en dat het dan je eigen schuld is dat je dan niet weet wat er gebeurt.
Er zijn ook mensen die zware slaapmedicatie gebruiken en die zouden volgens dit idee dan dus nooit ergens kunnen logeren, en thuis met een kuisheidsgordel en alarm op de deur moeten gaan slapen want ojee je zou in je slaap weleens een uitnodigend geluid kunnen maken.

Het was niet dat ze ladderzat ala the accused in een bar stond te dansen, maargoed volgens vele vrouwen hier vraag je er dan ook om.
Stel dat die jongen nu hier een topic zou openen met het volgende verhaal:

Ik was ladderzat, en ik mocht gelukkig bij een vriendin slapen. Ik crashte op een bed waar haar vriendin lag. Ik weet niet wat er verder gebeurd is, maar ik heb wat gekreun gehoord maar ik herinner me niets.

Zouden wij niet evengoed tegen hem zeggen "wat een domme lamlul ben jij, om zoveel te drinken dat je controle verliest en niet eens meer weet wat je doet. Met mogelijk zelfs een verkrachting tot gevolg!!!! Hoe kun je zó stom zijn! Als zij jou aanklaagt en kan aantonen dat er sprake was van conceptie en jouw dna wordt aangetroffen, dan hang je. Wie z'n kont brandt, moet op de blaren zitten! Moet je maar niet zoveel zuipen!"

Begrijp je?
Peachesandpotatoes schreef:
03-05-2019 12:30
Deze jongen heeft het lafste van het lafste gedaan: gewacht tot jij kwetsbaar alleen in een kamer lag terwijl hij wist dat je dronken was. Het lijkt me dat je niet tot seksuele handelingen in staat bent geweest als je zo van de wereld was. Ik denk echter wel dat je iets aan je lichaam zou hebben gemerkt misschien? Je kan ook gekreund hebben omdat hij je verplaatste bijvoorbeeld. Heel vervelend voor je dat dit gebeurd is,

Wat jouw date betreft: als hij het verschil niet kan zien tussen zelf contact zoeken met een andere man en iemand die zich ongewenst aan jou opdringt terwijl jij braaf op bed ligt, dan is hij het misschien niet waard om je druk over te maken.

Ben het overigens eens met de meeste mensen: niemand mag aan jou komen tenzij je daar toestemming voor geeft. PUNT.
Was je erbij of zo? Wat een aannames..

TO, uiteraard mag niemand misbruik maken van een ander, maar als je jezelf willens en wetens in een situatie brengt waarin je niet meer in staat bent je ook maar iets te herinneren dan vind ik echt niet dat de schuld bij een ander ligt. Daarnaast weet je ook niet of hij gedronken heeft en of er überhaupt iets gebeurd is.

Wijze les, stop met drinken.
permis schreef:
30-04-2019 22:42
Omgekeerde wereld dit.
Vrouwen, blijf ten alle tijde nuchter en alert. Dat is nodig.

Kots.
Volgens mij leef jij in de omgekeerde wereld. Wat is er mis met nuchter en alert blijven? Of in elk geval zorgen dat je nog weet waar je mee bezig bent? Ik vind het zo kansloos dat mensen weigeren om eens kritisch naar hun eigen gedrag te kijken en bij voorbaat al roepen dat anderen vooral rekening met hen moeten houden.

Niet enkel in gevallen als dit hoor, ik ken ook een stel dat gaat zitten zuipen (en regelmatig ook blowen) wanneer de kinderen op bed liggen. Er zal maar iets met je kind gebeuren, handel je dan nog adequaat? Met je bezopen kop naar de HAP rijden? Ik kan daar heel boos om worden.
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 05-05-2019 00:20
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Peachesandpotatoes schreef:
03-05-2019 12:30
Deze jongen heeft het lafste van het lafste gedaan: gewacht tot jij kwetsbaar alleen in een kamer lag terwijl hij wist dat je dronken was. Het lijkt me dat je niet tot seksuele handelingen in staat bent geweest als je zo van de wereld was. Ik denk echter wel dat je iets aan je lichaam zou hebben gemerkt misschien? Je kan ook gekreund hebben omdat hij je verplaatste bijvoorbeeld. Heel vervelend voor je dat dit gebeurd is,

Wat jouw date betreft: als hij het verschil niet kan zien tussen zelf contact zoeken met een andere man en iemand die zich ongewenst aan jou opdringt terwijl jij braaf op bed ligt, dan is hij het misschien niet waard om je druk over te maken.

Ben het overigens eens met de meeste mensen: niemand mag aan jou komen tenzij je daar toestemming voor geeft. PUNT.
Was jij erbij ofzo?
Hoe weet jij nou wat die jongen deed en dacht? TO weet het zelf niet en weet ook niet eens óf er iets gebeurd is.
Ik vind het heel rot voor TO dat ze zich nu zo voelt, maar het 'lukraak' beschuldigen van mensen gaat haar niet verder helpen. Helaas is de consequentie van teveel zuipen dat TO dus niet zeker weet of ze aangerand of verkracht is of dat er gewoon helemaal niets gebeurd is. Ze had naar de huisarts kunnen gaan, maar daar is het nu ook te laat voor lijkt me.
19-Femke-86 schreef:
05-05-2019 00:20
Was jij erbij ofzo?
Hoe weet jij nou wat die jongen deed en dacht? TO weet het zelf niet en weet ook niet eens óf er iets gebeurd is.
Ik vind het heel rot voor TO dat ze zich nu zo voelt, maar het 'lukraak' beschuldigen van mensen gaat haar niet verder helpen. Helaas is de consequentie van teveel zuipen dat TO dus niet zeker weet of ze aangerand of verkracht is of dat er gewoon helemaal niets gebeurd is. Ze had naar de huisarts kunnen gaan, maar daar is het nu ook te laat voor lijkt me.
Maar ook al was ze naar de huisarts gegaan, dan is er nog steeds geen enkel bewijs van verkrachting/aanranding/misbruik.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
05-05-2019 01:00
Maar ook al was ze naar de huisarts gegaan, dan is er nog steeds geen enkel bewijs van verkrachting/aanranding/misbruik.
Dat is waar.
Suzan_1991 schreef:
05-05-2019 01:00
Maar ook al was ze naar de huisarts gegaan, dan is er nog steeds geen enkel bewijs van verkrachting/aanranding/misbruik.
Nou ja er zijn verkrachtingspecifieke verwondingen dus dat kunnen ze er wel uithalen. Als deze verwondingen er niet zijn kan het alsnog verkrachting zijn, of vrijwillige seks of er was gekreun omdat ze probeerde op te staan maar te dronken was om uit bed te komen.
iones schreef:
04-05-2019 19:11
ís er dan sprake van verkrachting?
Kunnen we niet evengoed spreken van "lukraak beschuldigen van verkrachting"?
Wat als die vriend nou zélf te zat was om überhaupt iets te kunnen doen? Dan is er toch niets gebeurd?

En nogmaals, het is heel dom om zóveel te zuipen dat je jezelf niet meer onder controle hebt. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.
De eigen verantwoording BLIJFT bestaan! Het is namelijk een keuze om zoveel te zuipen met dergelijke gevolgen van dien.
Aan keuzes zijn consequenties verbonden en welke dat zijn of welke dat kunnen zijn, dat wéten we allemaal!
Gek dat je dat uit mijn reactie haalt waarin ik zeg dat ik het een heel lage actie vind en aangeef dat ik geen zin heb in alweer die drie forummers die een keer een cursus bij rechten hebben gevolgd en er als de kippen bij zijn om met wetsartikelen te komen wapperen. En ja, als TO hem zou beschuldigen van verkrachting zou dat heel kwalijk kunnen zijn als er niks gebeurd is. Ik wist niet dat ze dat van plan was.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
05-05-2019 14:14
Nou ja er zijn verkrachtingspecifieke verwondingen dus dat kunnen ze er wel uithalen. Als deze verwondingen er niet zijn kan het alsnog verkrachting zijn, of vrijwillige seks of er was gekreun omdat ze probeerde op te staan maar te dronken was om uit bed te komen.
Maar daar heeft TO het niet over. Als ze die had gehad. Had ze het wel verteld
lilalinda schreef:
05-05-2019 15:49
Maar daar heeft TO het niet over. Als ze die had gehad. Had ze het wel verteld
Precies, er is niets dat haar gedachten ondersteunt, ze heeft waarschijnlijk liggen neuken en voelt zich bezwaart omdat haar vriendin mee heeft kunnen genieten en ze er nu niet meer kan beweren dat er niets gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
05-05-2019 00:19
Volgens mij leef jij in de omgekeerde wereld. Wat is er mis met nuchter en alert blijven? Of in elk geval zorgen dat je nog weet waar je mee bezig bent? Ik vind het zo kansloos dat mensen weigeren om eens kritisch naar hun eigen gedrag te kijken en bij voorbaat al roepen dat anderen vooral rekening met hen moeten houden.

Niet enkel in gevallen als dit hoor, ik ken ook een stel dat gaat zitten zuipen (en regelmatig ook blowen) wanneer de kinderen op bed liggen. Er zal maar iets met je kind gebeuren, handel je dan nog adequaat? Met je bezopen kop naar de HAP rijden? Ik kan daar heel boos om worden.
Helemaal mee eens. Ik vind dat iedereen z'n kop erbij moet houden en dus niet te veel moet zuipen. Niet alleen vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
05-05-2019 15:29
Gek dat je dat uit mijn reactie haalt waarin ik zeg dat ik het een heel lage actie vind en aangeef dat ik geen zin heb in alweer die drie forummers die een keer een cursus bij rechten hebben gevolgd en er als de kippen bij zijn om met wetsartikelen te komen wapperen. En ja, als TO hem zou beschuldigen van verkrachting zou dat heel kwalijk kunnen zijn als er niks gebeurd is. Ik wist niet dat ze dat van plan was.
Ik haal helemaal niets uit jouw reactie. Hoe kom jij erbij?
Ik wil je alleen andersom laten denken, dat is alles.
Dat het heus niet alleen van een vrouw stom is als ze zich totall los zuipt maar evengoed van een man. En dat ze in beide gevallen voor onverantwoordelijk gehouden worden, dat dit niet alleen voor vrouwen geldt. Dat wou ik duidelijk maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven