!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
o, kabouter wat vervelend dat tessa zoveel tijd tussen het poepen houdt! En laxeermiddel lijkt me ook niet fijn. Helpt vezels eten voor die kleintjes? Bij Fv heb je wel speciale voeding voor baby's die moeilijk poepen.

Bokito: poets ze!

Ringel: ik geniet ook iedere ochtend van de zonsopkomst maar kan daarna niet meer slapen.

Wat fijn dat de receptie goed verliep! Hopelijk gaat het bij Skoempie ook zo.

Even lunchen (lekker kroketje), tot zo
het slapen met freek op 1 kamer ging vannacht wel beter dan de vorige keer. Ik kan me beter voor zijn geluidjes afsluiten. hij heeft om 2 uur voeding gehad en daarna geslapen tot 7.

Hij is beduidend onrustiger dan thuis maar dat kan wel door andere oorzaken komen.... Ik heb bewust geprobeerd om rustig en geduldig iedere keer weer naar boven te komen en houd het ritme van thuis aan. Gister heeft hij een behoorlijke poos niet geslapen en dat gebeurde vanmorgen weer bijna maar gelukkig is hij nu toch stil. Wordt tussendoor wel vaker wakker en slaapt dan weer in als ik speentje breng.

om half 3 is het pas weer flesjestijd.

hier helaas alleen maar regen, dus niet wandelen, zo jammer!
He Floor, hou es op met je kroketje.. Heb ik ook wel zin in nu.. Ik ga nu snel poetsen, ze is nu ff stil boven. Dan boodschappen halen en vanavond........... (zal ik vertellen wat ik ga doen? heb al oppas geregeld, jullie moeten eerst beloven niet te gaan lachen, het is TE erg eigenlijk maar meer een soort 'traditie'...)
Konela, wij hadden dat ook toen we over gingen op 5 flesjes, maar ineens wilde ze wel wat meer en nu krijgt ze dus 5x 150 en dat gaat goed. Wel vol trouwens hoor, met maken, maar dan gieten we hem weer af tot 150. (jij had toch ook dodie flesjes?)

Whaha ik lach me rot om jullie! Heerlijke pantoffels allemaal! Ik heb deze ook eigenlijk al iets te lang..

Hhmm, nou ben ik weer vergeten waar ik op wou reageren..
wij hadden dat van het overgaan van 6 naar 5 flessen ook konela. De maag moet wennen aan grotere hoeveelheid. Wij hebben het gewoon een beetje op gevoel gedaan. eerste paar dagen overdag een flesje meer doen. Die extra fles werd bij ons steeds kleiner en de andere flessen steeds groter.

Ik heb 4 dagen erover gedaan voordat ik geen melk meer weg hoefde te gooien.

Succes ermee!
sjaan: je maakt me erg nieuwsgierig!!!
Ohja weet t weer nu:

Frans, geen wasknijpers?? Wij hebben er tenminste nog 15. Speciaal gekocht voor kraamhulp..

RIngel, wat een mens zeg, kijk, daar ben ik nou bang voor. Dat ik ook zo een mens krijg en ik ben niet zo goed in afwimpele of nee zeggen..

Mara/konela, fijn dat de hondjes het zo goed doen! En de kat van barrel (?) ook!!

Ohja, stinkscheten kan ze ook. Gister was het rond 16.00 poepfestijn. Ik rook wat, dus luier verschonen. Zit er idd (groene, is dat normaal) poep in. En ineens werd haar gezicht ROOOOOOD en ja hoor.. al te laat, maar het spoot dus op de gordijnen. Toen de volgende fletsj tegengehouden met een hydrofiel. Gelukkig kwam vriend net thuis en kon ie ff helpen. Dus ik zeg/vroeg hem de hydrofiel en romper en waskussenhoes even in de week te zetten. Heeft ie heel letterlijk gedaan en niet eerst even af/uitgespoeld.. Gatverdamme zeg, dat wist ik dus niet en toen ik het ging spoelen om daaarna in de machine te doen greep ik lekker in die smerige poeptroep.
Ja Konela, komt goed dus. Floor had het ook en wij ook! Idd, ongeveer 5 dagen over gedaan hier!

Floor.. Ik ga naar de BINGO van de volleybalclub (het staat in wit hoor, anders vind ik het voor mezelf zo confronterend..
Sjaan niet om voor te schamen. Is toch hardstikke gezellig.

Je moet er wel melig voor zijn en met een leuk stel mensen.

Dit jaar de kerstbingo gemist van het werk. Niet helemaal lag een verdieping lager in het ziekenhuis ivm de zwangerschap. Jammer dat ik de bingo kaarten niet bij had want het geluid stond zo hard dat ik de nummers kon mee afstrepen.

Ik krijg nu wel weer een flashback van alles wat er tijdens de opname gebeurt is. ( zie bevallingsverhalen op hyves)
geniet nooit met mate
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Sjaan, wel om je voor te schamen, HAHA Maar als het gezellig is maakt het toch niet uit

Lekker trouwens je poepverhaal . Haha en je man die letterlijk de vieze poepzooi in een emmer gemiklt heeft. Haha dat heeft de mijne wel eens met kots gedaan, toen was ik ook aangenaam verrast toen ik ging uitspoelen.

Hier zit ik nog op 6/7/8/ voedingen. 5 lijkt mij ook wel lekker eerlijk gezegd, maar ja. Helaas kan ik het er niet inproppen. Gelukkig drinkt hij wel redelijk snel, zo'n 20 minuutjes (behalve snachts helaas).

Balen is dat trouwens als je na de eerste voeding niet meer kan slapen. Ik heb er nu geen gelegenheid voor ivm rondspringende peuter. Maar bij Milena had ik het ook. Vooral ook vaak tussen de nachtvoeding en de eerste voeding, zo irritant.

Floor, is het bij jullie nu beter weer? Hier wel gelukkig! Al de hele dag regen, maar nu even een zonnetje. Man (jeujj is weer thuis!)en Mileen zijn ook meteen naar buiten. Ik zit nu te wachten tot Bojan gaat schreeuwen om eten.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wacht maar tot ik met één of ander mega-apparaat thuiskom.. Jaloers dat je dan bent... Een vriend van ons had vorig jaar al 4 beurten bingo maar zat niet op te letten, waardoor hij de beertender mis liep...

Misschien hebben ze nog wel zo'n IQ ding tussen de prijzen staan?
Haha leuk toch bingo! Het is sowieso wel lekker om er even uit te zijn toch?

Wij zitten inmiddels ook op 5 flessen. Meisje slaapt, net als Veerle ongeveer, vanaf half 8 's avonds tot rond 2 uur 's nachts en dan weer tot half 7/7 uur. Dit is ook sinds ongeveer 2 dagen en ze drinkt overdag niet meer dan voorheen, maar zal inderdaad wel even aankijken of ze hongeriger wordt. Dan doe ik wat meer in de fles. Zit nu op 5x 150 cc. Meisje weegt ook al 5 kilo

Yes!! Ik heb meisje in bed gekregen haha. Zodra ik zag dat ze een beetje moe werd (geeuwen) heb ik d'r in bed gelegd. Toen begon ze na een aantal minuten te huilen. Erheen gegaan, even opgepakt en gekalmeerd en toen meteen weer in bed gelegd. En ze ging slapen!! Jippie Nu nog afwachten of het de volgende keer weer lukt...
Oke, 5 voedingen per dag kan ik voorlopig nog wel even vergeten. Is ook niet erg, hij is nog maar 3,5 week oud. Dus hij krijgt gewoon weer op verzoek, want anders is het huilen geblazen en dan kan mijn moederhart niet aan. Misschien overdag wat korter op elkaar en s'nachts toch 4 a 5 uur ertussen? Hij is erg onrustig vandaag, ligt nu weer op het bankkussen te slapen.

Heb nu al spijt trouwens dat ik met speentje ben begonnen. Hij kan nu al niet meer zonder. Hij laat hem nog wel eens vallen, ondanks de pielestok, en dan duurt het amper een minuut en dan is het huilen, tot ik het weer in z'n mondje stop. Kan ik vannacht steeds bed uit om speen in te doen...:(

Maar als hij er lekkerder van slaapt...

Sjaan, is die bingo ergens in Friesland?? Klinkt heel mutserig, maar ik ben er dol op, heb het jaren niet meer gedaan. Hoop voor je dat je wat wint.

Hier heb ik in de plannin, om het vanavond gezellig te maken in bed voor het eerst weer sinds maanden! ... net 3 kwartier met scheermesje aan de slag geweest in de douche... vriend weet het alleen nog niet.
Ik vind de bingo ook erg leuk.....en idd met een stel melige meiden (hoe Tina) errgu lachwekkend....m'n meoder heeft het steeds over vingerplanten bij de bingo en ligt dan steevast in een deuk.....

ga nu Fenna weer voeden...heeft net een lange tuk gedaan en heeft van papa eenflesje gehad met 100 ml, wat ik had gekolfd na de vorige voeding....heb ws erg veel melk dat ik er dan nog zoveel uit kan halen.....

doeggies!
Haha, Sjaan, wel laten weten als je wat hebt gewonnen hoor!

Skoemp, haha, fijn dat wij het eerder weten dan je vriend~...Hier nog niks van dat. Met Mila op de kamer gebeurt er zoiezo niks en ik ben 's avonds zo supermoe dat ik er ook geen zin in heb. En 's ochtends komen we niet in mekaars buurt voordat er tandengepoetst en gedouched is. En dan zijn er nog steeds die twee kinderen die rond halfzeven afgaan...

Mila heeft eindelijk haar speen in. Pfoeoe, ik ben aan het oefenen om op de momentend dat ze vrolijk is haar de speen te geven. Als ze boos is spuugt ze hem meteen uit namelijk. Nu ligt ze lekker in de sling tegen me aan met haar speen in en we hebben lekkere zweefmuziek opstaan om rustig te blijven
Ringel, heerlijk zeg, 9 uur er tussen!! Zou je de voeding van 20 uur nog een uurtje kunnen rekken? Want van 21 tot 6 lijkt me helemaal heerlijk...

Kabouter, wat moet dat een opluchting voor haar zijn geweest! 9 dgn niet poepen en dat in zo'n klein lijfje. Heerlijk dat het er uit is nu...

Bokito, huis schoon? Lekker is dat he, dan kan je echt ff door... (en op je gemak het forum bijlezen, hihi).

Sjaanie, schaam je, hahahaha. Nee grapje hoor, maar ik vind het wel errug grappig!!! Vind bingo ook echt leuk hoor, maar dan wel voor de lol, niet voor serieus zeg maar. Maar veel plezier en ik hoop dat je mooie prijzen wint. En opletten want bij valse bingo moet je altijd zo'n rot-opdracht doen he...

Veerle ligt een slaapje in de box te doen, vriend heeft een videofilm gehaald en de bitterballen zijn ook klaar. Lekker relaxen hier dus!
Even nog een vraag. Hoevaak hebben jullie baby's krampjes? Hier echt na elke fles. Tegen het einde begint ze te wringen en te huilen. Loopt rood aan, spartelen en wil zuigen op de tut. Geven we de fles (waar nog melk in zit) dan gaat ze huilen. Duurt echt wel 20 tot 30 min, ze ligt zo te kreunen en grommen... Weet niet of zo vaak normaal is?
Zooooo de meisjes liggen weer op bed, Lief is de duer uit en ik heb rijk voor me alleen. Al wordt ik wel gillend gek momenteel. Kan niks hebben qua geluid en daar gaan onze woordenwisselingen dan ook over. ik zet de muziek steeds zachter en lief vind het belachelijk...maar kan zo'n kakafonie aan lawaai op het moment echt niet hebben.....

Fenna heeft vandaag weer een flesje gehad en het ging goed.

en hoevaak en hoeveel krampje zijn normaal? geen idee eerlijk gezegd...hier is het met name op het eind van de dag...na een hele dag melk zeg maar, dat ze wat meer last van gas heeft. Ze krijgt het wel steeds makkelijker weg heb ik het idee. vandaag al 2 dikke poepluiers (geen live pooping :-D) nadat ze een scheet van minstens 5 seconden had gelaten.....
Zo wat een geklets allemaal. Gezellig hoor, maar erg veel werk om bij te lezen .

Iemand vroeg over poepvlekken. Wij hebben nu standaard een emmer met water bij de wasmachine staan. Overal waar een poepvlekje inzit gaatin die emmer en als de was gedraaid gaat alles van de emmer in de wasmachine. Zo deden we het bij zoon ook en eigenlijk zijn alle vlekken er uit gegaan. En als de zon schijnt lekker in de zon hangen, bleekt het er soms ook wel uit.

Zijligging. T moest de eerste 2 weken op zijn zij liggen en daarna op zijn rug. Maar bij C zei de kv zolang ze niet misselijk zijn legt ze ze gelijk op de rug.

Zolang ze tevreden is na de voeding en goed plast, poept en groeit krijgt ze genoeg Mararoulette. En zolang je na een voeding blijft kolven houd je de productie ook op gang. De borsten passen zich aan aan de vraag.

Geweldig de spuitluier verhalen. Hier had de stagiere in de kraamweek een enorme spuitluier, tegen de deur omhoog. Hilarisch. Ze had het nog nooit gezien, ach weer een leermomentje. Verder gaat het nog redelijk goed. Wel regelmatig de randjes van de romper vies, maar tot de oksel nog niet gelukkig.

Wat leuk dat sommige babys al lachen. Hier nog niet, soms heb ik wel het idee dat C wat contact zoekt, maar bewust lachen nog niet. Maar hij heeft nog 2 weken.

C ligt nog lekker bij ons op de kamer. T is met ongeveer 6 weken op zijn eigen kamertje gaan slapen. Cold turkey. En idd wel weer zijn bedje voorverwarmd voordat hij er in ging. Ik denk dat C langer bij ons op de kamer ligt. Hij slaapt heel stil, dus we hebben er geen last van en ik vind het wel makkelijk s nachts. Eruit takelen, voeden, verschonen en weer terugtakelen.

Ik heb met T ook aan babyzwemmen gedaan. Heerlijk. Ik zit er ook over te denken om met C te gaan zwemmen, maar met 2 kinderen is dat toch wat te lastig. Anders maar wachten tot dat T naar school gaat. Met T ben ik met 5 maanden begonnen en als ik om me heen keek begon het met een half jaar pas echt leuk te worden vind ik zelf. Dan gaan ze zelf meer doen.

Wat balen dat je in het gips moet Ringel. Hoop dat het daarmee wel opknapt want zo duurt het wel erg lang.

Goed dat je een doorverwijzing hebt Lein. Hopelijk geeft dat wat lucht.

Wat fijn dat mini zo opgeknapt is van de behandeling Fesa. Heerlijk dat ze zo blij is.

Felicitasdame. Dit keer expres de box van de Etos niet aangevraagd om haar. Wat een vreselijk mens was dat. Alles was handig en onmisbaar vond zij. Nou ik vond het alleen maar duur.

Wat zijn die regeldagen fijn he Barrel. Gelukkig is Merle weer helemaal tevreden.

Spannend dat Melle ws geopereerd moet worden Marianne.

Als vriend zulke opmerkingen over het huishouden zou maken Bokito dan is hier de poetsdoek, daar de stofzuiger en daar de dweil. Ook al ben ik de hele dag thuis, ik heb meer te doen dan het huishouden. En helemaal nu er een kleintje bij is die ook aandacht en voeding nodig heeft. Je hebt gewoon niet de tijd om alles spik en span te hebben, in elk geval niet altijd.

Fijn om te lezen dat sommige ook briljante acties hebben. Ik ben soms echt zooo blond.

Luiers. Meestal geabruiken we van de kruidvat en soms van pampers. Bevallen beiden prima.

Haha Frans verschonen met een knijper op je neus. Soms zou dat best wel een oplossing wezen.

Hoe gaat het nu met de bv, is Bojan al wat meer tevreden?

Wat zijn hier toch een paar slaapkopjes. Heerlijk zeg. Hier gaat het ook wel goed, maar C komt standaard nog om 3 uur. Maar als hij daarna weer om 7 uur komt vind ik het allang prima.

Haha dat is ook een manier om de was te drogen Konela.

Wat leuk Bluester een camper. Heerlijk vrij op vakantie gaan.

Elk voordeel heb z’n nadeel Skoempie. Zo ook de speen, maar daar ben je al achter gekomen . Hier wordt de speen soms opgevreten en een andere keer wil hij er niet aan.

Veel plezier vanavond Sjaanie. Gezellig hoor en als je bingo hebt wel hard roepen en snel naar voren lopen he .

Ik heb voor de kraamweek ook nieuwe pantoffels gekocht hoor en ook niet zonder reden :-S.

Hier de eerste week alleen gehad. Ging eigenlijk best goed. Maandag begon goed. Vriend had T geen luier omgedaan s nachts (mannen grrr) en werd dus nat wakker met als gevolg dat we voor 9 uur alle drie gedouched en gebadderd beneden waren. En voor half 11 had ik het huis aan kant. Ongelooflijk ik word nog een huisvrouw. Maar de rest van de dagen waren we niet zo vroeg hoor. C heeft maandag gelijk het lot van een tweede ondergaan. T gaat elke 2 weken een uurtje naar het verzorgingstehuis om activiteiten te doen met de bejaarden daar. Dus maxicosi in maxicosi uit maxicosi in maxicosi uit. Maar hij sliep de hele tijd door. Ideaal.

Dinsdag T lopend naar de psz gebracht. Het was zulk heerlijk weer. Nu nog even aan wennen dat we toch wat meer kwijt zijn om op stap te gaan en ik ben al van het laatste moment. Maar T was wederom gewoon op tijd.

Donderdag heeft C zijn eerste flesje gekolfde melk gehad. Het super, hij dronk heel rustig zijn flesje leeg. Hoeveel melk doen jullie trouwens in het flesje. Als ik de richtlijn zou volgen zou er nu ongeveer 130 in moeten, dus ik had er 150 ingedaan. Maar dit had hij schoon op. En toen ik kolfde (had normaal om half 10 gevoed en nu half 11 gekolfd) had ik een aventfles van 260 tot de nok gevuld en er kwam nog wel meer uit. Man ik voelde me wel een melkkoe hoor. Maar dat zit nu mooi in de vriezer en er is weer een beginnetje van de voorraad.

Oh er wordt iemand wakker dus ma kan weer in bedrijf.
Fijn dat het zo goed gaat jannes!

Hier vanaf half 4 mooi weer, toen 1,5 uur gelopen met Freek, schoonvader en de hond. Heel fijn!

Skoempie: ben benieuwd of de eerste keer na de bevalling een succes was. Je hebt je in ieder geval goed voorbereid.

Fesa: ik hoop dat het bedbeleid zo door kan gaan.

Freek is om 18 uur in bad gegaan, het grote bad. hij maakt dan echt de beenslag met zijn benen. Daarna pyama aan en de fles en hij sliep vrijwel direct. heb het idee dat hij nu wel gewend is hier en dus kan ik hem morgen met een gerust hart achter laten als ik lekker naar Leeuwarden ga!

tot maandag denk ik, liefs Floor
Veel plezier Skoempie ;)

Floor wat heerlijk dat je zo lang kan wandelen! Ik wil het zodra het mooi weer is ook gaan doen,na het ontbijt lekker door de polder hobbelen. Maar is Freek dan wakker of niet? Vind het eigenlijk heerlijk dat zoontje gewoon in z'n eigen bedje slaapt. Maar 's middags kan ik niet wandelen omdat ik de oppaskids heb en zoon al uit bed moet plukken.(en dus ook niet eerder kan wandelen)

Veel plezier in Leeuwarden!

Doen jullie jullie baby's eigenlijk elke avond een pyama aan voor ze naar bed gaan? Zoontje slaapt gewoon nog in z'n kleertjes.

Sjaanie, hahahahaha heb me rot gelachen maar ben stiekum wel jaloers hoor! Geniet ervan!

Jannes allemachtig wat een melk heb jij zeg! Vannacht heb ik tijdens het voeden een flesje onder m'n andere borst gehouden omdat zoon steeds bijna stikt zo'n toeschietreflex heb ik (is ook errug pijnlijk) Kwam er gewoon 30cc uit zonder dat ik iets deed! En dat vond ik al veel!

Vriend had geloof ik wel door dat hij fout zat, was erg lief de rest van de dag!

Marianne veel sterkte alvast voor ma en di! Bij zoontje komt er alleen vocht uit als ik het schoon heb gemaakt, nadat het wondvocht is opgedroogd is het een soort korstje en komt er ook niks meer uit.

Maar begrijp ik het goed dat Melle eigenlijk niet in de planning stond?

Vandaag ook weer een minilachje van zoontje gekregen. Gister was m'n moeder de gelukkige, hij is nog niet erg gul hoor! Maar hij slaapt dan ook een eeuwigheid. Van 9 tot 1, drinken en dan tot 4 uur meestal weer slapen. Daarna weer drinken en dan moet ik koken dus is meneertje wel wakker ;) En dan om half 7 drinken en weer plat!

Heerlijk die verhalen over spuitbaby's... (zolang het die van mij maar niet is ;p Hier ook gifgroene poep. En zo'n 5 keer per dag. Gek hoor, dat de andere baby dan weer 1 keer in de week poept. M'n neefje had dat ook, en ook zó'n pijn... Zielig hoor!

Luikjes vallen dicht, ga lekker plat!

Ohja,hoe zit het nu met de klok die verschuift? Is het morgen om half 11 dan oude tijd half 12 of half 10? (jaja ben echt blond en nu snap ik er helemaal niks meer van...)
Jannes: Woooow dat is echt veel melk! Wel fijn, kun je mooi een voorraadje opbouwen. Ik vind het trouwens onwijs knap, volgens mij heb je echt op iedereen gereageerd! Dat lukt mij niet hoor... Petje af.

Bokito: De klok gaat vannacht een uurtje vooruit, dus als het half 11 is morgenochtend, is het eigenlijk half tien wintertijd. We raken dus een uurtje kwijt. Mijn ezelsbruggetje is altijd: In het VOORjaar gaat de klok VOORuit.
Bokito, hier sinds een paar dagen een pyama. Veerle haat aan- en uitkleden en vond het zo'n onzin haar steeds te verkleden. Maar heb haar de eerste weken ook vaak van die boxpakjes aan gedaan, daarin sliep ze makkelijk. Nu echt kleertjes (van de week bijv. een ribbroek en een vestje met capuchon) en dat lijkt me niet echt lekker slapen 's nachts, dus nu een pyama.

Goed dat jullie het zeggen van die klok! Zou dat glad vergeten.
@ kabouter, heftig zeg 9 dagen niet poepen en dan 1 meter poep.

Kan me voorstellen dat dat goed dwars heeft gezeten. Ik merk het al bij Merle als ze 1 dag overslaat.

@ Bokito, zo is het huis weer spik en span? Wat zal vriend blij zijn

Gifgroene poep? dat is toch als hij teveel voormelk binnenkrijgt??

Hier ook een mega (vervelende) tsr. echt zo'n rot branderig gevoel en dan komt er veeeel melk moet echt oppassen dat ik Merle niet helemaal onderspuit

@ Floortje, veel plezier in Leeuwarden. Is dat een leuke winkelstad?? Eigenlijk nog nooit geweest, ja 1x heel snel tijdens een bezoek aan de hogere hotelschool (maar vond het daar niets)

@Sjaanie, heb je wel in geheel in stijl je anita pak aangetrokken maarja ben benieuwd of je ons nog jaloers kan maken met al je gewonnen kados hihi

@ allemaal, hebben jullie allemaal stinkvoetjes???????

@ Skoempie, ik hoop dat jullie niet gestoord worden voor een speentje

@ Konela, wat een krampen. Hier eigenlijk heel weinig. Misschien verschil tussen KV en BV???
en inderdaad weer! een uur minder slapen. (alsof de nacht al lang genoeg was )

Krijg er wel een lekker kleurtje van in mijn gezicht. Helaas zijn dit alleen de wallen onder mijn ogen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven