Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 8 mei 2019 om 14:48
woensdag 8 mei 2019 om 14:48
Ik bedoelde napraat met 'hier'. Nog voordat er ook maar iemand weet waarom ze een ban heeft is het al niet eerlijk.Wilhetnietweten schreef: ↑08-05-2019 14:46Eerder het omgekeerde, er zijn er die haar volgen en elke mogelijkheid om te staffen, benutten.
woensdag 8 mei 2019 om 14:49
En dit dus. Ik kan het ook prima hebben, maar kan me voorstellen dat je er niet tegen(op) kunt. Maar negeer het dan gewoon en ga niet alles meteen staffen. Zo kinderachtig..AeonOfWinter schreef: ↑08-05-2019 14:45Neuh, maar ik kan haar directheid, humor en sarcasme prima hebben.
woensdag 8 mei 2019 om 14:55
Poppy_del_Rio schreef: ↑08-05-2019 11:45Nou ja, ik was toevallig ter plekke tijdens de klimaatmars en heb met eigen ogen de bizarre afvalberg gezien die de demonstrerende scholieren achterlieten in Den Haag. Grote groepen gingen ook nog eens eten bij de vleesgiganten Mac, BurgerKing en KFC, die op een kluitje zitten om de hoek van de Tweede Kamer.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 8 mei 2019 om 15:03
Ik heb het gelezen en wat mij betreft niets banwaardigs. Ze ging door op dezelfde voet als ze eerder in dat topic gepost had. En daar vonden nogal wat anderen van dat ze veel te hard was voor de jonge TO. Ik was het trouwens helemaal met haar eens.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 8 mei 2019 om 15:04
Ik vind Moire ook heel erg leuk (of misschien ken ik haar wel IRL en heb ik een pesthekel aan haar in het echt, who knows, dat is is het leuke van een anoniem forum).. maar heb haar nog nooit op iets shockerends kunnen betrappen. Als je niet tegen haar directheid en zwarte humor kan dan vind ik je maar een natte handdoek.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 8 mei 2019 om 15:12
Nou dit dus. Niet eens gelezen hebben maar oordeel al klaar. Heel apart.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 8 mei 2019 om 15:12
Dat moet wel, anders tovert ze ons om in een kikker.
Ik vind de zaken die ze post niet reden tot een ban. Maar als iemand maar vaak genoeg gestaft wordt, dan schijnt er geen noodzaak tot analyse te zijn.
woensdag 8 mei 2019 om 15:15
+1
woensdag 8 mei 2019 om 15:17
Ik vond het niet stafwaardig. Had een tandje minder gekund, dat wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 8 mei 2019 om 15:27
Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑08-05-2019 14:25Ik denk dat topic over dat broertje dat een halfbroertje bleek te zijn. Het viel me al op dat ze daar een paar keer gegumd was. Iemand kon blijkbaar niet tegen haar directe manier van mening geven.![]()
En slaat helemaal nergens op, want de rest zegt precies hetzelfde. Het is gewoon persoonlijk. Wees dan een vrouw en zeg Moi ik moet je niet.
Maar lachen wel, mensen betichten van kuddegedrag en dan zelf hetzelfde doen als er eenmaal iemand iets 'durft' te zeggen
woensdag 8 mei 2019 om 15:33
Erg is dat ja.
Een boel schaapjes (met van die zieltjes en teentjes). Lijkt ook wel of het steeds erger wordt.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 8 mei 2019 om 15:33
Hier loop ik ook wel ns tegenaan.
woensdag 8 mei 2019 om 15:38
Er was dus iemand in dat topic die dat wel deed. Die ging echt bizar op de man bij Moire en daar heb ik toen iets van gezegd. Maar ook die persoon is weer gegumd.
Viva wil gewoon geen discussie op haar discussieforum.
woensdag 8 mei 2019 om 15:38
Ik baal er zo van dat ik vaak denk ‘vast niet, want ik heb niets strafwaardigs gelezen’ en dat je er dan bij Moi elke keer achter komt dat je er naast zit. Dat ze wéér een ban heeft omdat de mods haar directheid en hardheid niet vinden passen in het lalaland van de internetredactie.
Het is zo lastig om niet in de val te trappen dat je zonder te weten waar de ban voor Moi voor is al roept ‘oneerlijk, wat een domme moderatie’, als dat toch echt élke keer uiteindelijk je oordeel is.
Dus: helaas, ik had het gelezen. En opnieuw zag ik geen reden voor een ban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.