Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

woensdag 8 mei 2019 om 13:33
Kwebbeltje91 schreef: ↑08-05-2019 12:48Dat heeft te maken met die verhaallijn op Instagram. (of volg je dat niet?)
Nee, ik vind vijf keer per week een half uur al erg genoeg

vrijdag 10 mei 2019 om 20:52
Het lijkt inderdaad op zo'n plastic ketjapverpakking.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 10 mei 2019 om 22:59
ja! nou, ik dacht het ook!
ik kon niet kijken vanavond, is Shanton afgefikt?
Don't cry, buy a bag and move on.

zaterdag 11 mei 2019 om 07:52
AustralieMoccachino schreef: ↑10-05-2019 23:46Lucas ging volgens mij naar die chick die zwanger is van hem.
Ik weet niet meer welk land dat was, maar zag je niet een shot van het geboekte vliegticket ofzo?
Don't cry, buy a bag and move on.
zaterdag 11 mei 2019 om 10:35
Hij gaat naar Valentijn (die zoon van Charlie en Nick). Het is een aparte verhaallijn naast gtst die je kunt volgen op Instagram. Het was blijkbaar nog niet verwarrend genoeg allemaalMoccachino schreef: ↑10-05-2019 23:46Lucas ging volgens mij naar die chick die zwanger is van hem.
Ik weet niet meer welk land dat was, maar zag je niet een shot van het geboekte vliegticket ofzo?

zaterdag 11 mei 2019 om 10:42
Het zou me niets verbazen als de familie Sanders weer wordt uitgebreid 
Een paar jaar geleden was er in de gtst-app ook een verhaallijn over Wiet. Die ging undercover en Martine bleek toen te leven. Martine kwam dus later ook weer in Meerdijk.
De kans is dus groot dat er weer wat oude familieleden terugkeren.. Het is een flinke leegloop geweest, en er verdwijnen nog 2 karakters. Blijft niet veel meer over

Een paar jaar geleden was er in de gtst-app ook een verhaallijn over Wiet. Die ging undercover en Martine bleek toen te leven. Martine kwam dus later ook weer in Meerdijk.
De kans is dus groot dat er weer wat oude familieleden terugkeren.. Het is een flinke leegloop geweest, en er verdwijnen nog 2 karakters. Blijft niet veel meer over

zaterdag 11 mei 2019 om 12:19
Lucas is naar zijn neef, gtst heeft een heel serie op instagram gezet.Moccachino schreef: ↑10-05-2019 23:46Lucas ging volgens mij naar die chick die zwanger is van hem.

zaterdag 11 mei 2019 om 12:20
zondag 12 mei 2019 om 09:05
Ja en ik vond nieuwe tijden al verwarrend genoeg. Syl die random in de koning kwam vertellen dat Laura oma zou worden, om vervolgens nooit meer iets van te horen. Bleek later dat dat meisje deed alsof ze zwanger was en er helemaal geen baby was, maar dat kon je alleen weten als je ook nieuwe tijden keek (wat ik niet deed). Na een tijdje vroeg ik me af waar die baby bleef, bleek er helemaal geen baby ze zijn. Verwarrend gedoe allemaal.
Ik volg gtst wel op insta, maar ben niet van plan deze verhaallijn te gaan volgen.

zondag 12 mei 2019 om 13:09
dinsdag 14 mei 2019 om 09:38
Nopedaenerys79 schreef: ↑14-05-2019 09:23en Amir bijna dood, jammer weer allemaal![]()
Ginny! gaat Linda de bak in?

woensdag 15 mei 2019 om 09:40
Ik ben (gelukkig voor mij) niet bekend met DIS, maar gaat dat wisselen van die identiteiten in het echt ook zo rap achter elkaar? Of gebeurt dat alleen in de Meerdijkse DIS-variant?
De huilscène van Linda op het politiebureau vond ik erg goed gespeeld.
Meestal blijven mensen in series beeldschoon als ze janken, maar Babette van Veen geeft er niet om. Dat vind ik gaaf aan haar.
De huilscène van Linda op het politiebureau vond ik erg goed gespeeld.
Meestal blijven mensen in series beeldschoon als ze janken, maar Babette van Veen geeft er niet om. Dat vind ik gaaf aan haar.