Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 mei 2019 om 18:10
Vals zeg, een plaatje plakken voor Marana.
Edit: Marana is zelf nog valser.
Wat een teleurstellingen toch.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 11 mei 2019 om 18:25
ik zal vast iets gemist hebben, maar wat bedoel je hiermee?Blondie456 schreef: ↑11-05-2019 18:19Geweldig ! Zo mooi deze plaatjes. Ik denk dat er misschien binnenkort wel sprake zal zijn dat er binnenkort weer een vliegtuig over A'dam vliegt met iets van Mouri.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 11 mei 2019 om 18:43
oh ja dat mag, maar krijg ik nog antwoord op mijn vraag?Blondie456 schreef: ↑11-05-2019 18:42Ik vind het plaatje van Marana echt geweldig en dat mag ik eerlijk zeggen op een forum. Je hoeft het op en forum niet met elkaar eens te zijn,
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 11 mei 2019 om 18:43
Grote meid hoor, een hele eigen mening.Blondie456 schreef: ↑11-05-2019 18:42Ik vind het plaatje van Marana echt geweldig en dat mag ik eerlijk zeggen op een forum. Je hoeft het op en forum niet met elkaar eens te zijn,
zaterdag 11 mei 2019 om 18:46
Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2019 18:45Er is iemand niet helemaal lekker aan het worden op de Zwangerpijler (ICSI op je 44e) .
Valt reuze mee.
zaterdag 11 mei 2019 om 18:47
Lees even terug wat Rosanna je vroeg. Hint: het is die zin met een vraagteken erachter.
zaterdag 11 mei 2019 om 18:49
Ik ben in dat topic afgehaakt toen RB zich ermee ging bemoeien, maar blijkbaar roept het heftige emoties op.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2019 18:45Er is iemand niet helemaal lekker aan het worden op de Zwangerpijler (ICSI op je 44e) .