tweede zoon wordt twee... cadeautips?
vrijdag 27 maart 2009 om 22:28
Onze jongste zoon wordt in april 2. Hoera.
Kleine cadeaus weet ik genoeg te vragen, het lijstje is gemaakt.
Maar: wat krijgt onze man van papa en mama?
Driewielers, buitenspeelgoed, duplo, auto's, keukentje, garage, houten trein, tentje etc... alles hebben we al.
Iemand nog een briljant idee? Het gaat dus om een groot cadeau
Kleine cadeaus weet ik genoeg te vragen, het lijstje is gemaakt.
Maar: wat krijgt onze man van papa en mama?
Driewielers, buitenspeelgoed, duplo, auto's, keukentje, garage, houten trein, tentje etc... alles hebben we al.
Iemand nog een briljant idee? Het gaat dus om een groot cadeau
zaterdag 28 maart 2009 om 21:23
Boeken krijgen ze hier ook eigenlijk alleen als cadeau met een verjaardag of sinterklaas oid.
Wel gaan we elke 3 weken naar de bibliotheek en zoeken daar ene paar boekjes uit.
Wat ik hier vooral veel tussendoor haal zijn puzzels. Dochter van twee is helemaal puzzelgek en maakt al puzzels voor kinderen van 4 jaar en ouder. Als ik geen nieuwe haal blijft ze tot in den treure de hele dag dezelfde (te makkelijke) puzzeltjes maken.
1 keer in de paar weken haal ik dus toch een nieuwe puzzel want ik wil die interesse wel een beetje stimuleren.
Verder weinig tips als julie al zoveel hebben. Die little tikes wagen vinden ze bij ons op de creche allemaal erg leuk en die kruiptunnel van Ikea lijkt me ook leuk.
Wel gaan we elke 3 weken naar de bibliotheek en zoeken daar ene paar boekjes uit.
Wat ik hier vooral veel tussendoor haal zijn puzzels. Dochter van twee is helemaal puzzelgek en maakt al puzzels voor kinderen van 4 jaar en ouder. Als ik geen nieuwe haal blijft ze tot in den treure de hele dag dezelfde (te makkelijke) puzzeltjes maken.
1 keer in de paar weken haal ik dus toch een nieuwe puzzel want ik wil die interesse wel een beetje stimuleren.
Verder weinig tips als julie al zoveel hebben. Die little tikes wagen vinden ze bij ons op de creche allemaal erg leuk en die kruiptunnel van Ikea lijkt me ook leuk.
zaterdag 28 maart 2009 om 21:24
Qua meisjes speelgoed: een poppen buggy is echt heel leuk op die leeftijd. Ik heb zelf twee dochtertjes maar mijn neefjes spelen er ook graag mee. Je kunt er poppen en speelgoed beesten in doen maar de jongens rijden ook graag met een lege buggy of doen er autos in. Bij de prenatal verkopen ze ook niet roze buggys.
zaterdag 28 maart 2009 om 23:16
quote:sosofie schreef op 28 maart 2009 @ 22:28:
Een broertje of zusje erbij, daar zitten we allemaal niet op te wachten, maar het was wel het origineelste idee van de dag. De pop, de buggy, de keuken, playmobil, heeft ie al.
We gaan voor de little tikes oplegger, lijkt me erg leuk. Ik scoor twee keer, mag ik door voor de keuken?
Een broertje of zusje erbij, daar zitten we allemaal niet op te wachten, maar het was wel het origineelste idee van de dag. De pop, de buggy, de keuken, playmobil, heeft ie al.
We gaan voor de little tikes oplegger, lijkt me erg leuk. Ik scoor twee keer, mag ik door voor de keuken?