tweede zoon wordt twee... cadeautips?

27-03-2009 22:28 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze jongste zoon wordt in april 2. Hoera.

Kleine cadeaus weet ik genoeg te vragen, het lijstje is gemaakt.

Maar: wat krijgt onze man van papa en mama?

Driewielers, buitenspeelgoed, duplo, auto's, keukentje, garage, houten trein, tentje etc... alles hebben we al.

Iemand nog een briljant idee? Het gaat dus om een groot cadeau
Een groot bed met favoriet figuur dekbed is ook leuk.
Krijtbord.
Ja, een broertje of zusje kado geven! Of is dat te duur?

*Is in melige bui*
Daar zijn ze wat laat mee, denk ik...of niet?
Ja, daar zit wat in Z. Hé, jammer zeg. Toch maar aan de little tikes vrachtwagen dan.
Trampoline

Winkeltje

Playmobil (handig, want altijd uit te breiden)

V-tech kinderlaptop

Werkbank/gereedschap

Lego (ook uit te breiden later)

Kasteel/ridders

Tuinhuisje
Een ballenbad
Boeken krijgen ze hier ook eigenlijk alleen als cadeau met een verjaardag of sinterklaas oid.

Wel gaan we elke 3 weken naar de bibliotheek en zoeken daar ene paar boekjes uit.

Wat ik hier vooral veel tussendoor haal zijn puzzels. Dochter van twee is helemaal puzzelgek en maakt al puzzels voor kinderen van 4 jaar en ouder. Als ik geen nieuwe haal blijft ze tot in den treure de hele dag dezelfde (te makkelijke) puzzeltjes maken.

1 keer in de paar weken haal ik dus toch een nieuwe puzzel want ik wil die interesse wel een beetje stimuleren.

Verder weinig tips als julie al zoveel hebben. Die little tikes wagen vinden ze bij ons op de creche allemaal erg leuk en die kruiptunnel van Ikea lijkt me ook leuk.

Qua meisjes speelgoed: een poppen buggy is echt heel leuk op die leeftijd. Ik heb zelf twee dochtertjes maar mijn neefjes spelen er ook graag mee. Je kunt er poppen en speelgoed beesten in doen maar de jongens rijden ook graag met een lege buggy of doen er autos in. Bij de prenatal verkopen ze ook niet roze buggys.
Een broertje of zusje erbij, daar zitten we allemaal niet op te wachten, maar het was wel het origineelste idee van de dag. De pop, de buggy, de keuken, playmobil, heeft ie al.

We gaan voor de little tikes oplegger, lijkt me erg leuk.
quote:sosofie schreef op 28 maart 2009 @ 22:28:

Een broertje of zusje erbij, daar zitten we allemaal niet op te wachten, maar het was wel het origineelste idee van de dag. De pop, de buggy, de keuken, playmobil, heeft ie al.

We gaan voor de little tikes oplegger, lijkt me erg leuk. Ik scoor twee keer, mag ik door voor de keuken?
Bij Ikea hebben ze een grappig koepeltentje, voor 6 €. Echt een grappig ding. Dochter van 2 vindt het in ieder geval erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven