tweede zoon wordt twee... cadeautips?

27-03-2009 22:28 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze jongste zoon wordt in april 2. Hoera.

Kleine cadeaus weet ik genoeg te vragen, het lijstje is gemaakt.

Maar: wat krijgt onze man van papa en mama?

Driewielers, buitenspeelgoed, duplo, auto's, keukentje, garage, houten trein, tentje etc... alles hebben we al.

Iemand nog een briljant idee? Het gaat dus om een groot cadeau
Als hij 'alles al heeft', waarom wil je dan persé een groot cadeau geven? Die druif heeft nog geen enkel besef van waarde. Dus waarom niet gewoon een klein cadeau, dat je wel kunt bedenken?
The time is now
Een drumstel!
Eens met Banba....

Waarschijnlijk vindt ie een doos met tissues nog het allerleukst.
Gewone fiets met zijwieltjes. Misschien voor nu nog iets te groot, maar dochter fietste er hier sinds ze 2 1/2 jaar was op.

Verkleedkleren

Aquaplayset

Niet groot, maar wel erg leuk, een kruiptunnel van Ikea.
quote:milo schreef op 27 maart 2009 @ 22:33:

Een drumstel!je kan talenten niet vroeg genoeg ontwikkelen
Inderdaad, iets kleins. Hebben wij ook gedaan, zoon heeft ook al van alles, en een beetje op zijn spaarrekening.

maar goed, cadeau-ideeen: puzzels, zijn hier favoriet.

Een voetbal, een stel van die kleine auto's. Klei is ook erg leuk.
Oh ja, een drumstel. Oom van zoon wilde weten of we dat een leuk cadeau vonden voor zijn verjaardag, eeeeeh nou nee!
Timmertafel (met kindvriendelijk gereedschap)

Mooi voorleesboek

Boek met naam van t kind erin

Zandbak

Fietsje

Schommel
Koop een boek. Zag nog geen boek in je opsomming staan.
.
Ik vind het best wel erg, dat je geen kadootje voor je zoon van twee weet. Is ie al zo verwend dat ie "alles" al heeft?

Jesus Christus, waar eindigt dit.
quote:Zamirah schreef op 27 maart 2009 @ 23:06:

Ik vind het best wel erg, dat je geen kadootje voor je zoon van twee weet. Is ie al zo verwend dat ie "alles" al heeft?

Dat, en ik vind het erg dat je niet in staat bent zelf iets voor je eigen bloedje te verzinnen.
quote:milo schreef op 27 maart 2009 @ 23:04:

Moet dan wel een groot boek zijn. Je hebt echt van die joekels van boeken!Encyclopedie ofzo?
.
Waarom moet het cadeau groot zijn? Omdat het van papa en mama is en dat hij dat zich dan nog herinnert als hij 18 is? Ik geloof dat mijn tweede kind van ons een memoryspel en duplo kreeg voor tweede verjaardag. Ze was er heel blij mee en speelt er heel veel mee.
Milo.... Overdrijf het niet zo. Een doos is genoeg, echt waar. Anders wordt dat kind overgestimuleerd.
Mijn tweede zoon wordt in april ook 2. Hij krijgt een loopfiets en een aquaplay-set.

Een poppenkast is ook leuk!
Ik zal wel uber-dom zijn, maar ik had me eigenlijk nooit beseft dat ouders hun hele kleine kinderen hele grote cadeaus geven voor een verjaardag. Daar hebben die kleintjes toch nog helemaal geen besef van? Waarom dan moeilijk doen om iets te verzinnen als kind alles al heeft en waarom moet het perse iets 'groots' zijn? Ik snap het niet.
Nou, mijn dochter was net twee, afgelopen kerst en reken maar dat ze het dondersgoed in de gaten had, al die kado's. Haar nichtje van een half jaar jonger, die besefte het dan weer net niet, maar die is ook een stuk suffer
Ach, komt denk ik doordat ik het mezelf allemaal niet meer herinner van vroeger. Weet alleen mijn hele coole rode driewieler nog, maar toen was ik iets ouder geloof ik.
.
.
Een loopfietsje? Duplo?

Volgens mij is het jochie blijer met 10 kleine cadeaus dan met 1 grote. Dus 10 kleine doosjes dulpo?
quote:milo schreef op 27 maart 2009 @ 23:59:

Het enige cadeau wat ik me van vroeger herinner is een bootje voor in de vijver. En nee, ik kon er niet inzitten en nee, er zat geen afstandsbediening bij. Gewoon een bootje aan een touwtje, maar leuk!Jij was van '33, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven