Als hij 'alles al heeft', waarom wil je dan persé een groot cadeau geven? Die druif heeft nog geen enkel besef van waarde. Dus waarom niet gewoon een klein cadeau, dat je wel kunt bedenken?
The time is now
Anoniem_17376
vrijdag 27 maart 2009 om 22:33
Een drumstel!
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 27 maart 2009 om 22:34
Eens met Banba....
Waarschijnlijk vindt ie een doos met tissues nog het allerleukst.
Anoniem_15025
vrijdag 27 maart 2009 om 22:39
Gewone fiets met zijwieltjes. Misschien voor nu nog iets te groot, maar dochter fietste er hier sinds ze 2 1/2 jaar was op.
Verkleedkleren
Aquaplayset
Niet groot, maar wel erg leuk, een kruiptunnel van Ikea.
Waarom moet het cadeau groot zijn? Omdat het van papa en mama is en dat hij dat zich dan nog herinnert als hij 18 is? Ik geloof dat mijn tweede kind van ons een memoryspel en duplo kreeg voor tweede verjaardag. Ze was er heel blij mee en speelt er heel veel mee.
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 27 maart 2009 om 23:15
Milo.... Overdrijf het niet zo. Een doos is genoeg, echt waar. Anders wordt dat kind overgestimuleerd.
Ik zal wel uber-dom zijn, maar ik had me eigenlijk nooit beseft dat ouders hun hele kleine kinderen hele grote cadeaus geven voor een verjaardag. Daar hebben die kleintjes toch nog helemaal geen besef van? Waarom dan moeilijk doen om iets te verzinnen als kind alles al heeft en waarom moet het perse iets 'groots' zijn? Ik snap het niet.
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 27 maart 2009 om 23:39
Nou, mijn dochter was net twee, afgelopen kerst en reken maar dat ze het dondersgoed in de gaten had, al die kado's. Haar nichtje van een half jaar jonger, die besefte het dan weer net niet, maar die is ook een stuk suffer
Ach, komt denk ik doordat ik het mezelf allemaal niet meer herinner van vroeger. Weet alleen mijn hele coole rode driewieler nog, maar toen was ik iets ouder geloof ik.
Volgens mij is het jochie blijer met 10 kleine cadeaus dan met 1 grote. Dus 10 kleine doosjes dulpo?
Anoniem_6491bdc7537f8
zaterdag 28 maart 2009 om 00:16
quote:milo schreef op 27 maart 2009 @ 23:59:
Het enige cadeau wat ik me van vroeger herinner is een bootje voor in de vijver. En nee, ik kon er niet inzitten en nee, er zat geen afstandsbediening bij. Gewoon een bootje aan een touwtje, maar leuk!Jij was van '33, toch?