Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:22
Ik bedoel dat ik vroeger dacht dat ze niks kon doen aan die simpelheid, maar nu denk ik steeds vaker dat ze bewust provoceert.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:24
Is “het” niet gewoon een kalende veertiger die een rol speelt?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zaterdag 11 mei 2019 om 21:33
Normaal weet ik nog wel wat nuance in de dingen te zien, maar wat ik de afgelopen dagen mensen heb zien schrijven durf ik wel te concluderen dat er momenteel twee type forummers rondwaren, de stem der redelijkheid en
.
Het verschil niet zien tussen een lollig grapje en een zeer ongepaste "mening". Bizar weer. Triest vooral. Als je je lol moet halen uit kwetsende opmerkingen maken, hoe leeg is je leven dan...
Het verschil niet zien tussen een lollig grapje en een zeer ongepaste "mening". Bizar weer. Triest vooral. Als je je lol moet halen uit kwetsende opmerkingen maken, hoe leeg is je leven dan...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:35
Die lol snap ik ook niet. De meeste mensen vinden het doorgaans toch best erg als ze een ander kwetsen.Kia•Ora schreef: ↑11-05-2019 21:33Normaal weet ik nog wel wat nuance in de dingen te zien, maar wat ik de afgelopen dagen mensen heb zien schrijven durf ik wel te concluderen dat er momenteel twee type forummers rondwaren, de stem der redelijkheid en.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:36
Dat had ik toen ze begon te vertellen hoe blij ze was dat Ajax verloren had. Dat soort dingen doen kinderen tot een jaar of acht. Dus óf enorm simpel, óf toch die kalende veertiger.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:40
Snap ik hoor ik denk er precies hetzelfde over.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:41
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:44
Mwah, gisterenavond was ik uiteindelijk niet heel genuanceerd meer. Ik werd oprecht pissig.
Ik hoop altijd maar dat ik met redelijkheid ergens een zaadje weet te planten en er ooit een punt komt waarop de ander denkt, goh, het is niet zo zwart-wit als ik dacht. Misschien is er ook nog een tintje grijs te bespeuren. En heeft de ander ook een punt. Of neemt iemand de moeite om het proberen te begrijpen, even écht te luisteren naar de ander en erover na te denken. Waarmee onze maatschappij weer wat mooier wordt.
Dankjewel
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:51
dat is prima, dan is het nu iig voor eens en voor altijd duidelijk wie je bent en waar je voor staatBlondie456 schreef: ↑11-05-2019 21:47Ik heb nog steeds lol en neem geen woorden terug omdat dat K..; Ajax heeft verloren.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 11 mei 2019 om 21:52
Jij bedankt! Ik bewonder je instelling en ik denk dat je in de meeste gevallen zo inderdaad verschil kunt maken. Redelijkheid wordt uiteindelijk met redelijkheid beantwoord. Alleen die twee van gisteravond, daar was echt geen kruid tegen gewassen. Ze doken als hyena's bovenop je...