Een tweede
zondag 12 mei 2019 om 13:14
Even een andere nickname aangemaakt....
Hebben we bewust gekozen voor 1 kind (die is nu 20 maanden en doet te geweldig) en opeens heeft mijn partner van een 2e gedroomd. En ik had van me afgezet dat 1 kind niet zielig is etc etc etc.
Maar nu maar eerst naar de huisarts want zwanger geworden via IUI en er waren wat complicaties. Het lijkt me fantastisch maar maak me ook zorgen. Want stel huilbaby of dit of dat en we hebben bijna geen familie.
Ik moet het gewoon even kwijt. Slaap er slecht van.
Hebben we bewust gekozen voor 1 kind (die is nu 20 maanden en doet te geweldig) en opeens heeft mijn partner van een 2e gedroomd. En ik had van me afgezet dat 1 kind niet zielig is etc etc etc.
Maar nu maar eerst naar de huisarts want zwanger geworden via IUI en er waren wat complicaties. Het lijkt me fantastisch maar maak me ook zorgen. Want stel huilbaby of dit of dat en we hebben bijna geen familie.
Ik moet het gewoon even kwijt. Slaap er slecht van.
zondag 12 mei 2019 om 13:25
Gatinmijnsok schreef: ↑12-05-2019 13:18Een tweede is ook net zo spannend als een eerste. En je weet nooit of je een huilbaby krijgt of niet. Gelukkig is er nog genoeg tijd om aan het idee te wennen.
Waarom zou TO aan het idee moeten wennen? Als ze niet wil, dan moet ze het gewoon niet doen.
zondag 12 mei 2019 om 13:48
Ik ben dan benieuwd waarom je een nieuwe nick aanmaakt. Ben je bang voor veroordelende reacties?
Het lijkt je dus fantastisch. Nou, ga er dan voor. En wat je uiteindelijk krijgt als baby zijnde, is altijd een verrassing. Dat was het bij je 1e ook en je denkt nu al na over een 2e,dus dat zal wel loslopen.
Het lijkt je dus fantastisch. Nou, ga er dan voor. En wat je uiteindelijk krijgt als baby zijnde, is altijd een verrassing. Dat was het bij je 1e ook en je denkt nu al na over een 2e,dus dat zal wel loslopen.
zondag 12 mei 2019 om 14:05
zondag 12 mei 2019 om 14:07
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 12 mei 2019 om 14:26