Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
alkemade schreef:
10-05-2019 18:22
Ik probeer woordenboekmakers al jaren ervan te overtuigen dat 'pyromaan' eigenlijk 'pyroman' moet zijn.
:bonk:
Later is nu
Sue-Heck schreef:
10-05-2019 19:19
Ik kan me anders een reclame van Ikea herinneren van 2 dames in bed en een kindje ernaast in een ledikant.
Of de reclame van de ns dat 2 dames elkaar wel zien zitten.
Laatst nog een reclame met een heren stel, weet even niet meer waar dat over ging, maar er is al aardig wat met homoparen aan reclames wat voorbij komt
Klopt, gelukkig wel.

Die van de asperges snap ik ook totaal niet. Steeds als hij langskomt denk ik 'hoe dan?'
Later is nu
Ergeren aan slecht acteerwerk bij de reclame van Bekam over het oversluiten van de lening. Gesprek tussen de bouwvakkers. Gruwelijk slecht geacteerd :| en dat terwijl het alleen maar een stukje tekst opdreunen is
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
12-05-2019 21:31
Ergeren aan slecht acteerwerk bij de reclame van Bekam over het oversluiten van de lening. Gesprek tussen de bouwvakkers. Gruwelijk slecht geacteerd :| en dat terwijl het alleen maar een stukje tekst opdreunen is
Nou die is inderdaad walgelijk,

Ben ook alweer helemaal klaar met die Ali B trouwens
Reclame van een of ander scheermesje waarbij de dame in kwestie het mesje een heel stuk over haar haarloos-gefotoshopte arm haalt, omdat haar oksel ook al volledig kaal is. Want stel je voor dat je vrouwenokselhaar laat zien, ohwee
Friezin71 schreef:
14-05-2019 19:50
Reclame van een of ander scheermesje waarbij de dame in kwestie het mesje een heel stuk over haar haarloos-gefotoshopte arm haalt, omdat haar oksel ook al volledig kaal is. Want stel je voor dat je vrouwenokselhaar laat zien, ohwee
Alle reclames voor vrouwenontharing zijn stom! Er is er eentje die er op neer komt dat je je niet langer hoeft te verstoppen als je een bepaald produkt gebruikt om je benen te ontharen :@@:
Want stel je voor zeg, de schaaaande als men een haartje ziet :evil:
Reclame van topbloemen, puur omdat het net moederdag is geweest en drie dagen later komt er wederom reclame voor moederdag. Beetje jammer dat dat niet klopt, verder een mooie reclame
Die reclame over verkiezingen met dat koor, ik zap echt weg als die langskomt. En die reclame voor een product voor de intieme zone met dat blokje voor haar gezicht. Daarbij, je moet daar helemaal geen zeep gebruiken, alleen water.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Friezin71 schreef:
14-05-2019 19:50
Er was een tijdje een reclame voor een opvouwbaar scheermesje. Zag je een vrouw op date in de wc-ruimte nog eventjes wat haartjes wegscheren.. :O @(
Echt..
Later is nu
De reclame voor de nieuwe ´kinder-cruesli´
Er zit een beer in mijn eten... en een...
Papa blij en ik vertrouw op papa
Snjókorn falla, á allt og alla
snjokorn schreef:
15-05-2019 06:20
De reclame voor de nieuwe ´kinder-cruesli´
Er zit een beer in mijn eten... en een...
Papa blij en ik vertrouw op papa
Ik vind hem ook stom maar in de lijn van de discussie op de vorige pagina is het wel een keer de vader die zorgt dat kind goed eet en niet de moeder. Dus daarom zie ik hem door de vingers.
In dat licht vind ik de Plus-reclame ook wel aardig. Een jongen die iedere keer naar z’n opa gaat en een bakje eten voor opa in de koelkast zet. Totdat opa op een dag niet op z’n plek zit en dan blijkt de tafel gedekt en gekookt te hebben om samen te eten.
Ik erger me aan die meid van Hollands Nieuwe. Zit bij de kapper en wil van kort naar lang haar (met roze punten). Ok, dat snap ik nog. Maar dan staat ze in het doel en dirigeert haar hele team om voor het doel te gaan staan om ze vervolgens weer uit elkaar te dwingen.

Zit met een mega bak popcorn in de bios en wenst dan een lullig bakje op de bank.

Mens, wat wil je nou eigenlijk?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Oplader schreef:
15-05-2019 09:45
In dat licht vind ik de Plus-reclame ook wel aardig. Een jongen die iedere keer naar z’n opa gaat en een bakje eten voor opa in de koelkast zet. Totdat opa op een dag niet op z’n plek zit en dan blijkt de tafel gedekt en gekookt te hebben om samen te eten.
Is die van Plus? Ja die is wel leuk. Met een leuk liedje erbij.

Dat kan ik in ieder geval beter pruimen dan het stemgeluid in die andere Plus reclames. Zo’n über vrolijke stem. Maar niet gewoon vrolijk. Het is op zo’n ingehouden manier. Net alsof hij aan het einde het liefst wou afsluiten met: Joepie!!!! Maar dat ze hem dat hebben verboden.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Belle73 schreef:
14-05-2019 22:06
Die reclame over verkiezingen met dat koor, ik zap echt weg als die langskomt. En die reclame voor een product voor de intieme zone met dat blokje voor haar gezicht. Daarbij, je moet daar helemaal geen zeep gebruiken, alleen water.
Uberhaupt alle reclames voor rprodukten voor vieze, stinkende, lekkende vagina's.
Alsof wij vrouwen smerige wezens zijn.
Wanneer komt er eens een hygieneproduct voor mannelijke geslachtsdelen op de markt?
AnAppleADay schreef:
15-05-2019 09:37
Ik vind hem ook stom maar in de lijn van de discussie op de vorige pagina is het wel een keer de vader die zorgt dat kind goed eet en niet de moeder. Dus daarom zie ik hem door de vingers.
Ik vond 'm ook pas na een paar keer vervelend. Die moeder die de broodjes smeert (met louter nutella) daarentegen :hamer:
Later is nu
amarna schreef:
15-05-2019 10:13
Uberhaupt alle reclames voor rprodukten voor vieze, stinkende, lekkende vagina's.
Alsof wij vrouwen smerige wezens zijn.
Wanneer komt er eens een hygieneproduct voor mannelijke geslachtsdelen op de markt?
Leuk voor beelddenkers :HA: :|
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Vera8 schreef:
15-05-2019 09:48
Ik erger me aan die meid van Hollands Nieuwe. Zit bij de kapper en wil van kort naar lang haar (met roze punten). Ok, dat snap ik nog. Maar dan staat ze in het doel en dirigeert haar hele team om voor het doel te gaan staan om ze vervolgens weer uit elkaar te dwingen.

Zit met een mega bak popcorn in de bios en wenst dan een lullig bakje op de bank.

Mens, wat wil je nou eigenlijk?
Daar gaat die reclame toch juist over? Dat je soms meer wilt en dan ineens weer minder (data) :proud:
de na gesynchronieerde reclame van de nutela reep met vader en dochter
Voetbaltv. Net zo geacteerd als Becam en dan komen ze ook nog na elkaar in een reclameblokje. :nut:

En Old Amsterdam; Elke dag staat de stad een uur stil. Voor de lunch. Echt?? Élke dag een uur lunchen? M'n baas ziet me aankomen...
Later is nu
Sue-Heck schreef:
12-05-2019 21:31
Ik geloof oprecht dat dit met opzet gedaan wordt. Hij is zo bizar slecht, dat je hem niet zo snel vergeet.
Dreamer schreef:
15-05-2019 19:54
Elke dag staat de stad een uur stil. Voor de lunch. Echt?? Élke dag een uur lunchen? M'n baas ziet me aankomen...
Hahahaha nou hier idem. Dat kost me dan elke dag een half uur verlof.
En daarbij lunchen we hier allemaal om de beurt vanwege de telefoon dus staat de stad dan blijkbaar een aantal uren stil :rofl:
Vera8 schreef:
15-05-2019 09:54
Is die van Plus? Ja die is wel leuk. Met een leuk liedje erbij.

Dat kan ik in ieder geval beter pruimen dan het stemgeluid in die andere Plus reclames. Zo’n über vrolijke stem. Maar niet gewoon vrolijk. Het is op zo’n ingehouden manier. Net alsof hij aan het einde het liefst wou afsluiten met: Joepie!!!! Maar dat ze hem dat hebben verboden.
:HA:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Marie-Antoinettexx schreef:
15-05-2019 13:43
de na gesynchronieerde reclame van de nutela reep met vader en dochter

"Aaaawww"

"Papa"

"Oeps"

Ja ... vreselijk.
Die Nutella-reclames zijn sowieso tenenkrommend met het ideale familieplaatje. En het ziet er altijd zo nep uit...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven