Meest irritante reclame - DEEL 2

woensdag 29 mei 2019 om 20:39
Ik zit regelmatig RTL XL terugkijken te kijken en daar vinden ze het schijnbaar een goed idee om mijn hele kijktijd tussendoor te verzieken met steeds dezelfde reclamefilmpjes. Dus ruim 10x en Anna wat voor behandeling staat er nu in de planning. Of een of ander joch met een drumstel die beweerd dat muziek zijn hele leven is

dinsdag 4 juni 2019 om 21:02
zaterdag 8 juni 2019 om 12:31
Staatsloterij, al die blije mensen, want ze hebben een staatslot gekocht, en de jackpot is zoveel miljoen. Nooit een vervolgfilmpje dat die blije meneer niet zo blij is omdat hij zelfs de inleg niet terug heeft.
(Niet echt ergernis, maar daar moet ik steeds aan denken bij die reclame)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zaterdag 8 juni 2019 om 14:20
Reclame voor wasmiddel (persil meen ik) dat moeder met dochter in de botsauto's ziten dan morst dat kutkind een hele beker chocolade milkshake over haar witte shirt.
Welke idioot gaat er dan ook met consumpties in de botsauto's?
Welke idioot gaat er dan ook met consumpties in de botsauto's?
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 22:55
0.66% gewijzigd
zaterdag 8 juni 2019 om 22:42
maandag 10 juni 2019 om 21:56
Vooral als ze 3of 4 maanden achter elkaar hetzelfde filmpje gebruikennlies schreef: ↑08-06-2019 12:31Staatsloterij, al die blije mensen, want ze hebben een staatslot gekocht, en de jackpot is zoveel miljoen. Nooit een vervolgfilmpje dat die blije meneer niet zo blij is omdat hij zelfs de inleg niet terug heeft.

Later is nu
maandag 10 juni 2019 om 21:59
Ja, vréselijke stem ..Kiiroitori schreef: ↑08-06-2019 22:54AAAAAARGGGHHH die mafklappers van ASR zijn weer terug, nieuwe reclame, oude concept met nepaccent
In het kader van "ik snáp de reclame niet" nomineer ik de Voltare-gel:
Vrouw geeft een grote (skippy?) bal aan man voor z'n verjaardag. 'Gaat ie leuk vinden' denkt ze genietend. Dan gaat hij er mee voetballen en is ze verbaasd, dat hij ermee speelt. (maar hij had geen pijn meer door de gel.. tuurlijk

Hoe
Wát
En vooral ook WAAAROM

Later is nu

dinsdag 11 juni 2019 om 00:05
Ik kan me ook niet voorstellen dat maar één puber daadwerkelijk huppelend naar beneden komt omdat de WiFi eruit ligt. Als ik zie hoe mijn neefjes en nichtjes reageren op of er wel WiFi is, dan denk ik ook erder dat er stevige krachttermen worden gebruikt.Familiemens schreef: ↑04-06-2019 21:02Haha ja dat deden mijn ouders ook wel eens (toen nog telefoontikken) geloof me dan werd er gevloekt vanachter de pc![]()
anoniem_643352ae1b975 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 00:06
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.22% gewijzigd

dinsdag 11 juni 2019 om 00:09
Blondie456 schreef: ↑08-06-2019 12:36Ik vind de staatsloterij ook een irritante reclame met die stomme dansjes en dat stomme muziekje erbij.
Ja vreselijk!! Op mij komen ze daardoor nog dommer over dan dat je statistisch mag verwachten van deelnemers aan loterijen, tenzij je graag vrijwillig belasting betaalt of zodanig onder druk wordt gezet omdat ze je postcode inzetten en je bang bent dat de prijs op jouw straat valt en jij de enige bent zonder lot... (ook al is de kans nog zo klein).
dinsdag 11 juni 2019 om 08:27
Je zal maar met iets voor school of studie bezig zijn en door die stomme aktie van je moeder is alles wegRotterdame010 schreef: ↑11-06-2019 00:05Ik kan me ook niet voorstellen dat maar één puber daadwerkelijk huppelend naar beneden komt omdat de WiFi eruit ligt. Als ik zie hoe mijn neeeefjes en nichtjes reageren op of er wel WiFi is, dan denk ik ook erder dat er stevige krachttermen worden gebruikt.

dinsdag 11 juni 2019 om 08:31
Dreamer schreef: ↑10-06-2019 21:59Ja, vréselijke stem ..
Vrouw geeft een grote (skippy?) bal aan man voor z'n verjaardag. 'Gaat ie leuk vinden' denkt ze genietend. Dan gaat hij er mee voetballen en is ze verbaasd, dat hij ermee speelt. (maar hij had geen pijn meer door de gel.. tuurlijk)
Hoe
Wát
En vooral ook WAAAROM![]()
Jaaaaa hahaha deze reclame is voor mij ook een raadsel

dinsdag 11 juni 2019 om 13:37
Nou!
Maar hee.. als je maar gezellig met z'n allen beneden koffie kunt drinken. (want ze even roepen is zó 2018, je gooit dat toch gewoon in de groepsapp

Later is nu

dinsdag 11 juni 2019 om 18:31
Ja die!! Ik erger me daar al tijden aan omdat het niet klopt.Dreamer schreef: ↑10-06-2019 21:59Ja, vréselijke stem ..
Vrouw geeft een grote (skippy?) bal aan man voor z'n verjaardag. 'Gaat ie leuk vinden' denkt ze genietend. Dan gaat hij er mee voetballen en is ze verbaasd, dat hij ermee speelt. (maar hij had geen pijn meer door de gel.. tuurlijk)
Hoe
Wát
En vooral ook WAAAROM![]()
Hoezo 'gaat ie leuk vinden'? Is het een soort BDSM-achtige relatie waarin ze elkaar pesten door cadeaus te geven waar ze niks aan hebben??
woensdag 12 juni 2019 om 16:49
Armani Code Absolut, een man en een vrouw ontwikkelen een foto waar ze zelf op staan terwijl ze van een dak af gaan springen. En het volgende moment rennen ze op dat dak met de foto in hun hand en springen weer ???
Ik snap hem niet.
Ik snap hem niet.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.