Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Goeiemorgen!

@TP:Weer genoten dus van Marco?? Mooi zo..kan me voorstellen dat het een duur geintje was

Ik heb gisteren nog even film gekeken, maar werd om 1u wakker..geen idee meer waar de film over ging..hahaha

Zometeen aan de rapporten..

En nog een vraagje: Is er hier iemand die op een appartement/flat woont en 1 kat heeft die niet naar buiten gaat??

Ik zou op zich graag een kat willen, maar ik weet niet of het heel verstandig is om 'm lang alleen te laten zitten..Verder heb ik ook een lichte allergie en nog 2 konijnen..

Ik kan namelijk een Noorse boskat krijgen....
Noorse Boskat. Mooie katten hoor!

Zelf heb ik 2 katten hier rondlopen op mijn appartement, alleen in de zomer komen ze weleens op mijn balkon maar voor de rest zitten ze binnen en dat gaat goed hoor. Ze nog wel jong dus nog erg actief en over het algemeen gaat het goed.

Weet alleen niet of het zo goed zal samengaan met een lichte allergie en 2 konijnen..... Reken op veel haren zeker met die dikke vacht die een noorse boskat heeft!
Goodmorning!!

Indi, marco was weer helemaal super!! Dacht dit keer, nu ga ik de mooiste nummers als videofimpje op m'n telefoon opnemen, kom ik huis, klinkt het voor geen meter, een hoop gekraak, baal ik wel van!! Had Rood, Ik leef niet meer voor jou, Margherita, Vlinder, Stop de Tijd, en Als alle lichten zijn gedoofd (was laatste nummer, en zó mooiiiii!!) gefilmd, maar dan had ik beter ipv filmen, wat meer foto's kunnen maken, want geluid is echt bagger!!

M'm vriendin heeft ook 2 noorse boskatten, en zij woont boven een winkel in hartje centrum, die komen alleen af en toe op dakterras, maar zijn voornamelijk binnen, en dat gaat prima!! Zijn wel hele mooie poezen trouwens!

Ik heb zelf een gewone rooie huis-tuin-en keuken kat, en woon ook op een appartement, maar die springt van het balkon op het muurtje, en dan istie beneden, dus die komt wel buiten, met als gevolg, dat er soms een boze buurman aan de deur staat, dat mijn kat in zijn tuin schijt ( lopen meer katten, maar hij weet zeker dat de mijne het doet! zucht) Beestje vind het heerlijk buiten, dus ga echt geen moelijke toestanden uitvoeren, zoals kippengaas voor de spijlen spannen, zodat ie niet meer van balkon af kan, was tip van andere buurvrouw, maar haar kat komt ook buiten, maar nee, de buurman weet zeker dat die van mij het is!! Hij zei er nog bij, als je op een bovenwoning woont, moet je geen kat nemen! Heet toch niet voor niks een huisdier, hou 'm dan ook binnen. Je snapt, érg gezellig!! hahaha.....Als hij de poort binnenkomt, en ik zit op balkon, niks zeggen tegen elkaar, je kent het wel...beregezellig! En dat alleen maar om zo'n poezebeestje....
@BE:Ik vind het erg moeilijk..de konijnen zitten alleen in een kamer en die kan afgesloten worden, dus dat is het probleem niet...

Ik vraag me af of het verstandig is dat zo'n beestje alleen zit.. en ik zit natuurlijk met mijn allergie..ik kan daar eventueel wel medicijnen voor gebruiken..

@TP: Hahaha...ik had dat toen ook bij Doe Maar..alleen maar krakende filmpjes

En wat een gedoe om die kat..

moet een kat niet gewoon naar buiten?? Ik zou 'm 's morgens natuurlijk ook naar buiten kunnen laten beneden en dan 's avonds weer naar binnen..geen idee of dat werkt. Heb overigens wel een balkon..

En joepie! ik heb al 5 rapporten af! Het tweede rapport gaat makkelijker dan het eerste. Ik ga weer even verder
He meiden!!! Even terug van weg geweest!.

Leventje behoorlijk in een achtbaan. Inmiddels geruild door oude werkgever naar nieuwe werkgever. Ontzettend leuk, ik kwam er achter hoe ik de gesprekken met klanten miste en eindelijk even geen spanning meer om me heen.

Wel helemaal kapot zijn na je werk dus trouw tussen 9 en 10 naar bed want mijn luiken vielen spontaan dicht.

Ik heb gister de brief in de brievenbus ontvangen. Hij mag me ontslaan. Wat er nu gaat gebeuren? wie zal het gaan zeggen.

Contact met ex is wel weer ok op het moment. Kan goed met hem praten en dingen doen, geen hoop meer op meer ( heel af en toe nog wel) maar tot op heden loopt dat op een vrienden niveau. Hij is niet verliefd op me, denkt het ook niet meer te worden maar doordat we zo met elkaar kunnen praten en leuke dingen met elkaar kunnen doen ( zelfde intresses) vind ik het lastig om los te laten zeg maar. In de tussentijd is het ook niet zo goed gegaan met mijn vader. Heeft steeds bloed in zijn ontlasting dus daar komt ie weer: Lekker ruk dus! Hij krijgt binnenkort een inwendig onderzoek en tot die tijd wachten we het weer af. Door me werk word ik wel weer wat zekerder, dat scheelt. Ik heb even de tijd voor mezelf genomen om alles op een rij te zetten. En ben nu dus druk bezig om weer beetje bij beetje de controle terug te pakken en alles over me heen te laten komen! Sorry dus dat ik even niet heb mee geschreven.To Indi: nog van harte meis met je B day!! Ik weet het wel laat maar wel gemeend!

To tp: Leuk van je date meis! Ik heb als het goed is donderdag 1! Ik vind het doodeng!

To xenia: Hoe is het gegaan met je audities en welke is het geworden.

To WM: Hoe is het met je huisje?

En de rest sorry hoe is het met jullie? Zoveel heb ik nog niet bij gelezen!

To vleermuis: salaris willen ze de laatste tijd weten steeds. Maar als je op een andere functie solliciteerd dan ben je ook meer waard vind ik! Mijn mening is wanneer je begint gewoon hoger inzetten. Je salaris tijdens je werk periode groeit namelijk niet zo hard en de kosten stijgen tegenwoordig de pan uit!
Hey Scorpia! Leuk dat je er weer bent! Je klinkt wel lekker relaxed over je nieuwe baan, maar dat met je vader... Sterkte! Hopelijk komt er niets al te ergs uit het onderzoek!

Indi, katten kun je binnen houden. Of je Noorse boskatten binnen kunt houden is een tweede. Ik ken iemand die haar NBkatten binnenhoudt, maar het schijnt in het aard van het beestje te zitten dat ze graag naar buiten willen. Als je dan toch graag een kat wil, dan zou ik een beestje uit het asiel willen waarvan het bekend is dat hij/zij niet naar buiten wil. Voordat een lieve kitten je huis volledig sloopt omdat hij zn energie niet kwijt kan.

Ik heb gisteren met huizen kijken ook erg gelet op of mijn katten naar buiten kunnen.
Hee Scorpia! Wat fijn om even wat van je te horen!! Je hebt het niet makkelijk gehad de afgelopen tijd..Sterkte met alles! En vooral met de toestand rondom je vader..dat lijkt me zenuwslopend! voor jou!

@Pop: Het gaat om een volwassen kat volgens mij..moet even info inwinnen

Ik zou sowieso geen kitten nemen..katten genoeg in het asiel..

En ik heb al 16 rapporten af! Nog 6 te gaan...
quote:Very Cherry schreef op 28 maart 2009 @ 09:04:

Volgens mij is veel erger om vrouwen, die zich serieus bedreigd en geintimideerd voelen niet te geloven, of niet serieus te nemen, dan een forummer die je graag mag, geband zien. Tuurlijk heeft elk verhaal twee kanten, maar je kan en mag niet voorbij gaan aan het feit dat div. vrouwen zich onveilig hebben gevoeld in het contact met Q, en daar vraagt niemand om.Echt jammer, omdat er af en toe nog best wat zinnigs uit kwam, uit die Q. Maar hij moet niet lopen kutten.@VC; lees mn post op het topic overig. Onder die vrouwen die achter Q aanhobbelden, zoals t binnenvallen op topics op zoek naar Q, hoorde jij ook.
Thanks, Ik ga het eerst even afwachten wat het onderzoek uitwijst. van uit daar kijk ik weer verder. Alles op zijn tijd heb ik me voorgenomen.

To pop: Spannend huizen kijken! Heb je al iets op het oog?

To Indi: Ja daar heb je gelijk in. Zat eerst zelf ook te kijken naar een kat maar even in de koelkast gedaan nu. Nu te druk met andere dingetjes. Ex heeft een maincoon! Ook super!!
Nou ik heb mijn zusje net gesproken..

De kat is van een vriendin van haar en is daar totaal niet op haar plaats..is heel bang door kinderen, 2 honden en een andere kat. Zit de hele dag boven en durft niet naar buiten..Plast uit frustratie op bed..

Moeilijk, moeilijk..ik ga er eens over nadenken..
Mn hart even gelucht in de Q-kwestie, dus nu even dag zeggen tegen mn vriendinnetjes hier!

zijn jullie niet vergeten de wekker 1 uur vooruit te zetten? rustig hier voor een zondagochtend zeg!

Scorpia: welcome back! heftige tijd voor je zeg! Sterkte met je vader, maar denk niet meteen het ergste. Mn beste vriend had hetzelde, is ook de medische molen ingegaan en de ziekte van Crohn s geconstateerd, heel vervelend maar niet levensbedreigend. Voor hetzelfde is het een ontsteking, dachten ze bij hem eerst ook nl.

Indi: ik zou geen kat nemen als je al 2 konijnen hebt. Is wel een heel dierenrijk voor een appartement en een boskat heeft idd veeeel haar. Als ik zie hoe mijn katten nu genieten van het buiten zin, vind ik t toch wel triest dat ze 3-4 jaar op een balkon hebben moeten vertoeven. Maar ja, je hebt ook katten die niet gewend zijn om buiten te komen.

Pop: hoe was de huizenjacht?
Hee Xen!! Lekker geslapen en hoe was het etentje en de film in het filmhuis???
@ Indi: Het zou natuurlijk ook erg zielig zijn als jij die NB Kat in huis neemt en lekker setteld bij jou en jij dan erg veel last van je allergie krijgt en de kat weer weg moet doen. En zoals al eerder aangegeven die NB katten zijn zo mooi omdat ze zo'n mooie vacht hebben en daar horen erg veeeel haren bij.
Heeyy Scorpia!! Wat leuk om weer wat van je te lezen! Rot zeg van je vader, hopelijk komt er iets uit het onderzoek.

En fijn dat je je wat zekerder gaat voelen door je baan.

Donderdag een date? Spannend joh! Ik was een hele week zenuwachtig voor date afgelopen vrijdag, maar heel gek, op de dag zelf helemaal geen last meer van, en vanaf het moment dat ik 'm zag ook niet, voelde me eigenlijk best relaxed.

Waar ken je 'm eigenlijk van, ook van RP?
Oeiiiii Indi, een kat die uit frustratie op bed plast, ik zou het niet eens meer willen! Kattenpis is namelijk een érg penetrante lucht, en krijg je maar moeilijk weg, hoeveel flessen allesreinigers of whatever er overheen gooit.....

Die van mij heeft weleens op zeil in de keuken, net voor de balkondeur gepiest, en heb het heel goed schoongemaakt, maar als ik net boven dat plekje sta, wil ik die geur nog weleens ruiken,achteraf denk ik dat ie dat toen deed, omdat de kattenbak niet goed schoon was....
Het eten was heeeeerlijk, een en al compliment, aanrader! Film was mooi, Milk met Sean Penn. Nog wat nagekletst/gedronken en rond 1.30 thuis. Lekker uitgeslapen. Vanmiddag komt vriendinnetjes langs, maar moet eerst nog giga-afwas wegwerken...ggggrrrr
Ik lees nergens dat Scorpia date heeft...of ben ik echt nog niet wakker?

Staat date 2 al bij jou in planning, TP?
Ik denk ook niet dat ik het moet doen..mocht ik een kat nemen, dan wordt het denk ik een asielkat en het liefst een oudje die niet gewend is aan naar buiten gaan en van heeeel veel knuffelen houdt
Nee..ik lees het ook nergens, Xen..

Ik dacht al dat het aan mij lag..
quote:Indi schreef op 29 maart 2009 @ 13:20:

Ik denk ook niet dat ik het moet doen..mocht ik een kat nemen, dan wordt het denk ik een asielkat en het liefst een oudje die niet gewend is aan naar buiten gaan en van heeeel veel knuffelen houdt Dat is idd de beste optie Indi, maar niet als vervanging van he? ...
Als vervanging van wat??...
wink wink...

hoe is het met je mailmijnheer?

Ik zou nooit een dier nemen als vervanging..ik ben een echte dierenliefhebber! ik zou het echt supergezellig vinden om een kat te hebben, maar ik ga niet over 1 nacht ijs

Met mijn mailmeneer gaat het wel goed denk ik..ik heb 'm donderdag voor het laatst een mail gestuurd en sindsdien niets meer gehoord...Ik weet niet of dat goed of slecht nieuws is..haha
mmmm denk toch eerder slecht, of hij moet excuus hebben: vakantie of ziekenhuis :-)

maar je was niet zo erg into him volgens mij...wel leuk maar meer ook niet toch?
Hoe weet je dat toch, Xen??

Het is een leuke meneer..maar ik krijg niet meteen een heel warm gevoel bij zijn mailtjes...het gaat een beetje over koetjes en kalfjes...Natuurlijk ken je elkaar niet, maar heb zo'n idee dat het ook wel anders kan

We wachten rustig af..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven