Meest irritante reclame - DEEL 2

zondag 12 mei 2019 om 18:25
Klopt, gelukkig wel.Sue-Heck schreef: ↑10-05-2019 19:19Ik kan me anders een reclame van Ikea herinneren van 2 dames in bed en een kindje ernaast in een ledikant.
Of de reclame van de ns dat 2 dames elkaar wel zien zitten.
Laatst nog een reclame met een heren stel, weet even niet meer waar dat over ging, maar er is al aardig wat met homoparen aan reclames wat voorbij komt
Die van de asperges snap ik ook totaal niet. Steeds als hij langskomt denk ik 'hoe dan?'
Later is nu
zondag 12 mei 2019 om 21:31

maandag 13 mei 2019 om 07:37
Nou die is inderdaad walgelijk,
Ben ook alweer helemaal klaar met die Ali B trouwens
dinsdag 14 mei 2019 om 19:55
Alle reclames voor vrouwenontharing zijn stom! Er is er eentje die er op neer komt dat je je niet langer hoeft te verstoppen als je een bepaald produkt gebruikt om je benen te ontharen

Want stel je voor zeg, de schaaaande als men een haartje ziet

dinsdag 14 mei 2019 om 22:06
Die reclame over verkiezingen met dat koor, ik zap echt weg als die langskomt. En die reclame voor een product voor de intieme zone met dat blokje voor haar gezicht. Daarbij, je moet daar helemaal geen zeep gebruiken, alleen water.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 14 mei 2019 om 22:30
Er was een tijdje een reclame voor een opvouwbaar scheermesje. Zag je een vrouw op date in de wc-ruimte nog eventjes wat haartjes wegscheren..

Echt..
Later is nu
woensdag 15 mei 2019 om 09:37
Ik vind hem ook stom maar in de lijn van de discussie op de vorige pagina is het wel een keer de vader die zorgt dat kind goed eet en niet de moeder. Dus daarom zie ik hem door de vingers.

woensdag 15 mei 2019 om 09:48
Ik erger me aan die meid van Hollands Nieuwe. Zit bij de kapper en wil van kort naar lang haar (met roze punten). Ok, dat snap ik nog. Maar dan staat ze in het doel en dirigeert haar hele team om voor het doel te gaan staan om ze vervolgens weer uit elkaar te dwingen.
Zit met een mega bak popcorn in de bios en wenst dan een lullig bakje op de bank.
Mens, wat wil je nou eigenlijk?
Zit met een mega bak popcorn in de bios en wenst dan een lullig bakje op de bank.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
woensdag 15 mei 2019 om 09:54
Is die van Plus? Ja die is wel leuk. Met een leuk liedje erbij.
Dat kan ik in ieder geval beter pruimen dan het stemgeluid in die andere Plus reclames. Zo’n über vrolijke stem. Maar niet gewoon vrolijk. Het is op zo’n ingehouden manier. Net alsof hij aan het einde het liefst wou afsluiten met: Joepie!!!! Maar dat ze hem dat hebben verboden.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
woensdag 15 mei 2019 om 10:13
Uberhaupt alle reclames voor rprodukten voor vieze, stinkende, lekkende vagina's.
Alsof wij vrouwen smerige wezens zijn.
Wanneer komt er eens een hygieneproduct voor mannelijke geslachtsdelen op de markt?
woensdag 15 mei 2019 om 10:22
Ik vond 'm ook pas na een paar keer vervelend. Die moeder die de broodjes smeert (met louter nutella) daarentegenAnAppleADay schreef: ↑15-05-2019 09:37Ik vind hem ook stom maar in de lijn van de discussie op de vorige pagina is het wel een keer de vader die zorgt dat kind goed eet en niet de moeder. Dus daarom zie ik hem door de vingers.

Later is nu
woensdag 15 mei 2019 om 10:27
Leuk voor beelddenkers

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
woensdag 15 mei 2019 om 11:36
Daar gaat die reclame toch juist over? Dat je soms meer wilt en dan ineens weer minder (data)Vera8 schreef: ↑15-05-2019 09:48Ik erger me aan die meid van Hollands Nieuwe. Zit bij de kapper en wil van kort naar lang haar (met roze punten). Ok, dat snap ik nog. Maar dan staat ze in het doel en dirigeert haar hele team om voor het doel te gaan staan om ze vervolgens weer uit elkaar te dwingen.

woensdag 15 mei 2019 om 19:56
Ik geloof oprecht dat dit met opzet gedaan wordt. Hij is zo bizar slecht, dat je hem niet zo snel vergeet.

donderdag 16 mei 2019 om 07:42
Hahahaha nou hier idem. Dat kost me dan elke dag een half uur verlof.
En daarbij lunchen we hier allemaal om de beurt vanwege de telefoon dus staat de stad dan blijkbaar een aantal uren stil

donderdag 16 mei 2019 om 13:15
Vera8 schreef: ↑15-05-2019 09:54Is die van Plus? Ja die is wel leuk. Met een leuk liedje erbij.
Dat kan ik in ieder geval beter pruimen dan het stemgeluid in die andere Plus reclames. Zo’n über vrolijke stem. Maar niet gewoon vrolijk. Het is op zo’n ingehouden manier. Net alsof hij aan het einde het liefst wou afsluiten met: Joepie!!!! Maar dat ze hem dat hebben verboden.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 22 mei 2019 om 12:39
Marie-Antoinettexx schreef: ↑15-05-2019 13:43de na gesynchronieerde reclame van de nutela reep met vader en dochter
"Aaaawww"
"Papa"
"Oeps"
Ja ... vreselijk.