Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jest schreef:
15-05-2019 20:39
Ah, de Barbie van de real life soaps! Ik dacht dat ze Barbie met drie cijfers bedoelden...

Ik dacht Barbie van Ken. :-D
RikM schreef:
15-05-2019 20:41
Ik dacht Barbie van Ken. :-D
Ik ben wel benieuwd hoe je die zó moet affakkelen dat het je een weekban oplevert...
Jest schreef:
15-05-2019 20:43
Ik ben wel benieuwd hoe je die zó moet affakkelen dat het je een weekban oplevert...
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Betty_Slocombe schreef:
15-05-2019 20:40
Ach, het is in het onderwijs toch al een tranendal.

Ik eet Eiskonfekt!
:hug:

Geniet van je chocolaatjes!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Star² schreef:
15-05-2019 17:01
Ze doet alsof ze werk zoekt in het onderwijs, maar volgens mij is dit dezelfde als die keer op keer komt schrijven hoe erg ze het onderwijs haat en iets anders wil. Zelfde gezellige manier van schrijven.

profile/385851/posts
Ik zoek ook werk in het onderwijs. Mag ook niet misschien?
Nous, feelsiteert! :cheers:
alkemade schreef:
15-05-2019 22:28
Ik zoek ook werk in het onderwijs. Mag ook niet misschien?
Liever niet nee.
Jest schreef:
15-05-2019 20:43
Hetzelfde als voor een waarschuwing of een van de andere tijdelijke bannen, gaat namelijk oplopend he? Het is maar net waar je staat op de strafladder.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 22:38
0.32% gewijzigd
Phineas schreef:
15-05-2019 20:35
Afbeelding
:rofl:
Blondie ik hoop dat jij nog meeleest. Ik ben net thuis. Groot feest gevierd met een heleboel Ajax en Feyenoordsupporters omdat Ajax de 34ste landstitel heeft binnen gehaald. Met bier en bitterballen natuurlijk. De Feyenoordsupporters juichden zo mogelijk nog harder dan de Ajaxsupporters heerlijk die eensgezindheid wat een feest :cheer2: slaap lekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
broekrok schreef:
15-05-2019 22:28
Nous, feelsiteert! :cheers:
Dank je! :cheers:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
charlottew88 schreef:
15-05-2019 22:38
Blondie ik hoop dat jij nog meeleest. Ik ben net thuis. Groot feest gevierd met een heleboel Ajax en Feyenoordsupporters omdat Ajax de 34ste landstitel heeft binnen gehaald. Met bier en bitterballen natuurlijk. De Feyenoordsupporters juichden zo mogelijk nog harder dan de Ajaxsupporters heerlijk die eensgezindheid wat een feest :cheer2: slaap lekker.
Doe es niet zo gemeen zeg. Die arme Blondie heeft de grootst mogelijke kutavond van haar leven en dan ga jij een beetje zitten braggen over je misplaatste feestje. Tsk.
En dan ook nog juichden schrijven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
15-05-2019 22:41
Dank je! :cheers:
Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nouschi schreef:
15-05-2019 22:47
Dit!

dus
Lady*Voldemort schreef:
15-05-2019 22:29
Liever niet nee.
Afbeelding
Nouschi schreef:
Kofsgip.
Dubbel.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 22:58
98.17% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
alkemade schreef:
15-05-2019 22:48
Afbeelding
Waarom gebruik je dit plaatje?
Lady*Voldemort schreef:
15-05-2019 22:49
Kofsgip.
:mrgreen:
Ik wilde al zeggen... Beter goed gejat dan...jeweetwel
Nouschi schreef:
Al aangepast. Maar ik ben oprecht blij. Ik ben geen voetbalfan maar Nouri zei dat ze de 34ste landstitel zouden binnen halen en dat hebben ze maar mooi geflikt. Helaas heeft hij dit niet meer mogen meemaken :'(

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351813
Kia•Ora schreef:
15-05-2019 22:51
Waarom gebruik je dit plaatje?
Waarom niet?
charlottew88 schreef:
15-05-2019 22:56
Al aangepast. Maar ik ben oprecht blij. Ik ben geen voetbalfan maar Nouri zei dat ze de 34ste landstitel zouden binnen halen en dat hebben ze maar mooi geflikt. Helaas heeft hij dit niet meer mogen meemaken :'(

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351813
Hij is toch nog niet dood?
Ajax heeft de landstitel gewonnen? Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven