Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 15 mei 2019 om 20:55
woensdag 15 mei 2019 om 21:10
Betty_Slocombe schreef: ↑15-05-2019 20:40Ach, het is in het onderwijs toch al een tranendal.
Ik eet Eiskonfekt!

Geniet van je chocolaatjes!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 15 mei 2019 om 22:28
Ik zoek ook werk in het onderwijs. Mag ook niet misschien?Star² schreef: ↑15-05-2019 17:01Ze doet alsof ze werk zoekt in het onderwijs, maar volgens mij is dit dezelfde als die keer op keer komt schrijven hoe erg ze het onderwijs haat en iets anders wil. Zelfde gezellige manier van schrijven.
profile/385851/posts

woensdag 15 mei 2019 om 22:36
Hetzelfde als voor een waarschuwing of een van de andere tijdelijke bannen, gaat namelijk oplopend he? Het is maar net waar je staat op de strafladder.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 22:38
0.32% gewijzigd
woensdag 15 mei 2019 om 22:38
Blondie ik hoop dat jij nog meeleest. Ik ben net thuis. Groot feest gevierd met een heleboel Ajax en Feyenoordsupporters omdat Ajax de 34ste landstitel heeft binnen gehaald. Met bier en bitterballen natuurlijk. De Feyenoordsupporters juichden zo mogelijk nog harder dan de Ajaxsupporters heerlijk die eensgezindheid wat een feest
slaap lekker.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 15 mei 2019 om 22:45
Doe es niet zo gemeen zeg. Die arme Blondie heeft de grootst mogelijke kutavond van haar leven en dan ga jij een beetje zitten braggen over je misplaatste feestje. Tsk.charlottew88 schreef: ↑15-05-2019 22:38Blondie ik hoop dat jij nog meeleest. Ik ben net thuis. Groot feest gevierd met een heleboel Ajax en Feyenoordsupporters omdat Ajax de 34ste landstitel heeft binnen gehaald. Met bier en bitterballen natuurlijk. De Feyenoordsupporters juichden zo mogelijk nog harder dan de Ajaxsupporters heerlijk die eensgezindheid wat een feestslaap lekker.

woensdag 15 mei 2019 om 22:48

woensdag 15 mei 2019 om 22:49
woensdag 15 mei 2019 om 22:53

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 15 mei 2019 om 22:56
Al aangepast. Maar ik ben oprecht blij. Ik ben geen voetbalfan maar Nouri zei dat ze de 34ste landstitel zouden binnen halen en dat hebben ze maar mooi geflikt. Helaas heeft hij dit niet meer mogen meemaken

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351813
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 15 mei 2019 om 22:59
Hij is toch nog niet dood?charlottew88 schreef: ↑15-05-2019 22:56Al aangepast. Maar ik ben oprecht blij. Ik ben geen voetbalfan maar Nouri zei dat ze de 34ste landstitel zouden binnen halen en dat hebben ze maar mooi geflikt. Helaas heeft hij dit niet meer mogen meemaken![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351813