Wie kan mij helpen?
dinsdag 14 mei 2019 om 01:01
Ik heb een vraagje.. afgelopen vrijdag heb ik mijn spiraal laten verwijderen ... alleen weet ik nu niet meer hoe mijn menstruatie cyclus is sinds mijn spiraal eruit is... ik werd met de spiraal gewoon maandelijks ongesteld ... hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie zwanger waren na de mirena spiraal ? Ben 22 jaar trouwens.
dinsdag 14 mei 2019 om 23:09
Jeetje, doe eens kalm. Je bent 22 zeg. 'Knutselen'???? Dus je wil op gerichte tijden seks om persé een kind te krijgen. Op jouw leeftijd is het niet meer dan normaal om meerdere malen per week seks te hebben. Een kind volgt vanzelf wel.
Ik vind je nogal kinderlijk en paniekerig overkomen. Weet je wel eens waar je aan begint?
Ik vind je nogal kinderlijk en paniekerig overkomen. Weet je wel eens waar je aan begint?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
woensdag 15 mei 2019 om 00:22
Ja tuurlijk weet ik waar ik aan begin. Nee hoor geen moeten ik krijg genoeg seks zonder moeten. Maar wil zeer zeker gebruik maken van mijn vruchtbare dagen ik heb mijn leven heel goed op orde. En als je mij kinderachtig vind overkomen dat kan. Iedereen mag zijn of haar mening hebbenlouti schreef: ↑14-05-2019 23:09Jeetje, doe eens kalm. Je bent 22 zeg. 'Knutselen'???? Dus je wil op gerichte tijden seks om persé een kind te krijgen. Op jouw leeftijd is het niet meer dan normaal om meerdere malen per week seks te hebben. Een kind volgt vanzelf wel.
woensdag 15 mei 2019 om 10:44
Als je per se gebruik wil maken van je vruchtbare moet je of om de dag seks hebben of ovulatietesten gaan gebruiken. Of je inlezen over signalen van je lichaam (vruchtbaar slijm etc.) en daar een paar cycli op letten.Celinauitlimburg schreef: ↑15-05-2019 00:22Ja tuurlijk weet ik waar ik aan begin. Nee hoor geen moeten ik krijg genoeg seks zonder moeten. Maar wil zeer zeker gebruik maken van mijn vruchtbare dagen ik heb mijn leven heel goed op orde. En als je mij kinderachtig vind overkomen dat kan. Iedereen mag zijn of haar mening hebben![]()
Veel succes en veel plezier.
vrijdag 17 mei 2019 om 00:11
Hallo dames. Ik zal mijzelf even voorstellen ik ben Robin 22 jaar oud en wil graag gaan beginnen samen met mijn vriend van 26 voor een kindje. Vorige week vrijdag heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Vanaf afgelopen maandag tot gisteren licht bloedverlies gehad absoluut niet veel en sinds vandaag niks meer… nu weet ik niet of dit menstruatie was of bloeding van het verwijderen van mijn spiraaltje … mijn vraag is eigenlijk hoe snel waren jullie zwanger na het verwijderen van spiraal? Ik denk vaak erover na of het helemaal nooit zou gaan lukken en hier word ik heeeeel erg angstig van pff…
groetjes Robin
groetjes Robin
vrijdag 17 mei 2019 om 00:14
Nee niet perse na 1 week. Helemaal in het algemeen bedoel ik. Omdat ik nog jong ben en bij heel veel jonge dames het super lang duurtJollyRider schreef: ↑17-05-2019 00:12na een week maak je je al vaak zorgen of het helemaal nooit zou gaan lukken?
vrijdag 17 mei 2019 om 00:15
Serieus?Celinauitlimburg schreef: ↑17-05-2019 00:14Nee niet perse na 1 week. Helemaal in het algemeen bedoel ik. Omdat ik nog jong ben en bij heel veel jonge dames het super lang duurt
vrijdag 17 mei 2019 om 00:18
Hoe bedoel je?Lucifer2018 schreef: ↑17-05-2019 00:16Ik denk dat wat biologische lessen mbt de vrouw, je zouden kunnen helpen.
vrijdag 17 mei 2019 om 00:19
3? Volgens mij niet . En achter een scherm kun je niet merken waarom mensen hulp vragen via hier... aangezien ik er met niemand over kan praten in mijn omgeving buiten mijn vriend ... dus respecteer gewoon mijn vraag aub. Dankjewel alvast
vrijdag 17 mei 2019 om 00:21
heb je geen huisarts?Celinauitlimburg schreef: ↑17-05-2019 00:193? Volgens mij niet . En achter een scherm kun je niet merken waarom mensen hulp vragen via hier... aangezien ik er met niemand over kan praten in mijn omgeving buiten mijn vriend ... dus respecteer gewoon mijn vraag aub. Dankjewel alvast
vrijdag 17 mei 2019 om 00:32
Hahaha je reactie. Ja je hebt wel gelijk... ben benieuwd wanneer het raak isthe_Wicked_Witch schreef: ↑17-05-2019 00:24Als je 22 bent? Gewoon het granol van de muren neuken, als het na een jaar nog niet gelukt is, naar de huisarts.
vrijdag 17 mei 2019 om 00:35
Waarom niet?Celinauitlimburg schreef: ↑17-05-2019 00:193? Volgens mij niet . En achter een scherm kun je niet merken waarom mensen hulp vragen via hier... aangezien ik er met niemand over kan praten in mijn omgeving buiten mijn vriend ... dus respecteer gewoon mijn vraag aub. Dankjewel alvast
vrijdag 17 mei 2019 om 00:37
Heb nooit een band gehad met mijn moeder en inmiddels geen contact meer. Mijn vader kan me niet helpen over mijn cyclus enz want daar weten toch echt vrouwen alleen maar alles van en ik heb een kleine familie en mijn oma is echt te oud om dit mee te bespreken. Helaas.
vrijdag 17 mei 2019 om 00:43
Celinauitlimburg schreef: ↑17-05-2019 00:37Heb nooit een band gehad met mijn moeder en inmiddels geen contact meer. Mijn vader kan me niet helpen over mijn cyclus enz want daar weten toch echt vrouwen alleen maar alles van en ik heb een kleine familie en mijn oma is echt te oud om dit mee te bespreken. Helaas.
Ik heb wel vrouwelijke familieleden, maar daar besprak ik mijn wens om zwanger te raken ook niet mee hoor, althans, niet hoe ik het moest doen. Ik braaf vrijen op wat ik dacht mijn vruchtbare dagen waren, toen in de pré internettijd dacht ik dus van dag 12 tot dag 22.
Bleek dat ik mijn eisprong al op dag 8 had. Advies van de gyneacoloog waar ik al liep vanwege andere klachten; om de dag seks hebben. Was een goede tip
En echt, je hebt nog tijd genoeg. Je bent jong, tijd zat joh!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:47
Celinauitlimburg schreef: ↑17-05-2019 00:193? Volgens mij niet . En achter een scherm kun je niet merken waarom mensen hulp vragen via hier... aangezien ik er met niemand over kan praten in mijn omgeving buiten mijn vriend ... dus respecteer gewoon mijn vraag aub. Dankjewel alvast
Ik respecteer je vraag ook, ik begrijp alleen niet zo goed, waarom je drie keer dezelfde vraag stelt. Je bent te loepen ...
13-05 wachtenbankje
14-05 spiraal
17-05 wie kan mij helpen
Maar ga naar je huisarts om dit te bespreken. Je bent 22, hebt net je spiraal laten verwijderen en maakt je nu al zorgen dat het misschien niet gaat lukken om zwanger te worden.
vrijdag 17 mei 2019 om 00:50
Ja klopt ik heb op verschillende sites mijn ovulatie uitgerekend maar iedere site zegt iets anders.. maar ik vind dat het internet sws niet kan bepalen wanneer je vruchtbaar bent vind ovulatie urinetesten toch betrouwbaarder in... even vraagjes... heb vorige week vrijdag spiraal laten verwijderen afgelopen maandag tot gister bloedverlies gehad erna niks meer. Kan ik dan nu 10 dagen erna ovulatie test doen? En hoe oud was jij toen je zwanger raakte ?the_Wicked_Witch schreef: ↑17-05-2019 00:43Ik heb wel vrouwelijke familieleden, maar daar besprak ik mijn wens om zwanger te raken ook niet mee hoor, althans, niet hoe ik het moest doen. Ik braaf vrijen op wat ik dacht mijn vruchtbare dagen waren, toen in de pré internettijd dacht ik dus van dag 12 tot dag 22.
Bleek dat ik mijn eisprong al op dag 8 had. Advies van de gyneacoloog waar ik al liep vanwege andere klachten; om de dag seks hebben. Was een goede tip![]()
En echt, je hebt nog tijd genoeg. Je bent jong, tijd zat joh!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:53
Celinauitlimburg schreef: ↑17-05-2019 00:50Ja klopt ik heb op verschillende sites mijn ovulatie uitgerekend maar iedere site zegt iets anders.. maar ik vind dat het internet sws niet kan bepalen wanneer je vruchtbaar bent vind ovulatie urinetesten toch betrouwbaarder in... even vraagjes... heb vorige week vrijdag spiraal laten verwijderen afgelopen maandag tot gister bloedverlies gehad erna niks meer. Kan ik dan nu 10 dagen erna ovulatie test doen? En hoe oud was jij toen je zwanger raakte ?
Ik zou het eerste half jaar nog helemaal geen ovulatietesten doen. Waarom die haast joh?
En ik was 33 toen ik zwanger werd
vrijdag 17 mei 2019 om 00:55
Haha wil graag jong moeder wordenthe_Wicked_Witch schreef: ↑17-05-2019 00:53Ik zou het eerste half jaar nog helemaal geen ovulatietesten doen. Waarom die haast joh?
En ik was 33 toen ik zwanger werd![]()
vrijdag 17 mei 2019 om 01:03
Dat ben je wel tot 28/30. Dus je hebt nog 8 jaar! Ik zou mijn kinderen juist aanraden om niet té snel aan kinderen te beginnen. Ga een beetje leven, jezelf ontdekken, over drie jaar ben je nog steeds een jonge moeder.
vrijdag 17 mei 2019 om 01:07
Klopt begrijp ik wel haha. Maar denk dat iedereen wel zo zijn leeftijd heeft waarop ze denken nu ben ik er klaar voor.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-05-2019 01:03Dat ben je wel tot 28/30. Dus je hebt nog 8 jaar! Ik zou mijn kinderen juist aanraden om niet té snel aan kinderen te beginnen. Ga een beetje leven, jezelf ontdekken, over drie jaar ben je nog steeds een jonge moeder.
vrijdag 17 mei 2019 om 01:18
Haha nee ik begrijp je wel. Maar ik heb heeeeel veel vriendinnen om mij heen die nog jonger zijn of mijn leeftijd met baby’s heerlijk vind ik het. En het zware hoort erbij daar kiezen we zelf voor. Hoeveel kids heb je inmiddels ?the_Wicked_Witch schreef: ↑17-05-2019 01:15* ouwewijvenmodus aan*
Ik dacht ook dat ik er klaar voor was en het is het zwaarste én leukste wat ik ooit gedaan heb en ik had echt een hele grote kinderwens.
Maar ik dank de lieve heer op mijn blote knietjes dat ik het niet gedaan heb op mijn 22e.