Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 29 maart 2009 om 13:42
Ik vind het altijd maar moeilijk om een zinnige mailwisseling te hebben met iemand die ik nog nooit ontmoet heb. Zoals hierboven gaat dat dan ook meestal over koetjes en kalfjes.
Soms krijg ik dan weleens hele mails met vanalles en nogwat terug van een vrouw en dan denk ik van hoe moet ik nou weer een zinnige mail terugsturen. Ben daar zelf niet zo creatief in helaas.
Soms krijg ik dan weleens hele mails met vanalles en nogwat terug van een vrouw en dan denk ik van hoe moet ik nou weer een zinnige mail terugsturen. Ben daar zelf niet zo creatief in helaas.
zondag 29 maart 2009 om 13:51
zondag 29 maart 2009 om 13:54
Be: dan kun je beter meteen op een date aansturen of op msn gaan. Want met de k&k kom je niet verder en loop je kans dat iemand dan ook maar niet meer investeert.
Ik heb een geweldige kroonluchter(tje) in mn keuken hangen nu..hangt nog niet top gezien mn oude plafond, maar wordt binnenkort gefixt door mn beste vriend. Wat een verbetering t.o.v. zon glazen bol zeg...Over glazen bollen gesproken, wanneer komt Wuzz terug?
Ik heb een geweldige kroonluchter(tje) in mn keuken hangen nu..hangt nog niet top gezien mn oude plafond, maar wordt binnenkort gefixt door mn beste vriend. Wat een verbetering t.o.v. zon glazen bol zeg...Over glazen bollen gesproken, wanneer komt Wuzz terug?
zondag 29 maart 2009 om 14:18
Oohh beetje lullig dit. Krijg ik mailtje van Brugman dat ie mij op RP ziet staan en hoe t mij bevalt daa..wel aardig mailtje hoor, geen nare ondertoon, maar voel mij toch wat schuldig. Ik heb hem niet meeer gemaild, terwijl ie keurig wachtte op eind van mn pauze en zelfs daarna niet pushte en nu ziet ie mij op RP..niet leuk van mij!
zondag 29 maart 2009 om 14:21
Ja Xen daar heb je helemaal gelijk in wat je zegt! Het onderzoek moet het gaan uitwijzen en vanaf daar zien we wel weer verder.
Ja ik heb do een date! Doodeng vind ik het maar hup wellicht is het wel gezellig?
To indi: succes met je keuze! Lastig vond ik het toen ook. Maar voor mij nu echt geen optie. Heb wel een groot balkon maar woon in de stad, te bang dat hij dan overreden zou gaan worden. En daarnaast ben ik bang dat ik het te weinig aandacht kan gaan geven als ik meer de hort op ben. Alleen ik mis wel de warmte van zo een diertje. Ik vond dat zo leuk bij ex zo een grote kat. alleen hij moet wel een baasje hebben die er 100 % voor gaat en dat durf ik nu niet zeggen helaas.
WM: beterschap!
to TP; nee het is iemand die al heel erg lang in mijn msn lijst staat. Ik zag wel dat ik 3 dagen membership kon gaan doen op rp! Is het daar een beetje leuk nu???
Ja ik heb do een date! Doodeng vind ik het maar hup wellicht is het wel gezellig?
To indi: succes met je keuze! Lastig vond ik het toen ook. Maar voor mij nu echt geen optie. Heb wel een groot balkon maar woon in de stad, te bang dat hij dan overreden zou gaan worden. En daarnaast ben ik bang dat ik het te weinig aandacht kan gaan geven als ik meer de hort op ben. Alleen ik mis wel de warmte van zo een diertje. Ik vond dat zo leuk bij ex zo een grote kat. alleen hij moet wel een baasje hebben die er 100 % voor gaat en dat durf ik nu niet zeggen helaas.
WM: beterschap!
to TP; nee het is iemand die al heel erg lang in mijn msn lijst staat. Ik zag wel dat ik 3 dagen membership kon gaan doen op rp! Is het daar een beetje leuk nu???
zondag 29 maart 2009 om 15:00
WM, bedoel je het Q-gebeuren? ik heb op het overig topic hier iets over gepost, neem het toch in meer of mindere mate voor hem op. Niet dat ik het leed van de 10 voruwen wil bagatelliseren hoor, maar Q kreeg wel heel (speel) ruimte hier van de vrouwen en de meesten wilden echt wel meer dan alleen wat mailen/msnen. Snap ook niet dat je zo diep gaat in een contact met iemand waarvan het duidelijk was dat ie zoveel contacten achter de schermen had. Daarom bleef ik heel oppervlakkig in de paar mailtjes en blij toe ook. En zeg nou zelf, zo hot is ie helemaal niet, integendeel!
zondag 29 maart 2009 om 15:03
zondag 29 maart 2009 om 15:20
Hoi!
Xen, ik denk niet dat je je tegenover Brugman schuldig moet voelen. Als jij niet echt openstaat voor een date, dan kan je hem dat misschien wel even netjes laten weten, maar dat hoeft ook niet.
Ik kreeg een sms van de ontbijtman (kennen jullie deze nog-nog-nog-echo), of ik zin heb om een biertje te gaan drinken vanmiddag. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet/van moet denken.
Ben ook een beetje brak/moe, dus echt veel energie heb ik niet. Moet ook mn huis nog opruimen. Misschien dat er dan een beetje rust komt in mn hoofd, want er spookt van alles onderbewust en ik heb en last van, alleen kan ik de vinger er niet op leggen. Vermoeiend!!!! Dus misschien is dat biertje niet zo'n gek idee als afleiding.
Verder was het huisjes kijken leuk. Zat echt een schatje bij, die wel twee nadelen heeft. En dat is ruimte en een slapende VVE. Moeilijk heur!
Xen, ik denk niet dat je je tegenover Brugman schuldig moet voelen. Als jij niet echt openstaat voor een date, dan kan je hem dat misschien wel even netjes laten weten, maar dat hoeft ook niet.
Ik kreeg een sms van de ontbijtman (kennen jullie deze nog-nog-nog-echo), of ik zin heb om een biertje te gaan drinken vanmiddag. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet/van moet denken.
Ben ook een beetje brak/moe, dus echt veel energie heb ik niet. Moet ook mn huis nog opruimen. Misschien dat er dan een beetje rust komt in mn hoofd, want er spookt van alles onderbewust en ik heb en last van, alleen kan ik de vinger er niet op leggen. Vermoeiend!!!! Dus misschien is dat biertje niet zo'n gek idee als afleiding.
Verder was het huisjes kijken leuk. Zat echt een schatje bij, die wel twee nadelen heeft. En dat is ruimte en een slapende VVE. Moeilijk heur!
zondag 29 maart 2009 om 15:23
Ja ik had het gelezen Xen. Ik ben het ook volledig met je eens. Maar het gaat op zich niet zo om de situatie met Q. Want ik vind nog steeds dat er 2 kanten aan een verhaal zitten en we hebben de kant van Q nog niet gehoord.
Het gaat me meer om het feit dat ik met mijn neus op de feiten ben gedrukt dat internet ook gevaarlijk kan zijn. Dat er veel makkelijk te achterhalen is. Bijv via je IP adres. Ik ben dan niet zo handig....maar er zijn er genoeg die dat wel zijn.....
Het gaat me meer om het feit dat ik met mijn neus op de feiten ben gedrukt dat internet ook gevaarlijk kan zijn. Dat er veel makkelijk te achterhalen is. Bijv via je IP adres. Ik ben dan niet zo handig....maar er zijn er genoeg die dat wel zijn.....
zondag 29 maart 2009 om 15:24
Pop, als je denkt dat Ontbijtman je niet nog onrrustiger maakt, ga dan biertje drinken, anders zou ik vriendelijk bedanken en even aan jezelf denken.
Slapende vve moet je nooit doen! jammer dat Q er niet meer is, die had daar vast uitgebreide juridische argumenten voor gehad (positief bedoeld!).
Ik ga even dutje doen (vriendinnetje komt niet denk ik) en dan lekker uitgebreid douchen. Misschien zie ik FV vanavond (friemelvriendje R dus)
Slapende vve moet je nooit doen! jammer dat Q er niet meer is, die had daar vast uitgebreide juridische argumenten voor gehad (positief bedoeld!).
Ik ga even dutje doen (vriendinnetje komt niet denk ik) en dan lekker uitgebreid douchen. Misschien zie ik FV vanavond (friemelvriendje R dus)

zondag 29 maart 2009 om 15:31
Omdat je nu angstig bent voor herkenning, post je niet meer WM? niet overdrijven hoor. Als je niet herkend wilt worden, pas dan op met prive-informatie, naam en woonplaats googlen of wieowie'en en voila.. je zit op iemand hyvespagina, echt het grootste kwaad op internet.
Tja, internet kan gevaarlijk zijn, maar dat is het hele leven toch?
Tja, internet kan gevaarlijk zijn, maar dat is het hele leven toch?