Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Wat is het druk hier dit weekend!!

Gister erge kramp gehad......heeft met de darmen te maken denk ik....maar begon af en toe toch te twijfelen......lastig als je niet weet hoe een voorwee voelt, of een harde buik......

Vandaag heeeeeerlijk verkouden geworden, bah!! Ook wat een zeurderige koppijn, als ik maar geen griep krijg bleeeeeehh!!

Afgelopen vrijdag is de babydump voor het kamertje geweest, alleen de kledingkast is nu schadeloos...... De commode en ledikant is nog niet klaar, het spul wat ze mee hadden bleek ook niet zonder schade...... Maar goed, de kamer kan gebruikt, daar gaat het om. Over een paar weken komen ze weer langs, hopen dat het ooit nog klaar komt.......

Iedereen nog een fijn weekend!!
Een hele goede middag dames,

wat een hoop weer geschreven afgelopen dagen!

Ik voel me tot nu toe nog steeds erg goed. Vrijdag even met manlief de stad in geweest, digi camera was als verloren gegaan... en tja als je een kindje krijgt MOET je gewoon zoveel mogenlijk foto's maken:D

Verder hebben manlief en ik besloten om als kleine 4 weken oud is een kraamfeest te geven. Wij hebben bijden nogal wat familie ver weg wonen en ik zelf zit niet echt elke dag na de bevalling op visite te wachten. Dus dan maar een kraamfeest tergelijke tijd voor iedereen.

Nog meer dames die zoiets gaan organiseren?
Hallo allemaal,

Inderdaad wat een drukte hier in het weekend!

Spannend hoor Candy allemaal!

Elza, kan je je er iets bij voorstellen dat je morgen niet meer naar je werk hoeft? Dat lijkt me zo vreemd! Ik heb ook steeds het gevoel dat als ik voor verlof thuis ben dat ik nog steeds wel klusjes kan oppakken...

Sanne hoe sliep je nieuwe huis???

Wij hebben gister een drukke dag gehad met veel shoppen. We zijn de hele dag weg geweest. De kaartjes zijn besteld en de proefdruk ook.

Vanmorgen heeft mijn mannetje een groot gedeelte van de houten vloer in de conditioner gezet en nu liggen we samen met de benen omhoog op de bank terwijl de boel aan het drogen is

Het weer buiten ziet er geweldig uit, maar ik denk dat ik lekker binnen blijf vandaag.

We hebben ook wat stickertjes op de meubels in het kamertje geplakt om de boel een beetje op te leuken en heerlijk het bedje opgemaakt! dat ziet er zo schattig uit!

Dus het is een echt baby weekend geworden.

Luna, wij doen geen kraamfeest. We hebben er wel over nagedacht, maar wij vinden het leuker om iedereen apart te zien. Ik denk dat allebei voor- en nadelen heeft.

Jij bent er straks wel in een keer van af... Dat is natuurlijk ook wel lekker
Hier staat het bedje ook al helemaal kant en klaar!! Ikmoet zelf officieël nog 5 weken en 6 dagen(ja ja ik tel al druk af) maar voor ons beide mag hij gerust wel wat eerder komen. We zijn er helemaal klaar voor.

Het kraamfeest is ook zo bedacht omdat wij beiden nog al wat familie verder af hebben wonen. Oma's en opa en ooms en tante van ons kleintje komen ook al wel wat eerder
Julia, volgens mij rijd ik morgen per ongeluk toch nog naar mijn werk hoor! haha.. besef het me niet nee, vandaag ook druk in huis bezig geweest, nog in dat ritme van 'alles moet in het weekend'... maar goed, ben nu op de bank gecrached, filmpje aan het downloaden.

Kraamfeest, hebben we het over gehad, maar is misschien beetje te druk voor pukkie, laat ze maar komen, mensen blijven toch nooit zo heel lang op kraamvisite? Ook laten we niemand binnen tijdens de eerste week! haha...

het weer ziet er idd geweldig uit, maar het is nog best koud hoor!

Sanne heeft nog geen internet, ik hoop maar dat ze een beetje aan kant raakt en dat ze niet te veel heeft gedaan... je kan daarna zoooo instorten.

zo, ga even filmpje kijken ;)
Wij geven ook een kraamfeest Luna, mijn familie is veel te groot, ons huisje is ook al niet groot, dus om een hoop mensen ineens te ontvangen, dat lukt niet echt. Een kraamfeest is voor ons de beste oplossing. Wij doen die eind juni, is het kleintje toch al wat een maand of 2 hoop ik

Omtrent die ongesteldheidspijnen: ik heb die nooit echt gehad, kan niet zeggen dat ik veel last had van mijn maandstonden, dit is veel heviger, dus is niet echt een vergelijkingspunt voor mij
Hallo allemaal,

Druk zeg hier. Helemaal voor het weekeinde

Candy en Fien, wordt spannend voor jullie!

Voorweeen voelen als menstruatiesteken alleen bij mij straalden ze door naar mijn rug. Zaten bij mij echt onderin.

Ik merk ook dat het zwaarder wordt. Ik loop niet echt lekker meer en mijn rechterknie gaat zeuren. Heb daar ooit een paard op gehad en voel als ik hem overbelast. Zal wel last hebben van mijn gedreutel en mijn gewicht..

Wij gaan denk ik geen kraamfeest doen en het kaartje moeten we echt komende 2 weken gaan uitzoeken/ ontwerpen....

Hier is de nesteldrang toegeslagen. Fijn als ze aan het vrezen zijn in de badkamer en je ook nog eens een loopse hond hebt, zucht.....

Het huis is nu schoon, dus misschien laat ik wel niemand meer binnen Nee laat ik toch maar even thee maken voor de mannen, ze zijn zo hun best aan het doen..

Fijn dat de badkamer klaar is Janets! Bij ons moet een deel van de tegels nog uit Italie komen. Volgens de importeur zijn ze hier over 2 weken!!

Wat een heftige dingen zag ik hier. Voor iedereen een die het nodig heeft!!

Nu thee met een lekkere koek, hebben we wel verdient!
puf steun kreun....meld me even maar met verkrampte handen, vermoeide benen en af en toe een harde buik...

gisteren en vandaag van uur of 10 tot uur of 15 behang staan afstomen in de flat van mn moeder. heb alleen niet de onderste delen gedaan want daar moest ik teveel en tevaak voor bukken, maar MEN waar is mijn conditie en mijn lichaam gebleven??? poepoe.

nou is de man nog even bezig en dan is er weer een klus daar af. verder kan ik weinig doen, alle kozijnen, radiatoren en deuren zijn geschuurd en zitten in de grond en moeten nu dus alleen nog gelakt worden. man heeft me absoluut flatverbod gegeven als hij dat gaat doen (is natuurlijk ook niet heel goed voor de baby). dus dit weekend was het gewoon even het meeste, maar vond het ook zielig voor man dat hij dat allemaal het hele weekend alleen moest doen....

janets, ook alweer druk geweest lees ik. en bijna alweer badkamer af.

vwv, bij jullie schiet het ook al lekker op! (wij hebben ook italiaanse vloertegels in de badkamers trouwens )

luna, hier geen kraamfeest. geen zin om het te organiseren en vind het toch leuker als mensen gewoon apart komen. we verspreiden het deze keer wel wat meer dus zitten dan wel langer in het bezoek maar vinden dat beide niet erg.

fien, wie weet...!!!!! begin je het al spannend te vinden??

enne candy inderdaad moet jij ons niet iets vertellen?? hihihi

ga zo lekker patatjes halen en bij manlief in de flat opeten, heeft wel iets van een kampeergevoel (alleen hoef je dan niet hard te werken :-) )
Vwv, ons tegels zijn qua kleur gelijk aan die erin zitten en dus maar deels vervangen. Ze komen rechtsstreeks uit de werkplaats, hahahaha!! Zal wel een restpartij van een werk zijn.

Ah, chinees eten komt binnen, ga lekker buffelen.
Wij houden geen kraamfeest maar wel een doopfeest hahaha. Wij zijn allemaal gedoopt en wij willen hun ook dopen.

Druk weekend voor iedereen geweest leuk zeg

Het was vandaag zeker wel lekker weer heerlijk zeg.

Ik moet zkerer wel wat vertellen chicaa maar ik kom er niet zo goed uit....

Jahaaa, zit te forummen vanaf de bank vanuit mijn nieuwe huis....zelfs dat doet het !

Ff kleine update weer...gisteren ongelofelijk opgeschoten...'s ochtends nog in de bende en eind van de middag konden we beneden de vloer schoonmaken en dweilen en hebben meteen ingericht....ik had zoveel goede hulp dat ik bijna alleen maar aanwijzingen hoefde te geven

Vriend heeft met wat vrienden van hem het app.leeggehaald en ik heb het hier met mijn vriendinnen allemaal op zijn plek neergezet....

Broer was inmiddels boven aan het schilderen dus dat kwam allemaal lekker uit.

Babykamer is nu ook geschilderd, erg mooi dat wit met grafiet ! En de zilveren lampen hangen...(volgens mijn vriend is het net Paleis Soestdijk ) en de gordijnen ook....dinsdag komt het kamertje !!

Onze slaapkamer hebben we ook ingericht maar daar gaan we nog wel ff de muren van schilderen van de week...dat doen we zelf. Kledingkast op zolder staat ook in elkaar en de meeste kleren heb ik nu ook hier.

Morgen komt de kledingkast op de slaapkamer dus kan ik daarmee aan de gang en dinsdag komt vitrinekast voor beneden dus gaan we de laatste spullen uit het app. halen...kan het meteen in de kast.

Mijn vader heeft vandaag alle lampen, spiegels en andere hangdingen opgehangen dus dat is ook klaar.

Voel me nog harstikke goed...alleen hele moeie voeten...vooral onder mijn hielen.

Maar we doen ook 's avonds helemaal niks...gisteravond hier al heerlijk in had gelegen...lekker ontspannend !

Moet eerlijk zeggen dat ik echt een soort van vergeet dat ik zwanger ben deze dagen....merk er eigenlijk niet veel van....misschien komt dat door die band...pas toen ik mezelf gisteren bij de Blokker in een spiegel zag dacht ik van oja.....

Janets, jij bent ook lekker druk bezig en aan de schoonmaak lees ik.

Candy en Fien....naar jullie was ik heel benieuwd maar de baby's zitten nog lekker veilig in de buik....

Wat lief Elza van je vriend die pakjes....dat zou mijn vriend niet zo gauw doen denk ik....

Hippie, heb je nog een leuke avond gehad ?

Volgens mij is het mooie weer een beetje begonnen nu, als ik naar buiten kijk....heb net mijn zonnescherm al uitgetest

Ik ga ff voor de 1e keer een hap eten klaarmaken hier...

Fijne avond allemaal !!

Elza, morgen lekker uitslapen hé voor de 1e keer !!
Sanne wat heerlijk zeg. Gelukkig dat jij je nog zo goed voelt. Nog even dan ligt er in julie nieuwe huis een kleine. Hebben julie trouwens al wat gehoord van een koper of niet?
Heerlijk klinkt dat allemaal Sanne!

Goed geregeld.

Toch rustig aan blijven doen hoor. Verleiding is natuurlijk groot om nu even snel alles af te willen maken en zelf veel te gaan doen...

(zei zij, terwijl ze daar zelf de grootste moeite mee heeft, maargoed...)

Hier alles ok, vandaag even lekker met de oudste naar zee geweest. Hij vond het prachtig en heerlijk uitgewaaid. manlief was met de jongste thuis gebleven. Ging allemaal goed. Op de terugweg was ik alleen zo moe (rozig?) dat ik echt moeite had om goed op te letten op de weg... niet goed dus!

Lekker gechineesd Janets?

Poeh Chicaa, bij jou ook weinig rust...
Jeetje Chicaa... let goed op jezelf hoor! Heel verstandig om weg te blijven als de boel in de lak wordt gezet. Waar gaat je moeder wonen eigenlijk (ben nu ook haar dorpsgenootje he!)

Sanne, jij ook! Ook al voel je je goed, gelukkig maar... jee hier heb je zo lang naar uitgekeken! Goed geslapen vannacht?

En jooooooooh wat heb je snel internet!!! wij hebben nog steeds geen telefoon dus he! Lang leven Ziggo. not.

Nou het wordt een leuke week voor je, elke dag iets nieuws!

Er wordt wel veel geklust he! Janets, VwV ook....

Vandaag een stukje gelopen, ik denk 20 minuten.. en had erg veel last van druk in mijn onderbuik. Eenmaal thuis begon het.. enorme krampen ! Ik denk indalingsweeen en die zijn niet grappig, moest ze bijna wegpuffen ;)

Half uurtje aangehouden, vriendlief wilde ze al gaan klokken hahah! maar het is nu over.. hoort er allemaal bij he..
Candy, helaas nog geen bod gehad..makelaar had een afspraak gemaakt bij een hypotheekshop voor ze...weet alleen niet wanneer.

Toen vriend zaterdag met een wasmachine liep te sjouwen stond er nog een kijker voor onze deur voor het "open huis" waar we helemaal niet aan meededen dit keer.

Vriend heeft toch ff kleine rondleiding gegeven, was meisje van 20 met d'r ouders en was ook erg enthousiast...het was 1 grote bende dus kan je nagaan..

Eerst maar afwachten hoor.....heb meer mensen die heel enthousiast waren en vervolgens niks meer van gehoord.

Guusje, als de babykamer ook in orde is dinsdag (ik lees van Netjenetje nl weer een ander verhaal net) dan zijn alle ruimtes die belangrijk zijn af....de rest komt wel....de druk is er vanaf voor mijn gevoel, dus ik ben lekker ontspannen.

Lekker trouwens ff naar de zee.....ja, zeelucht maakt je rozig hé !

Poeh Chicaa, zo te horen heb jij zwaarder geklust dan ik.....lekker de man de rest laten doen hoor voorlopig...je voelt zelf wanneer het genoeg is.

Elza, ik heb redelijk geslapen...het inslapen lukt niet zo goed....heb het voedingskussen weer uit mijn bed gegooid.

Als ik eenmaal slaap dan gaat het wel....maar het was in ieder geval niet heel erg vreemd om hier te slapen en vanmorgen ook weer wakker te worden...

Voordeel is dat het een lekker fris huis is....alle ramen kunnen open en in die flat had ik het, ondanks dat ik de balkondeur open had, ´s nachts altijd zo warm...net een bejaardentehuis.

Wat een gezeur met die Ziggo...mijn ouders hebben ook Ziggo en daar is ook constant wat...soms zijn mijn ouders ook gewoon telefonisch niet bereikbaar.

Die druk in mijn onderbuik herken ik ook wel van vandaag....heb weer 2 trappen in huis en vandaag ook bij het naar beneden lopen, voel ik die steken onderin.

Net tijdje op de bank gezeten maar het rommelt aardig daar beneden en heb het idee dat ze wel een stukje gezakt is...

Dat arme kind is ook blij dat ze weer bevrijdt is natuurlijk...de hele dag die strakke band eromheen...maar die werkt dus wel echt super !!
Goedemorgen dames,

Sanne wat jammer nou hopen dat dit meisje het wel leuk vind.

Fijn dat die band zo goed werkt.

Ik ga vandaag i=eens overdag zoveel mogelijk liggen. Het was een tip van iemand en het schijnt dat je dan de rest van de tijd veel minder last hebt van je rug. Dus van daag eens even proberen werkt het niet dan doe ik het ook niet meer hahaha.

Tegen de avond kom ik nogwel even op de computer.
Nou Candy, succes dan maar met liggen!

Ik heb het gister ook geprobeerd, maar merk dat ik er toch wel veel moeite mee heb. Ik voel me steeds zo schuldig dat het huis nog een puinhoop is en dat ik maar lig te liggen

Sanne, fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Zoals ik het nu lees heb ik nog nooit gehoord van een verhuizing die zo soepel is verlopen!! Wat een goede planning zeg!

Elza eerste dagje verlof! geniet er van!

Pfff indalingsweeen wat voor weeen zijn er eigenlijk allemaal?

Indalingsweeen, voorweeen, oefenweeeen, ontsluitingsweeeen, naweeen, persweeeen... Hoe moet ik die allemaal uit elkaar houden!!! Niets makkelijk zo'n kind krijgen!
Candy, lekker liggen, ben benieuwd naar of het helpt!

Julia, haha, ja wat een weeen... Ik herken wat je zegt hoor, ik kan gewoon niet een hele dag liggen. Overal troep (lees; speelgoed van de kinderen), post, kruimels, en dat ga ik dan toch echt even opruimen. Voelt ook altijd lekker om opgeruimd te hebben (vind ik dan...).

Wat heerlijk Sanne, dat jullie zo blij zijn. Nou nog 'even' het andere verkopen...

Ik vandaag weer lekker aan het werk. Ligt een berg werk. Poeh.
Sanne, dat bod kan nog komen! Het is nog niet zo lang geleden dat ze zijn geweest en de banken zijn niet zo snel, helemaal nu niet.. dusse; geduld. Ach volgens mij ben je er niet zo mee bezig, eerst nieuwe huis helemaal aan kant en jee wat gaan jullie lekker hard!

Ik heb ook een voedingskussen, maar dat slaapt voor geen meter, gebruik een breed hoofdkussen, dat is wat zachter en hihi lief heeft het voedingskussen ingepikt, heb hem wel even medegedeeld dat dit tot aan de geboorte van Pukkie ok is, daarna is ie'm weer kwijt ;)

Candy balen van je rug, rust is wel goed, maar misschien ook een kleine beetje bewegen, soepel blijven....

Ja jeeeee hoeveel weeen zijn er?! geen idee, voelt in ieder geval auw! Leken ook een beetje op darmkrampen.. maar dat waren ze niet.

Echt lang liggen kan ik ook niet hoor, moet troepjes opruimen, kan het niet laten!

Verlof!! en prachtig weer... tjonge wat een goed begin, als het zo blijft is het echt feest. En toch he... voelt het en beetje als spijbelen.

Week is aardig gevuld, vandaag is lief er, morgen komt een vriendinnetje, woensdag ga ik naar de kapper, donderdag met een vriendinnetje naar de VK, en ik wil nog wat gaan shoppen, kleertjes en spulletjes wassen. Dan is het maar klaar mocht ze eerder komen.

Schoonmoeder gaat het weigje bekleden, vind het zo lief!!
Je hebt inderdaad een prachtige week uitgezocht om met verlof te gaan Elza! het wordt deze week op sommige plaatsten zelfs 20 graden (volgens de Telegraaf, altijd betrouwbaar..... )
Hahaha Julia, ik las het ook! heul betrouwbaar he, maar goed... so far, so good! ;)
Heerlijk Elza, geniet!

Uit de wind in de zon... straks word je nog bruin!

Ik vooralsnog bruin uit een potje... hihi.
O Guusje, heb jij daar misschien een tip voor voor mij?

Ik heb voor mijn verjaardag zo'n zwangerschapsfoto sessie gehad, maar ik ben al zo'n tijd niet onder de zonnebank geweest en voel me echt enorm bleek.

Ik durf niet zo goed aan de potjes omdat ik dan bang ben dat ik enorm vlekkerig word, maar ik wil er wel een beetje appeteitelijk uit zien op die foto's.
Goedemorgen allemaal!!

Er is weer een hoop geschreven dit weekend.

Candy, doe rustig aan!!

Sanne, wat heerlijk dat alles zo voorspoedig ging in je verhuisweekend!! En al internet, al in het nieuwe bad geweest, klinkt goed.

Elza, lekker weer voor je eerste verlofdag!! Hopen dat het zo blijft.

De rest, ik weet niet meer precies wat iedereen geschreven heeft.

Ik zie Renate Verbaan hier naast staan en die ziet er weer strak uit. Heb van het weekend een interview gelezen dat ze met 8 maanden al 25 kilo was aangkomen! Nou als zij er weer zo uitziet na ruim 25 kilo, geeft dat wel weer moed voor na de bevalling!!

Ik las dat meedere last hebben van voorweeen. Ik ook dus, in de Ikea (of all places) moest ik gewoon af en toe ergens aan vast houden om het weg te puffen. Echt genant! En al het hele weekend harde buiken. Ik heb het gevoel dat het vooral ontstaat als ik loop of moet staan. Niet als ik rustig op de bank zit zeg maar.
Julia, ik heb een hele fijne van Lancome.

Die van Lancaster zijn ook fijn.

(en, niet onbelangrijk: ze ruiken niet zo naar zelfbruiner...)

Ja... ik weet het niet de goedkoopste merken, maar (daardoor?) wel mooi effect! Ik smeer ook niet mijn hele gezicht ermee in hoor. Eerst je eigen gezichtscreme en dan een klein beetje zelfbruiner (met name op wangen).

Haha, lijk wel een gezichtsconsulent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven