Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 17 mei 2019 om 21:26
Ja, dat weet jij natuurlijk niet, want toen was jij er niet. Maar ik was er wel. En het was wat. Nou, nou, nou. En er kwam een moderator aan te pas. Zo! Dat waren nog eens tijden. Ik moest zo lachen, mijn mondhoeken krulden er een beetje van. Zo erg hoef ik tegenwoordig nooit meer te lachen.
vrijdag 17 mei 2019 om 21:26
Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:17Ik voel me een beetje buitengesloten door al dat wayback-geneuzel. Ik krijg de neiging hetzelfde te doen, maar dan iets dichterbij:
weten jullie nog, afgelopen dinsdag! Nou! Dat was me wat!

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 17 mei 2019 om 21:29
Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:26Ja, dat weet jij natuurlijk niet, want toen was jij er niet. Maar ik was er wel. En het was wat. Nou, nou, nou. En er kwam een moderator aan te pas. Zo! Dat waren nog eens tijden. Ik moest zo lachen, mijn mondhoeken krulden er een beetje van. Zo erg hoef ik tegenwoordig nooit meer te lachen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 17 mei 2019 om 21:32
Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:26Ja, dat weet jij natuurlijk niet, want toen was jij er niet. Maar ik was er wel. En het was wat. Nou, nou, nou. En er kwam een moderator aan te pas. Zo! Dat waren nog eens tijden. Ik moest zo lachen, mijn mondhoeken krulden er een beetje van. Zo erg hoef ik tegenwoordig nooit meer te lachen.

Damned if I don’t

vrijdag 17 mei 2019 om 21:35
Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:17Ik voel me een beetje buitengesloten door al dat wayback-geneuzel. Ik krijg de neiging hetzelfde te doen, maar dan iets dichterbij:

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
vrijdag 17 mei 2019 om 21:36
Nou, zó grappig was het nou ook weer niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 17 mei 2019 om 21:42
Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:40Je hebt altijd mensen die net niet bij het leuke groepje horen, natuurlijk. En dan mis je net dat ene heel leuke dingetje weer.
Tsssskkkk ik hoor er weer niet bij zeker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 17 mei 2019 om 21:43
Wat kut dat je tegenwoordig niet meer zo hard kunt lachen.Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:26Ja, dat weet jij natuurlijk niet, want toen was jij er niet. Maar ik was er wel. En het was wat. Nou, nou, nou. En er kwam een moderator aan te pas. Zo! Dat waren nog eens tijden. Ik moest zo lachen, mijn mondhoeken krulden er een beetje van. Zo erg hoef ik tegenwoordig nooit meer te lachen.

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 17 mei 2019 om 21:45
Ook weer waar. Maar eerlijk is eerlijk die toestand van maandag was grappiger. Toch Betty?
vrijdag 17 mei 2019 om 21:47
Jij een k**h**r las ik, keer wat anders.

vrijdag 17 mei 2019 om 21:48
Iemand moet het je vertellen...Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:17Ik voel me een beetje buitengesloten door al dat wayback-geneuzel. Ik krijg de neiging hetzelfde te doen, maar dan iets dichterbij:
Jij bent de reïncarnatie van de goede oude tijd. Daarmee tevens onze hoop voor de toekomst.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 17 mei 2019 om 21:49
vrijdag 17 mei 2019 om 21:49
Ik kwam die dinsdag daarna maar heb wel al heel lang meegelezen. Telt ook wel toch?Betty_Slocombe schreef: ↑17-05-2019 21:48Nou ja, dat ligt er dus aan hoe lang je hier al bent. Ik bedoel, als je hier al sinds maandag twee weken geleden zit, dan ben je incrowd natuurlijk.

vrijdag 17 mei 2019 om 21:50
Nog beter! Gaat lekker.Lady*Voldemort schreef: ↑17-05-2019 21:49Een k*****h**r zelfs, het kan niet op hier.
De arme jongen had zich net uitgebreid voorgesteld in het kindvrije topic, nou die moeite had hij zich kunnen besparen![]()
vrijdag 17 mei 2019 om 21:53
Lady*Voldemort schreef: ↑17-05-2019 21:49Een k*****h**r zelfs, het kan niet op hier.
De arme jongen had zich net uitgebreid voorgesteld in het kindvrije topic, nou die moeite had hij zich kunnen besparen![]()
De psychiatrie erbij halen was even lekker.

vrijdag 17 mei 2019 om 21:53
Hangt er van af.
Dyslectisch?
Beetje goed in selectief begrijpend lezen?
IQ, EQ? Harmonisch profiel?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.